Gjest aaa Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Denne: Jeg blir så sinnsykt forbanna av å høre den møkka der at jeg bare vil rive hodet av noen... T-bone_84, ooo, T-bone og 1 annen 4 Siter
Setekh Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Funker hver gang også har vi jo: Eminem - Soldier Xzibit - Paparazzi DMX - We right here DMX - X gonna give it to ya Disturbed - Get Pshyco Disturbed - I'm alive Falconer - The clarion call Rammstein - Der Meister Rammstein - Herzeleid Rammstein - Rein Raus Rammstein - Weißes Fleisch Siter
Tonje_86 Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Føler jeg stikker meg litt ut med min 90-tallsmusikk bestående av artister som dj bobo, 2brothers on the 4th floor, culture beat, 2 unlimited osv Bonkers 9 er også en stor favoritt hos meg Siter
Maxwell Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 For meg blir det vel Rammstein: ich tu de weh, pussy. Sonata arctica: Don't say a word, caleb, cage! metallica: and justice for all, saint anger, king nothing. Sabaton: into the fire, primo victoria(cover by reinxeed), the final salution. Siter
StianK Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Man skal bli litt sinna http://www.youtube.com/watch?v=bdQB7FzHfjk [url= &ob=av2e] Siter
Cheesecake Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Funker som f*** hver gang! Fitplease 1 Siter
DukeNukem Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Desolution fra nyeste Lamb of God abumet. Man får lyst å rive hodet av sosialister og slå gjennom vegger av sangen, the shit for vektløfting. Siter
Jacqueline Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Slår aldri feil! Cheesecake, ooo og StianK 3 Siter
Fitplease Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 "Tonje_86 skrev: Føler jeg stikker meg litt ut med min 90-tallsmusikk bestående av artister som dj bobo, 2brothers on the 4th floor, culture beat, 2 unlimited osv Bonkers 9 er også en stor favoritt hos meg haha good times! :thumbsup: Siter
Fitplease Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 "Cheesecake skrev: Funker som f*** hver gang! Elsker den! Den funker også som en kule på tredemøllen Cheesecake og kBenestveit 2 Siter
asianface Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Noen som kan anbefale et par fete rap sanger? er så lei av å høre på techno/rock/rap sangene jeg har nå. Takker for tips Siter
Siimon3 Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 "FightFit skrev: Fordi jeg er helt talentløs på tekniske ting: hvordan får jeg ei spilleliste på spotify over på ipoden min? bare brukt iTunes jeg.. For å bruke spotify på ipoden, må du så klart ha Ipod Touch/Iphone, og i tilegg må du kjøpe Spotify Premium som gjør at det er mulig å høre på Ipoden. Med bare vanlig spotify funker det nok ikke... Siter
athomesen Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 "asianface skrev: Noen som kan anbefale et par fete rap sanger? er så lei av å høre på techno/rock/rap sangene jeg har nå. Takker for tips Siter
Siggis Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Metallica, Master of puppets Hjelper på å komme humør før treningen iallefall;) Roger86 1 Siter
Nøtta Skrevet 9. mars 2012 Skrevet 9. mars 2012 Den: og allerede nevnte Eminem - 'Till I Collapse Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.