Gå til innhold

Treningen som passer ditt stjernetegn


Tinken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da jeg lå under vektstanga i dag tidlig slo det meg at kanskje all den løftinga egentlig er helt nytteløs. Kanskje jeg burde tenke litt NYTT på treningsfronten. Og her har vi jo svaret! Hipp hipp! ...såååå... noen kjekke jomfrugutter som blir med å joine en time aerobic or what? Med min naturlige koordinasjon (følger sikkert med stjernetegnet, den også) er det ikke fare for at det blir for lite kroppskontakt, for å si det sånn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Egentlig er du det minst sporty av alle stjernetegnene, du er bare rett og slett ikke glad i å trene. [...] Best trening for deg: Meditasjon, yoga, avspenning og badminton."

[ATTACH=full]17466[/ATTACH]

Du hadde blitt en racer i badminton med de lange armene dine. Hadde ikke trengt racket en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Skytten:

"du liker litt konkurranse, ikke for å vinne, men fordi det motiverer deg til å yte litt ekstra"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *hikster etter luft* HAHAHAHAHAHAHAHA

Jeg elsker konkurranse, bare fordi jeg alltid vinner. Og hvis jeg ikke vinner var det ikke en konkurranse som telte.

Ja. Jeg er usmakelig. Men det sto det ikke noe om.

Ellers passet faktisk noe av det. Imponerende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Mitt er sant da! :meh:

Løven:

Treningstøy man ser bra ut i: Litt viktig ja

Behov for annerkjennelse og bli sett: Jepp

Ingen direkte bestemmelser i treningsprogrammet: Jepp

Kjeder seg lett: Jepp

Kort vei fra tanke til handling: Jepp

Jeg er også Løve, og det stemmer på en prikk for meg også! Den greia med å hoppe på alt som er nytt og høres bra ut er hvertfall riktig, jeg leste Asles artikkel om barfotløping, og nå MÅ jeg bare skaffe meg slike sko. (det kommer til å revolusjonere livet mitt! :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stemmer hvertfall ikke :p Er fiske, og alt det kan egentlig bare vendes om, for jeg er ikke glad i gåturer og løping. Vil heller trene styrke, men at jeg vil være alene kan stemme, for jeg orker ikke mas når jeg trener, og ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...