Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
Skrevet

Sa til coach at vi har et problem - jeg passer inn i XXS i jeans. "Det går jo ikke når jeg nesten er 20", og nå har jeg plutselig bøy 2-3x i uken. <3

Fortsetter under...

Skrevet

Hadde beste treningsøkta på ganske lenge i dag. Forrige uke var det skikkelig tungt å være tilbake på trening igjen etter 2 uker borte, men i dag var jeg helt på plass igjen med tanke på energi og motivasjon. Og; ikke bare er jeg tilbake til det jeg løftet før ferie i mark, men jeg tok til og med repspers :lol: Det gjorde jeg forresten i benk også. Utrolig gøy!

Annonse

Skrevet

Etter 1. uke på PSMF viser vekta -5,2 kg og målebåndet viser en krymping på 2-3 cm både her og der. Bye Bye, vektplatå! Hello, snart "normal" BMI!

Skrevet

Kom hjem fra Spania i går. Dagens glade er ikke nødvendigvis det at jeg er hjemme, men all den gode maten jeg har kjøpt med. Reiste ned med en koffert som veide 7 kilo, og på vei hjem veide den 23. Spekeskinke, pølser, ost, vin og olivenolje og enda litt til. Blir noen gode frokoster fremover.

Annonse

Skrevet
Kom hjem fra Spania i går. Dagens glade er ikke nødvendigvis det at jeg er hjemme, men all den gode maten jeg har kjøpt med. Reiste ned med en koffert som veide 7 kilo, og på vei hjem veide den 23. Spekeskinke, pølser, ost, vin og olivenolje og enda litt til. Blir noen gode frokoster fremover.

Jeg tar imot invitasjoner til frokost/lunch/middag altså! :whistle:

Skrevet

Håper du får en fin gaming kveld med godt selskap!

Og ja det er rart og sende barn i barnehagen når man har hatt de så tett og nære så lenge!

Bra økten din var god i dag! Etter forrige ben økt er det jo flottmed gode økter også!

Skrevet
Håper du får en fin gaming kveld med godt selskap!

Og ja det er rart og sende barn i barnehagen når man har hatt de så tett og nære så lenge!

Bra økten din var god i dag! Etter forrige ben økt er det jo flottmed gode økter også!

Såvisst!

Ja, blir nok en bra dag, bra enn sålenge hvertfall :)

Gjest QueenWinther
Skrevet

Fikk mail av en kunde som takket for en veldig bra og motiverende time, med beskjed om at han gleder seg til neste. (':

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...