Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg våkner som regel alltid 30 minutter før vekkerklokken, værste som finnes!

Hm, hvis man normalt gjør det, så kan jeg forstå at det er plagsomt. :p Jeg pleier derimot å være veldig dårlig til det, og da føler jeg at jeg vinner over vekkeklokka de få gangene det skjer. :p

Haha, god ide Kjetil!

Fortsetter under...

Det er i grunn ikke mye som skal til for å glede meg;

- rosa skyer på himmelen

- store "snøfiller" (masse snøfnugg som hekter seg sammen og kommer ned fra himmelen i klaser)

- de to tanteungene mine

- når jeg blir massert eller klødd

- når jeg er skikkelig tørst og slukker tørsten med en iskald Pepsi Max på boks

- når jeg klarer å tidberegne dusjingen, slik at jeg blir ferdig rett før det blir kaldt. Da får jeg stått så lenge som mulig, uten at jeg får en kald avsluttning. Det er en av førsteprioriteringene på listen dersom jeg skal anskaffe meg et hus eller lignenede en gang, altså GIGANTISK varmtvannstank.

- når jeg avslutter et kreativt prosjekt (de er det mange av) og når jeg faktisk syntes resultatet blir greit (det er ytterst skjeldent)

- når jeg kan glede andre

- når jeg vinner på lotto (småpremier)! Venter fortsatt på de store premiene :p

- når jeg kan nyte et måltid i fred og ro, gjerne i kombinasjon av et "lett" tv-program

- når jeg ser søte dyr

- når jeg kan spille høy musikk i bilen og synge av full hals med den grusomme sangstemmen min

- når jeg har fullført en "treningsøkt" hvor jeg føler at jeg har gjort en god jobb

- når jeg gjør et godt kupp på salg

- når kroppen ikke er full av vann :p

- når jeg "finner opp" en god oppskrift

- når jeg har sovet skikkelig hardt og lenge, og føler meg skikkelig opplagt når jeg står opp

- når jeg finner en kul og gratis (eller billig) app jeg kan laste ned til mobilen

...jeg kunne i grunn fortsatt en god stund til, men jeg skal spare dere for det :p

*God musikk

*Ha en søt jente i armkroken

*Bra resultater i idretten min

*Gode treningsøkter

*En god dag på diett

*Gode nyheter, samme om det er små eller store

*En god natts søvn

*Sex

*Bli satt pris på

*Pepsi Max

Annonse

Det er så mye, men:

-Når tantebarnet kommer løpende å roper *Taaante* og hopper opp å kaster seg rundt halsen min<3

-Iskaldt vann!

-Ullsokker:D

-Harry Potter

-Ri fort på hest, og virkelig kjenne de kreftene man har under seg! Det er virkelig ett kick! :)

Og sikkert tusen ting til..

Etter noen forferdelige forhold og dårlige vennskap var et av nyttårsforsettene i fjor å glede seg over de småtingene i livet og gjøre det beste ut av hver eneste dag, i tillegg er jeg veldig positiv og ser det positivte i alle situasjoner så den lista her kan bli milelang.

- Å våkne med vekkerklokka og føle seg uthvilt

- Når bussen kommer akkurat når jeg kommer til busstoppen

- Mennesker som ikke følger janteloven

- Tilfeldige mennesker som smiler på gata

- Fine kommentarer fra fremmede

- God mat

- Familie og venner

- Mennesker som lever på en rosa sky pga noe ha skjedd

- Tanken på at jeg blir fadder i juni

- Andre mennesker glede

- Kjærlighet

- Når ting ordner seg, både for meg selv og andre

- Hjemreise

- Reise

- Nye plasser og plasser som betyr noe (smilte 4 timer i strekk i går når jeg kom tilbake til Trondheim)

- Talentfulle mennesker

- Mennesker som er nydelige og ikke vet det selv

- Fine ting som skjer rundt meg (her om dagen så jeg et gammelt ektepar i byen, og de så like forelska ut som to 14-åringer)

Kunne ha fortsatt i et år med dette, det er så mye som får meg både til å smile og bli rørt til tårene!

Må forresten ikke glemme pepsi MAX og snus, det er hverdagslykke :p

Dette er det som gjør meg glad for øyeblikket

• Kjæresten, som er så utrolig fantastisk flott!
  • Vennene mine
  • Trening
  • At senebetennelsen er på retrett, selv om den fortsatt ikke er "jobb i 8 timer-klar"
  • Game of Thrones-bøkene
  • Ha kontroll på livet
  • Siri Nilsen - Alle snakker sant på anlegget
  • Det nye treningstøyet mitt

Annonse

En av mine mange gleder her i livet-min pus-Dokka...Har hatt henne siden hun var nyfødt,og hun er vel rundt 7 år gammel nå..My baby! Gleder meg alltid til å komme hjem fra jobb for jeg vet hvem som venter spent på meg i døra...;)

post-1996-14440826689406_thumb.jpg

Må smile masse når:

- Jeg hopper i sølepytter

- Det er frost på bakken, og sølepyttene har fryst, sånn at jeg kan gå og trampe oppi de og det knaser deilig under føttene.

- Folk tryner (og de ikke slår seg, da).

- Jeg åpner en pose med kaffe en mandags morgen. Lukten er hiiiimmelsk!

Se på katter sove..

[ATTACH]4875[/ATTACH][ATTACH]4876[/ATTACH][ATTACH]4877[/ATTACH]

Ikke ulik katta jeg hadde før! Han var omentrent like elegant. Her er det siste bildet som ble tatt før han forsvant i sommer:

post-186-14440826690934_thumb.jpg

-Frokost! Og god mat generelt.

-Dans, det beste som finnes.

-Perse på gymmen.

-Folk som smiler

-Det tidspunktet når man har kommet hjem fra trening, har dusja og sitter og koser seg i sofaen med mat. Ja, mat igjen.

Er mange småting som gjør meg glad, det er noen av dem :)

Frokost og folk som smiler :D Hvorfor finnes det så mange sure folk der ute, spesielt i butikkene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...