SlayerDad Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 "Kame skrev: Fyttepytterakkern, siste episode av GoT har ødelagt resten av tv-serie-gleden min, alt blekner i forhold. Og de som har lest bøkene sier det kommer mye bra nå fremover! Oh yes, det er bare å glede seg! Afterall 1 Siter
Fez Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Game of Thrones Greys anatomy Dexter House Chicago Fire Liar Modern family How I met your mother Big bang theory Prison Break Walking dead True blood( første 3 sesongene) Supernatural( bare de første sesongene) Last resort spartacus VegarL og StineB 2 Siter
Mali-H Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 The Following - begynte å se denne forrige helg, og etter noen få episoder er jeg mektig imponert, blir spennende å se videre samt vente på neste sesong. rudboy 1 Siter
eeee Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Har noen sett Hannibal eller Hemlock Grove? Vurderer å begynne og se på en av de, men frykter Hannibal er for ekkelt og Hemlock Grove er for teit.. Siter
Afterall Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Har ikke sett at de har fått utmerkede anmeldelser hvertfall.. Siter
rudboy Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 "Mali-H skrev: The Following - begynte å se denne forrige helg, og etter noen få episoder er jeg mektig imponert, blir spennende å se videre samt vente på neste sesong. Det er en fantastisk serie...både skremmende og fascinerende, og det skjer alltid noe helt uventet Mali-H 1 Siter
kamilligram Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Etter et herlig gjensyn kan jeg nok en gang anbefale Battlestar Galactica på det varmeste. Aurelius og Krembolle 2 Siter
Myr Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Helt der oppe: Breaking Bad, Dexter, 24, True Blood (ses 1+2), Planet earth, Life Kari 1 Siter
burny_ Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Ny Netflix serie, Hemlock Grove Se på Hemlock Grove på Internett | Netflix Sett de 4 første episodene, litt spesielt, ganske spennende + du må hele tiden gjette deg fram = moro. Så det med et par kamerater som var frelst av Twin Peaks, de mente på at den var noe ala det. Siter
Chrsyre Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Heroes How I Met Your Mother The Big Bang Theory Pretty Little Liars (litt guilty pleasure..) Siter
Mali-H Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 "Elise G skrev: Har noen sett Hannibal eller Hemlock Grove? Vurderer å begynne og se på en av de, men frykter Hannibal er for ekkelt og Hemlock Grove er for teit.. Jeg ser alt av serier. Hannibal er veldig bra, litt spesielt, men gode skuespillere og historier. Episode 4 blir dessverre ikke sendt da denne er trukket fra USA etter noe drama der ved juletider, så det ødelegger jo litt, men absolutt verdt å se noen episoder av ja Hannibal kan være ekkelt ja, kommer an på hva en anser som ekkelt. Liker du nakne, døde jenter spiddet på hjortehorn og stilt ut på et jorde? Siter
Antonette Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Sons Of Anarchy. JUST SAYING! Bør sees, av alle Aurelius og StineB 2 Siter
Afterall Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 "Antonette skrev: Sons Of Anarchy. JUST SAYING! Bør sees, av alle Jeg var i gang, men synes de har brukt så sykt mye tid på den der ungen som er kidnappa at det er blitt lagt på hylla de siste to månedene.. Er det sånn jeg bare må tvinge meg gjennnom før det blir bedre igjen? Siter
Krembolle Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 "Afterall skrev: Jeg var i gang, men synes de har brukt så sykt mye tid på den der ungen som er kidnappa at det er blitt lagt på hylla de siste to månedene.. Er det sånn jeg bare må tvinge meg gjennnom før det blir bedre igjen? Ja Siter
eeee Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 "Mali-H skrev: Jeg ser alt av serier. Hannibal er veldig bra, litt spesielt, men gode skuespillere og historier. Episode 4 blir dessverre ikke sendt da denne er trukket fra USA etter noe drama der ved juletider, så det ødelegger jo litt, men absolutt verdt å se noen episoder av ja Hannibal kan være ekkelt ja, kommer an på hva en anser som ekkelt. Liker du nakne, døde jenter spiddet på hjortehorn og stilt ut på et jorde? Hehe, hørtes spesielt ut.. Å si at jeg liker det blir nok å ta litt hardt i, men tror jeg skal overleve såpass! Mali-H 1 Siter
Splae Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Nye BRA komiserier: Go on, New girl, Men at work! Krembolle 1 Siter
eb12 Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Arrow!! Ny favoritt Anbefales på det sterkeste! Trailer: Siter
Fez Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 "mew12 skrev: Arrow!! Ny favoritt Anbefales på det sterkeste! Trailer: Arrow er drit kult! eb12 1 Siter
Keegil Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 "Mali-H skrev: Liker du nakne, døde jenter spiddet på hjortehorn og stilt ut på et jorde? Aurelius, sneipen og FatUnicorn 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.