Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt pause i snart en uke. Hatt konfirmasjon og bursdag i familien. Målte meg med fettklypa. Fikk hakeslepp. Tre målinger varierte fra 9,7 til 10,5. Brukte Jacson pollock 7 punkts metode. Bør jeg fortsette med psmf nå, eller vil det være ugunstig ?

Har fett nesten bare ved midjen nå, mest forran.

Gratulerer! Hva lå du på før du begynte?

Personlig ville jeg gått over til noe annet som UD 2.0 når du har så lav fettprosent eventuelt stubborn fat solution.

Fortsetter under...

vad e U

Personlig ville jeg gått over til noe annet som UD 2.0 når du har så lav fettprosent eventuelt stubborn fat solution.

Vad är UD 2.0 ? jag har ett fett% på 13-16% nu och är tjej. läst att det psmf inte e så bra när man har låg fett%

vad e U

Vad är UD 2.0 ? jag har ett fett% på 13-16% nu och är tjej. läst att det psmf inte e så bra när man har låg fett%

Det er en stund til de blir aktuelle for meg, så jeg kjenner ikke til dem i detalj. Det er anerkjente diettsystemer skrevet av Lyle McDonald.

Sjekk ut nettsiden hans her og klikk på bøkene. Det står bedre forklart der.

Lyle McDonald - Store | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald

jeg har tenkt til å prøve meg på denne dietten tenkte jeg. Har prøvd alt mulig rart tidligere, men på grunn av tidligere ulykke har jeg ikke mulighet til å trene så mye, annet enn noen gode turer med hund hver dag. Derfor høres denne dietten ganske fristende ut. Jeg har ett spørsmål. Har det mye å si når man spiser disse måltidene? jeg har veldig varierende jobbtider så noen ganger spiser jeg frokost 06.00 og andre dager er det kl 12.. har dette mye å si for dietten? og har noen gode oppskrifter de vil dele?:) sette veldig pris på svar!:)

Det vet jeg ikke. Jeg kjøpte fettklypa for et par uker siden. Men jeg begynte på 95 kg, og er nå 81,7. De siste 3,3 kg på psmf.

Er det noen som har erfaring med UD 2.0 eller the stubborn fat solution ?

Annonse

jeg har tenkt til å prøve meg på denne dietten tenkte jeg. Har prøvd alt mulig rart tidligere, men på grunn av tidligere ulykke har jeg ikke mulighet til å trene så mye, annet enn noen gode turer med hund hver dag. Derfor høres denne dietten ganske fristende ut. Jeg har ett spørsmål. Har det mye å si når man spiser disse måltidene? jeg har veldig varierende jobbtider så noen ganger spiser jeg frokost 06.00 og andre dager er det kl 12.. har dette mye å si for dietten? og har noen gode oppskrifter de vil dele?:) sette veldig pris på svar!:)

Faste delen av psmf er litt misledende. Du kan spise når som helst på døgnet. Dietten SKAL kombineres med styrketrening for å ikke miste muskelmassen i kroppen. Gå tur med hund er dessverre ikke godt nok. Har du prøvd vanlig lav-karbo?

Faste delen av psmf er litt misledende. Du kan spise når som helst på døgnet. Dietten SKAL kombineres med styrketrening for å ikke miste muskelmassen i kroppen. Gå tur med hund er dessverre ikke godt nok. Har du prøvd vanlig lav-karbo?

Ja det har jeg men det var ikke noe for meg. Men takk for svar så får jeg vente å se hva jeg bestemmer meg fot:) kommer helt sikkert tilbake med mer spm:)

Hei! Forsøker igjen med denne, siden det er litt mer liv i tråden nå: (beklager repost)

Gutt på 185 cm - veier nå 118 kilo (update: 115 kg nå, etter 4 dager med dietten) - tenker meg etterhvert ned i en matchvekt på 100-105 kg. Har en god del muskler fra før, og har alltid vært tung/kraftig uten at det har vært usunt eller ulekkert, men i det siste har jeg fått litt VEL mye polstring. :)

Er pescetarianer, så tunfisk is my God:

Frokost:

240 g tunfisk, assorterte grønnsaker.

Mellommåltid: 250-300g Cottage cheese, noen få bringebær

Lunch: 240 g tunfisk, assorterte grønnsaker

Middag: ca 250g hvit fisk,vanligvis lettsaltet torsk eller sei. Assorterte grønnsaker.

Kjører tran som fiskeolje. Er det forresten ok?

