Gå til innhold

Når man tror verden ikke kan bli sykere...


Anbefalte innlegg

Man har helt klart lov,men det er jo litt bortkasta når det er fint lite vi kan gjøre med dette også? Annet enn å bare ikke høre,kjøpe denne musikken;)

Joda. Det er ikke noe problem for meg å finne andre ting å kaste bort tiden min på:) Jeg kunne funnet på og se Paradise Hotel for eksempel, men det fungerer dårlig for min del.

Ja hva angår sangen selvfølglelig,det er ikke musikk,det er jeg jo enig i.

Da er vi enig da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Eg har ein teori om at dess styggere artisten er, dess bedre er artisten. Er mange frå gamle dager som såg ut som om dei kunne skremt fanden på flatmark og i lett oppoverbakke, men dæven dei kunne synge og spele.

Ja enig i det men som min helt feks,Tom Waits,han er jo.ganske støgg nå:p Men før varn ikke så værst seh:D Selvfølgelig ikke alle som er urstygge ;) Nå er jeg også stor fan av Amy Lynn Lee Hartzler ,og hun synes jeg søren meg er god til å synge og spille og jammen ser a flott ut og i følge meg:)post-3352-1444085273885_thumb.jpg

Det er siklike damer jeg kunne tenkt meg ble enda mer populære i musikk industrien fremfor sånne puppete bubblegum damer med rosa stemme og en chihuahua på armen;) Men seff..disse damene kan være like dumme som feks iselin :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er hysterisk morsomt at Iselin er den som blir gjort narr av som "dum" når de fleste andre deltagerne har sagt og gjort minst like dumme ting som henne...

Jeg liker Iselin, men den "musikken" kunne hun ha spart seg for.. :p

Sitater? Ikke fordi jeg nødvendigvis er uenig, men fordi det hadde vært ufattelig morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tv :p Likevel får jeg med meg hva som skjer, takket være media...

Ja, sant nok, er vanskelig å unngå det, media er flinke der! Sensasjonnyheter, joda! Men har lært alt jeg vet om Paradise Hotel her på Fitnessbloggen da ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant nok, er vanskelig å unngå det, media er flinke der! Sensasjonnyheter, joda! Men har lært alt jeg vet om Paradise Hotel her på Fitnessbloggen da ;P

Ja, slike nyttige kunnskaper har en tendens til å snike seg overalt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...