Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Annonse

Jeg leste en historie om en fyr som bl.a. mener feminisme, og la meg quote Emma Watson's FN-tale her: "The belief that men and women should have equal rights and opportunities. It is the theory of the political, economic and social equality of the sexes", er en såkalt "toxic ideology". Og at når dama tillater seg å reagere på åpenbart misogyniske greier (som nakenkalender på veggen) eller faktisk prøver å få igang en samtale med han her fyren om hvordan de eventuelt skal løse ting så stonewaller han henne FULLSTENDIG, nekter å komme hjem, nekter å prate, nekter å forholde seg til henne.

Men ja, det er hun som er en "kjerring" og han som er en oppegående hyggelig fyr, oppførselen hans er ikke douchy i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en historie om en fyr som bl.a. mener feminisme, og la meg quote Emma Watson's FN-tale her: "The belief that men and women should have equal rights and opportunities. It is the theory of the political, economic and social equality of the sexes", er en såkalt "toxic ideology". Og at når dama tillater seg å reagere på åpenbart misogyniske greier (som nakenkalender på veggen) eller faktisk prøver å få igang en samtale med han her fyren om hvordan de eventuelt skal løse ting så stonewaller han henne FULLSTENDIG, nekter å komme hjem, nekter å prate, nekter å forholde seg til henne.

Men ja, det er hun som er en "kjerring" og han som er en oppegående hyggelig fyr, oppførselen hans er ikke douchy i det hele tatt.

Hæ? Er du seriøs..?

Historien handlet om at hun ville selge unna alt etter forlovedens far for å betale for bryllupet. Biler og ting som for alt vi vet betyr mye for han, og som uansett er forbanna mye mer verdt enn én fest.

At ekte feminister skulle ha noe problem med at kvinner som tar godt vare på kroppene sine skulle kunne velge og tjene penger på å selge bilder av nevnte kropper blir så dumt at jeg ikke engang vet hva jeg skal si til det.. Det eneste jeg kommer på som er dummere enn å dikte opp en offerrolle til seg selv må være å tvinge andre en ikke vet noe om inn i ens egne oppdiktede offerroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en historie om en fyr som bl.a. mener feminisme, og la meg quote Emma Watson's FN-tale her: "The belief that men and women should have equal rights and opportunities. It is the theory of the political, economic and social equality of the sexes", er en såkalt "toxic ideology". Og at når dama tillater seg å reagere på åpenbart misogyniske greier (som nakenkalender på veggen) eller faktisk prøver å få igang en samtale med han her fyren om hvordan de eventuelt skal løse ting så stonewaller han henne FULLSTENDIG, nekter å komme hjem, nekter å prate, nekter å forholde seg til henne.

Men ja, det er hun som er en "kjerring" og han som er en oppegående hyggelig fyr, oppførselen hans er ikke douchy i det hele tatt.

Det jeg leste er ei dame som med en gang faren til forloveden er lagt i jorda, krever at han og broren skal kvitte seg med farens eiendeler, biler og sykler som åpenbart har betydd mye for mennene i familien, fortere enn svint, for å betale for bryllupet de skal ha, uten å ta hensyn til forlovedens sorg, hvordan han og broren forholder seg til tapet av faren, at bilmekking etc tydeligvis er noe som far og sønner har drevet med lenge og har en lidenskap. Hun har tatt en beslutning på hans vegne, og jo mer hun maser om det, jo mer trekker han seg unna.

Jeg sier ikke at faren eller forloveden var eksemplariske, ikke i det hele tatt, men synes hun tråkket milevidt over streken her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, sjiiit, ja enig i at hun også er langt over streken, synes bare sympatien som umiddelbart kom til uttrykk her var ektreeeeemt ensidig vridd.

Og det er, for ordens skyld, ikke kritikk at de damene som tar de bildene som er i de kalenderne. Det er heller det at objektivisering generelt sett, og ihvertfall som en del av en utagerende machokultur, er temmelig uheldig imo. Det er uheldig pga de holdninger og ideer de strukturelt gir uttrykk for (og som påvirker både individer og samfunnet som sådan), ikke pga hun ene dama som tar bilder eller han ene fyren som har de på veggen. Men, det er en annen diskusjon, og veldig offtopic for inneværende tråd.

La meg derfor heller bringe oss back on track med en repeat av et av de morsomste bildene jeg vet av:

LSD-Cat-Has-Seen-One-Too-Many-Dragons-Today.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste en historie om en fyr som bl.a. mener feminisme, og la meg quote Emma Watson's FN-tale her: "The belief that men and women should have equal rights and opportunities. It is the theory of the political, economic and social equality of the sexes", er en såkalt "toxic ideology". Og at når dama tillater seg å reagere på åpenbart misogyniske greier (som nakenkalender på veggen) eller faktisk prøver å få igang en samtale med han her fyren om hvordan de eventuelt skal løse ting så stonewaller han henne FULLSTENDIG, nekter å komme hjem, nekter å prate, nekter å forholde seg til henne.

Men ja, det er hun som er en "kjerring" og han som er en oppegående hyggelig fyr, oppførselen hans er ikke douchy i det hele tatt.

Jeg leste et tragisk oppgulp av en historie hvor karakterene var karikerte pappdukker som personifiserte samtlige stereotyper vi har om kjønnene (hun var den masete, kontrollerende hurpa, og han var den innesluttede, bilgale, puppefikserte fyren) slik at leserne lett kan få validert sin allerede (feilaktige) oppfatning av det motsatte kjønn og kose seg med å slåss med stråmenn i stedet for å sørge for at kjønnsdebatten skrider fremover.

Men, dette er humortråden:

lobster-car-orlando-shrimp-lobster-epic-fail-1365248672.jpg

Bilen min er en hummer; argumentene deres er ugyldige. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...