Gå til innhold

Gomp

Medlemmer
  • Innholdsteller

    307
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Reimer ville jeg nok prøvd og klart meg uten det vil du få igjen for seinere
  2. Og her Viking Power - Svend Karlsen
  3. Strongman Roy Holte Her er et treningsprogram
  4. Teknikken er viktig få hælene dine i golvet og spenn det opp før du senker og ikke når du er i bunn og skal opp
  5. Stifflegg tar utrolig godt på bakside lår og personlig syns jeg den tar utrolig mye mer en rumensk
  6. Syntes det så bra ut jeg. Ville droppet knekk i kne vis du klarer og komme helt ned Og fortsatt holde ryggen.
  7. Hadde to Mnd treninings fri i sommer og etter en uke var jeg tilbake. Etter 10 uker Sterkere en før avbrekket. Mye har nok og si på vilket grunnlag man har trent seg opp til
  8. Hvor høyt på overskudd trenger man og ligge på phat?
  9. "På hypertrofi-dagene skal du gjennomføre litt speed-trening med 3 reps og 6-8 sett på 65-70% av 3-5RM med de øvelsene du trente på tungdagene tidligere i uken. Ha maks 90 sekunder pause mellom settene. Etter at speed-treningen er gjennomført, kan du kjøre noen sett med mange repetisjoner (8-20) og litt lengre pauser mellom settene (1-2 min)." Er dette jeg tenkte litt på
  10. Ser litt på dette prog. selv også. Men speed rep på 6-8x3 står bare på knebøy for eks. Di andre øvelsen er med flere reps. På disse skal det da ikke være speed rep på 6x3? Og tar man for eks 3x 20 på bøyen til slutt eller etter 6x3
×
×
  • Opprett ny...