Gå til innhold

Anita Mad

Medlemmer
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Anita Mad

  1. Syns 500 kcal i daglig underskudd høres perfekt ut for en sunn vektnedgang.
  2. Ja den også og oppturen med energien som sakte, men sikkert bygger seg opp igjen, give it to me!
  3. Ingenting er så godt som å føle at man svever ut av gymmen med et bredt glis om munnen, oh yeah:cool:
  4. Morsom lesning. Ikke mye bekkenbunnstimer å finne lenger nei, men p den annen side kan man jo bedrive den type trening så å si når som helst
  5. Tror du jeg kunne prøvd denne dietten, har ikke dårlig tid, er bare litt utålmodig av meg :)

    Når er det isåfall viktig å stoppe? Spesielle faresignaler man bør se opp for?

    Hilsen fra Anita.

    1. Espen Espelund

      Espen Espelund

      Sende svar på privat melding, siden det ble for langt her.

    2. Missy

      Missy

      Når det er viktig å stoppe, og spesielle faresignaler lurer jeg også litt på... :)

    3. Espen Espelund

      Espen Espelund

      Spør i PSMF tråden

  6. Heisann.

    Ser du skriver at de som er psykisk ustabile ikke burde prøve PSMF-dietten pga fare for spiseforstyrrelser.

    Har ikke lyst til å utdype, men har noe tung livserfaring bak meg og etter det ekspertene sier foran meg. Har aldri hatt problemer med spiseforrstyrrelser selv om jeg oftest har vært overvektig og kanskje brukt mat som trøst innimellom :/

  7. Markløft er jo også rygg, flink er du uansett!
  8. Kan ikke så mye om ernæring, men kan det ikke finnes stoffer i mørk "naturlig" sjokolade som øker forbrenningen i likhet med koffein osv? Om man da spiser en liten bit (2-3 gram) hver dag vil jo det kunne hjelpe om det faktisk er slik at det innvirker på forbrenningen Alle skjønner vel at man ikke kan spise masse sjokolade og fortsette å ha samme kropp, det beste hadde vel kanskje vært en kakaobønne om dagen, men det er nok sykt bittert. Om det faktisk hjelper. Det dummeste jeg ser er en eller annen person som har høy forbrenning forklare til sidepersonen hvor mye dritt de dytter i kropp
  9. Jeg har iallefall fått beskjed av treneren at man skal dytte før man drar (push before pull) Et eksempel er brystpress og deretter sit. ro eller f.eks ryggpress før situps. Nå trener jo jeg mest apparater selv og det meste er fullkropp og store muskelgrupper, mulig annerledes med ditt program...Ellers spiller det ingen rolle hvilken rekkefølge man tar, men mener det er anbefalt å begynne med de store øvelsene tidlig i programmet. Om jeg tar feil er det sikkert noen som sier ifra, ellers er det sikkert ulike meninger også som jeg har sett det er på andre temaer. Lykke til videre, du blir sikker
  10. Gått ned enda en kilo til 87,1 :) Og så rett i skuldrer og rygg :)

  11. Om jeg skulle sminket meg før trening hadde resultatet blitt katastrofalt under treningen, svetter som en gærning hver gang, men de som liker det, værsågod opp til hver og en.
  12. Trener styrke med apparater 3 ganger i uka (husk at jeg er nybegynner): 30 min oppvarming på tredemølle Benpress vanlig 2*15, utover 1*15, innover 1,15 Lårcurl 3*20 Brystpress 3*15 Roapparat 3*15/20 Ryggpress 3*20 Situps/rumpelyft 20/20*3 eller mer. Planke på ( jeg kaller de halvball) 2* max Pushups 10 stk Uttøyning 35 min tredemølle igjen, som avslutning. Nå har jeg endelig fått klarsignal til å begynne med markløft så skal bygge det inn i programmet, noen som har tips til hvor i programmet jeg bør legge de inn? Hadde vært supert! De andre dagene blir det powerwalk,
  13. Første gang markløft i dag og det gikk bra :)

  14. I morgen har jeg klart å få med meg en kamerat til å trene styrke på skolegården, blir artig!

  15. Vel, nå har jeg vært på body power i sverige og kjøpt en kartong swebarer til 260 norske kroner, blir ca 13 kroner baren det, i motsetning til 30 som det koster her. Hurra for Sverige. Pluss at jeg kunne blande det jeg ville av de 20 barene, anbefales!
  16. Gått ned 2 kilo til, nå er jeg på 88,2 kg, supert! I dag la jeg på litt ekstra på lårcurl`en, deilig.

  17. Alt av kjøttvarer, meieriprodukter pluss te, mel , egg o.l er mye billigere i Sverige. Body Power som ligger på Nordbysenteret har alt av tilskudd til en veldig rimelig penge i forhold til her. Skal dit i dag for å kjøpe swebarer og kanskje en boks ekstra med koffeintabletter
  18. 15 poeng, det skjønner jeg ikke! bare fordi jeg har forelsket meg i trening er jeg neppe avhengig, var mye spesielle spørsmål der, morsomt med tester! Takk for at du delte den
  19. Spiste stekt laks, fløtepoteter, sopp, litt hjemmelaga salsa og brokkoli, det var skikkelig godt og en tallerken holdt:p
  20. Meldt meg på Bodyvive i morgen, spennende! I dag derimot blir det oppvarming, styrke og tøy :)

  21. Proteinbar er både godt og sunt om man trener i tillegg, de metter og gir deg mindre søtsug. Det er i allefall min erfaring.
×
×
  • Opprett ny...