Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
hatt lite energi siden mandag... but todays is BRING IT DAY :D

After seeing Ojive woppin all kinds off ass in the gym..guess it my turn :lol:

sheeeeeeeeeeeeeeeitt, er på vei ut døra snart selv. LET'S GO BUDDY.

LIGHTWEIGHT

LIGHTWEIGHT BABY

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Skrevet
sheeeeeeeeeeeeeeeitt, er på vei ut døra snart selv. LET'S GO BUDDY.

LIGHTWEIGHT

LIGHTWEIGHT BABY

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

TEAM BRING IT :D må bare hive i meg havregryn og kaffe, vente 30 min ( so it haz tajm to fueeel mah bodey) then woop woopp woppp ASSS :D "BROFIST"

Skrevet
Interiør-isj i det nye huset. Elsker å ha frie tøyler☺

[ATTACH=full]150179[/ATTACH]

Du som har skrevet selv? Det er kun èn 't' i "et", med mindre det er "kun et og bare et og aldri mer enn et" - da er det "ett" ;)

Annonse

Skrevet
Du som har skrevet selv? Det er kun èn 't' i "et", med mindre det er "kun et og bare et og aldri mer enn et" - da er det "ett" ;)

Nei, jeg har ikke skrevet dette, har bare kjøpt det. Ser feilen selv, og du glemte en: nemlig ingen stor "e" i "Enn". Kan norsk jeg også :sneaky::)

Skrevet
Nei, jeg har ikke skrevet dette, har bare kjøpt det. Ser feilen selv, og du glemte en: nemlig ingen stor "e" i "Enn". Kan norsk jeg også :sneaky::)

Jeg kom ikke så langt som å begynne på det, og tenkte å ikke trampe alt for hardt om du hadde laget det selv ;)

P.S. Dessverre mange som ikke vet forskjellen på "ett" og "et". Jobber sammen med andre som livnærer seg av å skrive, og særskriving, et/ett, han/ham osv osv er ikke uvanlig å se. D.S.

Skrevet
Jeg kom ikke så langt som å begynne på det, og tenkte å ikke trampe alt for hardt om du hadde laget det selv ;)

P.S. Dessverre mange som ikke vet forskjellen på "ett" og "et". Jobber sammen med andre som livnærer seg av å skrive, og særskriving, et/ett, han/ham osv osv er ikke uvanlig å se. D.S.

Jeg er over snittet opptatt av språk ... http://spraakraadblaagg.wordpress.com

Gjest QueenWinther
Skrevet

Ble tatt med i gruppen til landslaget på facebook, og sagt ja til VM-arrangementet.

Dette skjer faktisk.

edit; vi prater om å få sponset landslagsdrakter iiiiih dette er så gøy

Annonse

Skrevet

Enda ei helg uten en eller annen form og mengde med snop og kun moderat savn ;) kilo med snus… men hey, hvem teller;)

Gjest QueenWinther
Skrevet

For å være overdrevent positiv; jeg kan kanskje ikke puste gjenom nesa fordi den er så tett, men i kettlebell puster jeg alltid gjennom munnen uansett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...