Lea Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Vært på posten og hentet 2 par med sko i dag, støvler (trengs virkelig i dette været!) og joggesko. Alltid litt skeptisk når jeg bestiller sko på nettet, men begge parene satt perfekt, så er kjempe fornøyd Siter
løvetann Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg får nå høyere timelønn, og sjefen sa det var fordi jeg "gjør en så god jobb!" hard work pays off, bokstavelig talt! lks, elise89, bunnfall og 3 andre 6 Siter
MarcusK Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Dette er dagens glade, ny pers i mark Rek, bunnfall, elise89 og 2 andre 5 Siter
Ztaeyn Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 skolekamerat fra trondheim er innombys på kurs og det ble pils på Cardinal i kveld. fint å være berusa på en tirsdag. (og lenge leve mastercard) Og han blir med på gymmet mitt i morga elise89 1 Siter
bunnfall Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Timelønna mi er ca 7 kr høyere enn jeg trodde. Hyggelig overraskelse. Pinglekringla, Titanium og lks 3 Siter
Asta Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Nytt kasein i posten, med cookies and cream. Beste bananfluffen noen sinne! Men nå er jeg ikke middagssulten lengre, det var kanskje ikke like lurt å teste med en gang løvetann 1 Siter
Lonepone Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Var grinete og lei etter alt for mange timer i matteboka. Drittvær var det også, så droppa spinningtimen i dag. Etter litt omtanke og litt musikk fant jeg ut av at dette var bare tull!! Så jeg fant fra kettlebellen min ( den er lett) men fortsatt. Tok 3 x 50 rep av kb swings, airsquats og pushups (på kne) Plutselig var jeg super happy og endte opp med over en time med mer kettlebell lek. Fornøyd med den Asta og løvetann 2 Siter
Quentra Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Ferdig med alle øvinger som skal inn på fredag:cool: Hurra! Siter
Gjest Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Ble spurt av ei jeg har møtt en gang om jeg kunne hjelpe henne med trening, siden jeg virket så "hyggelig og oppegående". Made my night Asta 1 Siter
Robin CBB Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg er nettopp ferdig med og hjelpe til å bygge om butikken jeg jobber i, jobbet torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, og onsdag fram til kl halv 2 i natt, og er endelig ferdig! og jeg er endelig 20 år i dag :D å ferie den første timen som 20 åring med å sette ut de siste labelsene i butikken kan vel diskuteres Pinglekringla og lks 2 Siter
elise89 Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 "Robin CBB skrev: Jeg er nettopp ferdig med og hjelpe til å bygge om butikken jeg jobber i, jobbet torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, og onsdag fram til kl halv 2 i natt, og er endelig ferdig! og jeg er endelig 20 år i dag :D å ferie den første timen som 20 åring med å sette ut de siste labelsene i butikken kan vel diskuteres Gratulerer med dagen Siter
Emiliemo Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 1/2 pakke med riskaker ekstra hahahaa. Små gleder sier jeg bare. catober 1 Siter
RenateEvensen Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 Siste dag i dette 8-ukers lange treningsprogrammet Og jeg har ikke gått glipp av en eneste trening WoopWoop* Liive og Inaktiv bruker 2 Siter
Inaktiv bruker Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg fant kald Pepsi Max i kjøleskapet. Made my day! løvetann, Baronen og Liive 3 Siter
Liive Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg skal være en leopard for en kveld... hvem blir ikke glad da?! :Den full leopard - dette må jo ble epic... Pinglekringla, burny_, elise89 og 2 andre 5 Siter
lks Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 Har bursdag i dag, jobber med masse hyggelige folk som sang bursdagssang for meg i lunsjen, og skal trene etterpå! Pinglekringla, elise89 og IdaEriksen 3 Siter
lks Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 "Robin CBB skrev: Jeg er nettopp ferdig med og hjelpe til å bygge om butikken jeg jobber i, jobbet torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, og onsdag fram til kl halv 2 i natt, og er endelig ferdig! og jeg er endelig 20 år i dag :D å ferie den første timen som 20 åring med å sette ut de siste labelsene i butikken kan vel diskuteres Gratulerer med dagen! Siter
Pinglekringla Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 "Robin CBB skrev: Jeg er nettopp ferdig med og hjelpe til å bygge om butikken jeg jobber i, jobbet torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, og onsdag fram til kl halv 2 i natt, og er endelig ferdig! og jeg er endelig 20 år i dag :D å ferie den første timen som 20 åring med å sette ut de siste labelsene i butikken kan vel diskuteres "lks skrev: Har bursdag i dag, jobber med masse hyggelige folk som sang bursdagssang for meg i lunsjen, og skal trene etterpå! Gratulerer med dagen begge to lks 1 Siter
elise89 Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 "lks skrev: Har bursdag i dag, jobber med masse hyggelige folk som sang bursdagssang for meg i lunsjen, og skal trene etterpå! Grattis lks 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.