Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Annonse

Den der irriterer meg hver gang noen poster den.. Jeg skal ikke påstå at den IKKE er photoshoppa, men hvis man vet noe som helst om anatomi, perspektiv og Morten Harket, så ser man at den KAN være uredigert...

Eller Morten Harket OG photoshop: ;)

morten-harket-out-of-my-hands-cover_716x403.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valper må være noe av det skjønneste, vakreste, og søteste som finnes. Jeg tror ikke det går ann å være i dårlig humør om du er sammen med valper, en valp. Ellers er du bare skada og sjuk i huet.

Jeg er sikker på at du kunne hyra inn en haug med valper til en person som er skikkelig nedenfor, og humøret blir umiddelbart bedre.

post-26841-14440973875721_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valper må være noe av det skjønneste, vakreste, og søteste som finnes. Jeg tror ikke det går ann å være i dårlig humør om du er sammen med valper, en valp. Ellers er du bare skada og sjuk i huet.

Jeg er sikker på at du kunne hyra inn en haug med valper til en person som er skikkelig nedenfor, og humøret blir umiddelbart bedre.

Ååå, valper.. <3 Savner!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...