Gå til innhold

Når man tror verden ikke kan bli sykere...


Anbefalte innlegg

http://www.seher.no/894930/paradise-iselin-gir-ut-musikkvideo

Den følelsen.

EDIT: Misforstå meg rett. Dette er ikke et personangrep og har heller ingenting med Paradise Hotel å gjøre. Jeg følger ikke med på det og vet absolutt null niks nada om hvordan jenta fremtrer. Det spiller overhodet ingen rolle. Poenget mitt er noe ala dette:

post-7714-14440852558764_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

haters gonna hate :)

Ja, jeg skal ærlig innrømme at jeg hater retningen musikkbransjen beveger seg i:) Jeg hadde ikke hatet det mindre om det var kongen, min bestemor eller meg selv som sang i den musikkvideoen. Kjenner jeg dør litt innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh,Jeg synes faktisk ikke jenta er så dum som alle skal ha det til;) Jeg synes heller de rundt som gjør narr av og kødder om at hun er en typisk "blond bimbo med luft imellom ørene" de er mye værre,mye dummere og ikke så veldig smarte selv igrunn! Hun viser flere ganger at hun er til å stole på,er faktisk den som baksnakker minst av damene på hotellet,er lojal(JA KANSKJE DUMT FORDI DET ER ET SPILL MEN LIKEVLE DET SIER MYE OM HENNE SOM PEROSN) og hun er bare søt og morosm ikke minst:) Utsetter seg for litt ting som ikke akkurat gjør imaget hennes noe bedre /anderledes ,men nå har media det med å fremstille folk på den måten at de spiller på akkurat dette som i iselins tilfelle er dete med at hun lisom er så dum og blond osv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.seher.no/894930/paradise-iselin-gir-ut-musikkvideo

Den følelsen.

EDIT: Misforstå meg rett. Dette er ikke et personangrep og har heller ingenting med Paradise Hotel å gjøre. Jeg følger ikke med på det og vet absolutt null niks nada om hvordan jenta fremtrer. Det spiller overhodet ingen rolle. Poenget mitt er noe ala dette:

[ATTACH=full]27488[/ATTACH]

selvfølgelig ,og det jeg også mener,at hun spiller jo på det som selger,og det er kanskje ikke det mest intelligente sett fra mange av oss sitt perspektiv og det er jeg enig i,men altså...care???!P hvorfor?bare fordi du ikke hadde så mye annet morro å gjøre kanskje?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Etter å ha sett videoen så har jeg bare en ting å si:

Det kan ikke kalles musikk, ikke fordi hun er dum som et busskur, for det er stort sett der nivået ligger (samt at opptil flere folk bruker skuret for å varme seg i) Men uansett, med et så over-the-top bruk av autotune så kunne HVEM SOM HELST gitt det ut, hvem som helst. Ingen trenger å kunne synge lengre så lenge folk kjøper slikt autotuna makkverk som en eller annen nisse en plass har laget og bare ventet på et dumt nok fjes til å fronte det....

im out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh,Jeg synes faktisk ikke jenta er så dum som alle skal ha det til;) Jeg synes heller de rundt som gjør narr av og kødder om at hun er en typisk "blond bimbo med luft imellom ørene" de er mye værre,mye dummere og ikke så veldig smarte selv igrunn! Hun viser flere ganger at hun er til å stole på,er faktisk den som baksnakker minst av damene på hotellet,er lojal(JA KANSKJE DUMT FORDI DET ER ET SPILL MEN LIKEVLE DET SIER MYE OM HENNE SOM PEROSN) og hun er bare søt og morosm ikke minst:) Utsetter seg for litt ting som ikke akkurat gjør imaget hennes noe bedre /anderledes ,men nå har media det med å fremstille folk på den måten at de spiller på akkurat dette som i iselins tilfelle er dete med at hun lisom er så dum og blond osv;)

Iselin er sikkert ei pålitelig jente. Men vær så snill å ikke påstå at hun ikke er dum. Vær så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig ,og det jeg også mener,at hun spiller jo på det som selger,og det er kanskje ikke det mest intelligente sett fra mange av oss sitt perspektiv og det er jeg enig i,men altså...care???!P hvorfor?bare fordi du ikke hadde så mye annet morro å gjøre kanskje?:p

Hva har intelligens med saken å gjøre? Dropp videoen og spill den anonymt over radio - det er fortsatt ikke musikk. NOE skurrer i musikkbransjen når hva som helst slipper til. Talent eller sangstemme trengs ikke i 2012. Det burde finnes begrensninger for hva som kan kalles musikk på lik linje med hva som kan klassifiseres som grønnsaker. Eller vent litt, det gjør det jo ikke. Når man tror galskapen ikke kan gå lenger får den føtter til å løpe på og pizza blir godkjent som en grønnsak i USA. Dette er bare et døme på galskapen, bare på en annen area;) Derfor bryr jeg meg.

Hvorfor jeg tar meg tid til å starte en tråd på grunnlag av dette kan gjerne ha en viss sammenheng med at jeg ikke hadde noe mer moro å ta meg til med i daværende øyeblikk. Den største grunnen er bare at jeg hadde lyst til å dele forbauselsen med flere og gjerne se hva andre har å mene om saken:) Har man lyst, har man lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har intelligens med saken å gjøre? Dropp videoen og spill den anonymt over radio - det er fortsatt ikke musikk. NOE skurrer i musikkbransjen når hva som helst slipper til. Talent eller sangstemme trengs ikke i 2012. Det burde finnes begrensninger for hva som kan kalles musikk på lik linje med hva som kan klassifiseres som grønnsaker. Eller vent litt, det gjør det jo ikke. Når man tror galskapen ikke kan gå lenger får den føtter til å løpe på og pizza blir godkjent som en grønnsak i USA. Dette er bare et døme på galskapen, bare på en annen area;) Derfor bryr jeg meg.

Hvorfor jeg tar meg tid til å starte en tråd på grunnlag av dette kan gjerne ha en viss sammenheng med at jeg ikke hadde noe mer moro å ta meg til med i daværende øyeblikk. Den største grunnen er bare at jeg hadde lyst til å dele forbauselsen med flere og gjerne se hva andre har å mene om saken:) Har man lyst, har man lov.

Ja hva angår sangen selvfølglelig,det er ikke musikk,det er jeg jo enig i. Grunnen til at jeg snakker om intelligens er fordi det er mye om hvor "dum" eller kort" denne damen tydeligvis er ,for tiden og det e rikke å legge under en stol at d har væt et fokus i tvserien:P Men ja,jeg er enig med deg elers,og ja i usa tror de jo også at chips er grønnsaker så:confused: ser poenget;) Man har helt klart lov,men det er jo litt bortkasta når det er fint lite vi kan gjøre med dette også? Annet enn å bare ikke høre,kjøpe denne musikken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...