Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klarer ikke helt å se problemet, har aldri hatt så mye gøy i prøverom som etter at fitnesskroppen begynte å ta form!;) forsøk å gå i et prøverom, plukk med deg et pencil skirt, en smal kjole med litt stretch og ta en liten runde i speilet utenfor prøverommet til ære for betjeningen! ;) ellers ikke stress med at alt skal være stramt og tettsittende, velg topper som sitter stramt rundt veltrente overarmer, og la dem være litt ledig rundt midjen, du vil fremdeles se fit ut! videre er det en vinner med smale jeans (nudie er perfekte de er supersmale i leggene også) kombiner med ledig skjorte, det gir en superchic look og de tynne modelljentene kan misunne de veldreide lårene dine og lure på hvor du har kjøpt jeansen og bare du vet at det er ikke jeansene, det er knebøyen! ;)

Takk for fornuftig svar - jeg vet jo at det du sier er sant, men av og til blir jeg (sikkert andre også) fanget i denne følelsen av at det er vanskelig, om ikke umulig, å kle en veltrent kropp fint. Jeg øver meg, og gleder meg til sommeren - det er så mye lettere å kle seg fint når det er varmt ute! Gleder meg til Københavntur neste helg, da skal løse, myke topper i digg stoff handles, uten en tanke ofret til livvidde/overarmsproblematikk. Bare finne fine ting, som sitter fint!

hihi, gir meg ikke helt enda på denne tråden; flere tips:

1. kjøp strecty topper og jakker og cardigans som er ment å være vide i bolen, kjøp dem i str XS for da sitter dem stramt og perfekt over armene og akkurat passe over ryggen;)

2. løse bluser og skjorter kan med fordel knytes over midjen for å fremheve den, da er det god plass for armer og rygg, samt at midjen kommer til sin rett, eneste grunn dette ikke brukes så ofte er ikke fordi det er tacky, men fordi bare veltrente "can pull-it-off";)

3. videre vil løse gensere i tyns stoff dyttet ned i bukselinningen med litt posing ovenfor også gi en veldig fit look, for folk med mage vil det bli avslørt med engang, men det gir et lekkert inntrykk når magen er superflat og rompa spretten nedenfor;)

4. collegegensere gir også god plass for armer og rygg, de kan med fordel klippes av midt over magen som crop-top, ser fresht ut, funker veldig bra som oppvarmingsplagg på trening:)

hihi, gir meg ikke helt enda på denne tråden; flere tips:

1. kjøp strecty topper og jakker og cardigans som er ment å være vide i bolen, kjøp dem i str XS for da sitter dem stramt og perfekt over armene og akkurat passe over ryggen;)

2. løse bluser og skjorter kan med fordel knytes over midjen for å fremheve den, da er det god plass for armer og rygg, samt at midjen kommer til sin rett, eneste grunn dette ikke brukes så ofte er ikke fordi det er tacky, men fordi bare veltrente "can pull-it-off";)

3. videre vil løse gensere i tyns stoff dyttet ned i bukselinningen med litt posing ovenfor også gi en veldig fit look, for folk med mage vil det bli avslørt med engang, men det gir et lekkert inntrykk når magen er superflat og rompa spretten nedenfor;)

4. collegegensere gir også god plass for armer og rygg, de kan med fordel klippes av midt over magen som crop-top, ser fresht ut, funker veldig bra som oppvarmingsplagg på trening:)

I like your style girl;)

...eh - jeg er usikker på det med skjorta knyttet i livet altså... er ikke det utrolig harry? Eller er det aldersgrense på det? jeg føler ikke helt at det er noe jeg kan gå utenfor hagen med!

om det hjelper på fashionista-angsten din, så var det mageknytte skjorter i siste utgave av costume...;)

Annonse

...eh - jeg er usikker på det med skjorta knyttet i livet altså... er ikke det utrolig harry? Eller er det aldersgrense på det? jeg føler ikke helt at det er noe jeg kan gå utenfor hagen med!

Sånn:

6804023486_9351fe60ed_z.jpg

eller sånn (hun til høyre):

6993532605_30f608c622_o.jpg

om det hjelper på fashionista-angsten din, så var det mageknytte skjorter i siste utgave av costume...;)

Ha ha ha! Nei, det er jeg som ikke er med på lasset, og ser for meg helt feil greie: bleika jeans, oppknytet, rutete skjorte og stort hår. Dere tenkter Costume, jeg tenker Dolly Parton!

det der var ille....

Haha, viser hvor forskjellig smak vi har! For det er eneste måten jeg hadde hatt mageknyteskjorte, nemlig. ;) (Ikke at jeg har sånn kropp, for all del..!)

Men jeg liker det du foreslår, og skal gå igjennom klesskapet mitt i kveld. Rydde, rydde, rydde!

I Thailand da eller? For det er bare bullshit at skredder er billigere enn vanlige butikker på de tingene der.

Skredderen min er fra Thailand, ja. Det er riktig. Men han kommer til Norge to ganger i året, har norsk agent og er kjempeseriøs. Bare gode erfaringer :)

Annonse

Merker det m skinnyjeans begynner å bli ett problem :meh:

Har ikke sjansj over leggene lenger.. Har ett par som sitter bra men resten stopper blodsirkulasjonen omtrent..

Er så glad jeg er en kjolejente, og går m kjoler og skjørt/shors på jobb :)

Gjør det mye enklere:)

ellers er det joggis hjemme :D

hehe...jeg har til og med hatt eget innlegg her om folk var interessert ;)

hei ! , er ganske interessert i å sjekke det ut :)

Fikk sydd en hvit vest i Thailand som jeg var kjempe fornøyd med! men det var når magen var større, og brystkassen / ryggen var mindre :p såå

hei ! , er ganske interessert i å sjekke det ut :)

Fikk sydd en hvit vest i Thailand som jeg var kjempe fornøyd med! men det var når magen var større, og brystkassen / ryggen var mindre :p såå

Skriv til [email protected] og hils fra Lars i Nofas. Han er nok tilbake til høsten, men kommer vel i august og februar som regel. Reiser ut til bedrifter eller tar mot folk på hotellet, så det er bare å "spre det glade budskap". Moren og tanten min driver med quilting og var kjempeoverrasket over kvaliteten både på stoff og sømmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...