Gå til innhold

Føle seg brisen etter hard økt


siljes87

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som rett og slett føler seg litt småbrisen etter en heftig styrkeøkt?

Jeg hadde en sinnsyk beinøkt i dag, og da jeg kom hjem følte jeg meg rett og slett brisen! Skikkelig pratesyk og kjempehappy! Er vel gjerne masse endorfiner som er blitt utløst, men fy flate! Blir jo helt Duracellkanin-aktig. Og så kræsjer jeg helt 1-2 timer senere og blir skikkelig trøtt og god i kroppen.

Hvem trenger alkohol når man har knebøy?! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Know the feeling :D Ringer ofte til folk i bilen på vei hjem jeg, fordi jeg føler jeg må prate med noen :huh:

I know! Akkurat det samme her! Har også fått kommentarer av nære venner om at jeg må "roe meg litt". Haha!

Er som en superhappy, småfull person som nettopp har tatt seg 3 doble espresso :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som rett og slett føler seg litt småbrisen etter en heftig styrkeøkt?

Jeg hadde en sinnsyk beinøkt i dag, og da jeg kom hjem følte jeg meg rett og slett brisen! Skikkelig pratesyk og kjempehappy! Er vel gjerne masse endorfiner som er blitt utløst, men fy flate! Blir jo helt Duracellkanin-aktig. Og så kræsjer jeg helt 1-2 timer senere og blir skikkelig trøtt og god i kroppen.

Hvem trenger alkohol når man har knebøy?! :p

I know the feeling! blir steike hyper i et par timer og så er det kræsjlanding :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som rett og slett føler seg litt småbrisen etter en heftig styrkeøkt?

Jeg hadde en sinnsyk beinøkt i dag, og da jeg kom hjem følte jeg meg rett og slett brisen! Skikkelig pratesyk og kjempehappy! Er vel gjerne masse endorfiner som er blitt utløst, men fy flate! Blir jo helt Duracellkanin-aktig. Og så kræsjer jeg helt 1-2 timer senere og blir skikkelig trøtt og god i kroppen.

Hvem trenger alkohol når man har knebøy?! :p

Helt enig, har kjent akkurat det samme. Noen ganger går man bare sprudlene rundt og smiler og ler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen og det er en super deilig følelse, det er de øyeblikkene jeg føler jeg er ruset på livet:)

Men har også opplevd etter en hard spinning økt at pulsen har banka i tenna og hårstrikken (hvor enn rart det høres ut...) og hvor jeg har stått på hjula på handlevogna i butikken og speidet etter bananer.:whistling: Den følelsen er tilnærmet følelsen av å være veldig kvalm eller fyllesyk, og fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

That feeling når du akkurat har løftet tung baseøvelse, i dette tilfølle Markløft. 3 rep maks, du er på siste løftet, tar et djup pust, strammer alt som skal strammes og løfter som en gud. Vekta sklir sagte med sikkert opp, forbi knærne, du vet du når det. Midten av låret nå og du vet du klarer det, snart nådd toppen, men kreften tar snart slutt. Du låser av, strekker deg ut og slipper ut et mini-brøl for å vise hvor sterk du er. hvor glad du er. Hvor stolt du er. Du slipper vekta i bakken, du har ikke energi til sette den ned, du driter i advarselene. Du er kongen nå.

Vekten smeller i bakken, du snur deg og pluttselig hopper gulvet opp og slår deg i annsiktet.

Den brisne følelsen etter trening. Vi alle har vært der

..eller skal dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...