ErikMM Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Tror jeg ser på denne iallfall en gang hver uke haha. Myr, Sagmon, fat4life og 1 annen 4 Siter
Håvard Vika Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Lillebroren min i går: kl99, Sjokoladegris, Stephanie F og 5 andre 8 Siter
FluffyCylon Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Gikk det bra med han?Håvard Vika Håvard Vika 1 Siter
Håvard Vika Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Gikk det bra med han?Håvard Vika Ja. Litt vondt i nakken hører jeg. Jeg tror at filmen ble så bra at han egentlig er litt glad for at det skjedde;). FluffyCylon 1 Siter
ubertass Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 melis1988, Stephanie F, Bondejenta og 8 andre 11 Siter
ubertass Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Tuba, malenesofie, FatFighter Malm og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.