Gjest Arkiv Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 … Fing3rs, InaL, Oddis og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flakkis Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Haha, digger at du skriver Aftenpoften! Gøy at den sprer seg, leste artikkelen hjemme i påska og ble søkke imponert! Og ut i fra kommentarfeltene ser det ut som en del lar seg inspirere ihvertfall. Så får du heller kjempe Don Quijotes kamp mot vindmøllene(les: skeptikerne) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krie Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Artig! Den eneste som trekker gleden ned er alle de sedvanlige, grinete kommentarene fra folk, som alltid kommer i kommentarfeltet under slike artikler i avisene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arkiv Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 … MariusS og Krie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krie Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hehe, ja..Gøy å pisse på snøskred! Skepsis i forhold til ting som dette bunner ut i to ting, ,mangel på kunnskap og tro på egne evner. "Det er ikke alle som blir i bedre form av å trene. Jeg blir bare sliten av det." (sitat fra kommentarfelt, BT) Denne måtte jeg trekke litt på smilebåndet av altså Velvet, Kristin Charm, Ninian og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Kjempegøy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flakkis Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Leste den kommentaren jeg også. Satt vel litt igjen med denne følelsen: Men generelt bør kommentarfelter leses med en god klype salt og et lite reservelager med tro på menneskeheten i bakhånd:p MariusS og Krie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Evig rå dag! Den har også vært på forsidene til Nettavisen, Sol.no, Fedrelandsvennen, Aftenbladet, og selvfølgelig fhm.no. Lily, Jane, xxxxx og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 "Det er ikke alle som blir i bedre form av å trene. Jeg blir bare sliten av det." (sitat fra kommentarfelt, BT) Denne måtte jeg trekke litt på smilebåndet av altså hihi, den var jo nesten søt.. ....Jeg håper psmf -Lars og nano(?) og alle andre som er inne på PSMF er klar for å svare på nytt og på nytt og på nytt og på nytt om hva folk skal spise og ikke spise.. Krie og Fny 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Evig rå dag! Den har også vært på forsidene til Nettavisen, Sol.no, Fedrelandsvennen, Aftenbladet, og selvfølgelig fhm.no. Grei trafikk på fitnessbloggen for tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vi har alltid ganske drøy trafikk, men i går hadde vi 57.000 besøk. Det er... mye xxxxx, Anna Alm, Sungrazer og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flakkis Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 http://sprek.bt.no/sprek/article18929.ece Nettmøte med Martin på bt.no. Espen Espelund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Flink til å svare han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flakkis Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jupp, you have taught him well, sensei!:ninja: Men veldig gøy å lese om motivasjonen hans underveis, og hvordan han har lagt til rette for å trene hjemme de dagene han ikke kommer seg avgårde. Smart å ordne seg med litt utstyr hjemme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Spis sunt og tren jevnlig, var det de sa jeg skulle gjøre, Så gjorde jeg det. Herlig bra svar Kristin Charm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MartinK Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Så herlig at gospelet spres! Sitter her og føler en kjemperespekt for den jobben dere gjør, kudos all around! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Så flott! Ble selv kjempeinspirert over artikkelen, godt at folk kan se at det ikke bare er bolere som får resultater av trening og strukturert kosthold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 God Morgen Norge og tv2.no: http://www.tv2.no/gmn/fhmredaktoer-martin-thronsen-fikk-sixpack-paa-12-uker-3754556.html Lloyd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arkiv Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 … Olaf G. og Mette M 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.