Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fyttepytterakkern, siste episode av GoT har ødelagt resten av tv-serie-gleden min, alt blekner i forhold. Og de som har lest bøkene sier det kommer mye bra nå fremover!

Oh yes, det er bare å glede seg!

Fortsetter under...

Game of Thrones

Greys anatomy

Dexter

House

Chicago Fire

Liar

Modern family

How I met your mother

Big bang theory

Prison Break

Walking dead

True blood( første 3 sesongene)

Supernatural( bare de første sesongene)

Last resort

spartacus

The Following - begynte å se denne forrige helg, og etter noen få episoder er jeg mektig imponert, blir spennende å se videre samt vente på neste sesong. :)

Det er en fantastisk serie...både skremmende og fascinerende, og det skjer alltid noe helt uventet :)

Annonse

Ny Netflix serie, Hemlock Grove :)

Se på Hemlock Grove på Internett | Netflix

Sett de 4 første episodene, litt spesielt, ganske spennende + du må hele tiden gjette deg fram = moro.

Så det med et par kamerater som var frelst av Twin Peaks, de mente på at den var noe ala det.

Har noen sett Hannibal eller Hemlock Grove? Vurderer å begynne og se på en av de, men frykter Hannibal er for ekkelt og Hemlock Grove er for teit.. :D

Jeg ser alt av serier. Hannibal er veldig bra, litt spesielt, men gode skuespillere og historier. Episode 4 blir dessverre ikke sendt da denne er trukket fra USA etter noe drama der ved juletider, så det ødelegger jo litt, men absolutt verdt å se noen episoder av ja :)

Hannibal kan være ekkelt ja, kommer an på hva en anser som ekkelt. Liker du nakne, døde jenter spiddet på hjortehorn og stilt ut på et jorde? :p

Sons Of Anarchy. JUST SAYING!

Bør sees, av alle ;)

Jeg var i gang, men synes de har brukt så sykt mye tid på den der ungen som er kidnappa at det er blitt lagt på hylla de siste to månedene.. Er det sånn jeg bare må tvinge meg gjennnom før det blir bedre igjen?

Annonse

Jeg ser alt av serier. Hannibal er veldig bra, litt spesielt, men gode skuespillere og historier. Episode 4 blir dessverre ikke sendt da denne er trukket fra USA etter noe drama der ved juletider, så det ødelegger jo litt, men absolutt verdt å se noen episoder av ja :)

Hannibal kan være ekkelt ja, kommer an på hva en anser som ekkelt. Liker du nakne, døde jenter spiddet på hjortehorn og stilt ut på et jorde? :p

Hehe, hørtes spesielt ut.. :p Å si at jeg liker det blir nok å ta litt hardt i, men tror jeg skal overleve såpass!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...