Som dere ser, tenkte jeg å kjøre uten proteinpulver. Hva tror dere om dette?

Ellers så kjører jeg en uke nå uten noe trening for å ikke inføre for mange rutiner på en gang, og så blir det styrketrening 2-3 ganger i uka neste uke. Ellers jobber jeg i vår vakre servicenæring, så jobbdagene mine består av mye gåing og lett løfting

Et spørsmål jeg sitter med er dette: Hva er det lurt å spise før/umiddelbart etter trening? Jeg tenkte kanskje å spise en banan før trening, men etterpå? Kanskje legge inn mellommåltidet da? Håper noen erfarne flinkiser kan svare på meg på dette.

Håper på svar! :)

Tran ok, uten pulver ok. Banan før trening... Hvis du føler deg tom på trening, og ikke har krefter til å kjøre 70%, så kan du ta en halv til en banan 10 min før trening. Etter trening tar du litt protein. Jeg bruker shake for det er lett å tømme innnpå, og tas raskt opp. Du kan sikkert spise eggehviter el.l. om du absolutt vil unngå shake.

Tran ok, uten pulver ok. Banan før trening... Hvis du føler deg tom på trening, og ikke har krefter til å kjøre 70%, så kan du ta en halv til en banan 10 min før trening. Etter trening tar du litt protein. Jeg bruker shake for det er lett å tømme innnpå, og tas raskt opp. Du kan sikkert spise eggehviter el.l. om du absolutt vil unngå shake.

Tusen takk for svar!

Hva tenker du om å kjøre en boks cottage cheese rett etter trening? Vil det gi nok protein? Kan jo ordne meg en eggehviteblanding som jeg gulper nedpå eventuelt. Det er ikke det at jeg har noe imot shakes, men har aldri brukt det før, og prøver liksom å innføre minst mulig nye rutiner på en gang.

Tusen takk for svar!

Hva tenker du om å kjøre en boks cottage cheese rett etter trening? Vil det gi nok protein? Kan jo ordne meg en eggehviteblanding som jeg gulper nedpå eventuelt. Det er ikke det at jeg har noe imot shakes, men har aldri brukt det før, og prøver liksom å innføre minst mulig nye rutiner på en gang.

Å gulpe nedpå masse eggehvitter er en rutine jeg ikke komemr til å innføre på lenge veit jeg! ;)

Annonse

Å gulpe nedpå masse eggehvitter er en rutine jeg ikke komemr til å innføre på lenge veit jeg! ;)

Haha! Det er bare det at jeg er født med en urovekkende evne til å ete hva som helst uten å synes at det er nevneverdig ekkelt... Ville vel gjort seg bra på Fear Factor eller lignende? ;)

Haha! Det er bare det at jeg er født med en urovekkende evne til å ete hva som helst uten å synes at det er nevneverdig ekkelt... Ville vel gjort seg bra på Fear Factor eller lignende? ;)

Der får du nok mye som ikke har noe med PSMF å gjøre :p

Hadde ei grusom natt, følte meg lys våken og lå bare og vrei meg ... rart siden jeg har unngått koffein seint, har tatt magnesium og sink tilskudd. Andre som har opplevd lignende på denne dietten? Blir jo ganske sliten som det er, trenger søvn.

Gjest Ukjent
Hadde ei grusom natt, følte meg lys våken og lå bare og vrei meg ... rart siden jeg har unngått koffein seint, har tatt magnesium og sink tilskudd. Andre som har opplevd lignende på denne dietten? Blir jo ganske sliten som det er, trenger søvn.

Jeg har opplevd enorm kiling i knærne, og på grunnlag av dette mye vridning i sengen. Det var mest intenst de første tre dagene, nå er det ikke sååå ille, men tendenser innimellom.

Er det noen spesielle "begrensninger" i fht tid og måltider på dietten? har lest litt de siste dagene... og ikke blitt nå klokere på den biten, så kansje det ikke er det, eller jeg har oversett det, men ville bare dobbeltsjekke... f.eks må spise måltide mellom da og da osv, og tid imellom? takknemlig for svar:)

Er det noen spesielle "begrensninger" i fht tid og måltider på dietten? har lest litt de siste dagene... og ikke blitt nå klokere på den biten, så kansje det ikke er det, eller jeg har oversett det, men ville bare dobbeltsjekke... f.eks må spise måltide mellom da og da osv, og tid imellom? takknemlig for svar:)

Du kan spise måltidene når det passer deg:) så lenge du får i deg nok proteiner, og begrenset inntak av fett og karbs

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...