ubertass Skrevet 19. oktober 2014 Skrevet 19. oktober 2014 -Netti-, Ole Andreas, FitFish og 2 andre 5 Siter
Andreas87 Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Exposure, SlayerDad, Regina og 14 andre 17 Siter
Håvard Vika Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Se spesielt @1:50. Houston, Stephanie F og MariusS 3 Siter
Andreas87 Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 LadyRainicorn, Mali-H, ubertass og 9 andre 12 Siter
Ari Mem-Bayu Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 CamillaO, Kimae, Andreas87 og 5 andre 8 Siter
Gundersen™ Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Er det bare jeg som ler av slikt...? Bildet er av Sean Connery hvis det er oppklarende... Aurelius, Morel, Sexylubben83 og 15 andre 18 Siter
Håvard Vika Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Nå er det lenge siden jeg har sett noen poste denne. Kanskje det er noen som ikke har fått med seg denne skatten. Lang, men helt klart verdt det. I promise:D. Exposure, ErikMM, Tiwas og 12 andre 15 Siter
Tiwas Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Av en eller annen snodig grunn virker det uansett som om ebola er mer dødelig for amerikanere. For afrikanere, derimot...er det mye farligere å være gift med Kim. Jeg kunne ikke finne dokumentasjon på EN ENESTE afrikaner som har overlevd å være gift med henne steele, Aurelius og Eminator 3 Siter
Ari Mem-Bayu Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Nå er det lenge siden jeg har sett noen poste denne. Kanskje det er noen som ikke har fått med seg denne skatten. Lang, men helt klart verdt det. I promise:D. Han der er bare sjukt morsom. En annen personlig favoritt er denne: http://www.27bslash6.com/easter.html Håvard Vika, FatFighter Malm, Andreas87 og 1 annen 4 Siter
SlayerDad Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 vesen, HenrikWL, Eminator og 16 andre 19 Siter
MarcS Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Ojive, Exposure, SlayerDad og 4 andre 7 Siter
MarcS Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 SlayerDad, Ojive, CamillaO og 1 annen 4 Siter
ErikMM Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Ettersom noen begynte med Photoshop trolling... Tiwas, Håvard Vika, Andreas87 og 5 andre 8 Siter
ForeverMirin Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Lilla, Andreas87, Tutogkjør og 2 andre 5 Siter
ForeverMirin Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Aurelius, Sagmon, SiriHelene og 2 andre 5 Siter
ForeverMirin Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 vesen, Ari Mem-Bayu, Aurelius og 4 andre 7 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.