Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grå joggebukse kommer alltid til å være favorittplagget mitt. Spessielt nydusjet etter trening, rett i soffan med joggis! :wub:

Liker best de som er litt tykke, med mykt og deilig fòr inni :wub:

Det er vel ingen som påstår at det ikke er digg med joggebukser, men dere kan jo umulig mene det er FINT. Er uansett på tide at man føler seg litt truffet også, det er jo ikke mange som går ut med hvite tights og lilla uggs, men joggebuksene er overalt ;)

Det er vel ingen som påstår at det ikke er digg med joggebukser, men dere kan jo umulig mene det er FINT. Er uansett på tide at man føler seg litt truffet også, det er jo ikke mange som går ut med hvite tights og lilla uggs, men joggebuksene er overalt ;)

Jeg syntes joggebukser er fint jeg, men jeg ser den at de kanskje ikke er så fine lengre når de er vasket x antall ganger. Men man klarer ikke å kaste de gode buksene heller, så da ender man opp med en hel haug med bukser i en gråaktig farge :cool:

Annonse

Jeg går stadig på butikken i joggebuksa jeg! Skjønner ikke hvorfor det skulle gjøre noe :confused: ?! Har til og med gått med den på shoppingsentere :eek:! Men nå har jeg lært meg å ikke ta meg selv så selvhøytidelig da :p Utrolig hva man venner seg til...

jeg gir faen i hva dere synes.. den joggebuksa kommer på så fort jeg er hjemme fra jobb.. jeg har på meg joggebukse når jeg går på butikken.. og jeg går i joggebukse heeele søndagen.. og den er grå og den er baggy og den har oljeflekker :p

Gikk på butikk i jaktbukse jeg. Følte meg ikke direkte feminin, akkurat! haha.

Åh, jeg husker jeg elsket å gå i millitærbuksa mi! Hehe:) Det minnet meg igrunn på at jeg må kjøpe ny turbukse :thumbsup:

Uff ja, det er grusomt.

Jeg har kommet på en ting til. Beige bukser med høyt liv. Eller generelt bukser med veldig høyt liv. Man får fort en litt ubehagelig "Obelix-look".

Jeg liker at joggebuksens lovsang er blitt sunget de to siste sidene i tråden. Er ikke gøy å kritisere klær som ingen går i eller liker, haha :D

Annonse

Uff ja, det er grusomt.

Jeg har kommet på en ting til. Beige bukser med høyt liv. Eller generelt bukser med veldig høyt liv. Man får fort en litt ubehagelig "Obelix-look".

Jeg liker at joggebuksens lovsang er blitt sunget de to siste sidene i tråden. Er ikke gøy å kritisere klær som ingen går i eller liker, haha :D

Beige?? Du har jo misforstått heeelt, buksen til Obelix er jo blå og hvit:rolleyes:

:D

Poenget mitt er vel at det visuelle inntrykket av en større mage enn den man gjerne har, fremheves ekstra når buksen er lys. Ser ikke så mange hvite bukser rundt omkring, men en god del beige ;)

:D

Poenget mitt er vel at det visuelle inntrykket av en større mage enn den man gjerne har, fremheves ekstra når buksen er lys. Ser ikke så mange hvite bukser rundt omkring, men en god del beige ;)

Ja veldig enig. Jeg har ett par, heldigvis ingen beige :wub: High waiste-bukser kan virkelig bli så altfor feil!! Men veldig fint om noen kler det.

Ikke bra, og bra

post-866-14440824179564_thumb.png

post-866-14440824179186_thumb.png

Hullete tights/bukser.. ugh. Hva er greia?!

Jeg synes jenter med hullete bukser er utrolig nice. Har generelt ikke sansen for jenter som har behov for å vise seg frem på den måten, men det er unektelig sexy på de rette personene.

Er svært nøye med joggebuksene mine. Og de er svært vanskelige å finne. De tre jeg har er kjøpt i Riga, København og Gøteborg (og angrer hver gang at jeg ikke kjøpte to hahha) Det er det at jeg liker ikke joggebukser med strikk i bunnen....skal være åpent!! Grå og 2 svarte...mine favoritter :)

Jeg synes jenter med hullete bukser er utrolig nice. Har generelt ikke sansen for jenter som har behov for å vise seg frem på den måten, men det er unektelig sexy på de rette personene.

På de rette personene, ja - jeg sikter nok mer til små-cubby fjortiser med svæære hull LITT for langt oppe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...