Gå til innhold

Vekt på stang?


Carina Irene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ahh fuck it. Fortsetter å føre den opp som 10kg i loggen sånn at jeg unngår unødvendig hoderegning ;)

Litt "et fett" hva stanga veier, så lenge man fører opp samme stangvekt fra gang til gang :)

Sikreste måten å finne vekta på de forskjellige stengene er vel å veie de, ser bare der jeg trener har de ørten forskjellige typer.

Men av hva jeg har blitt fortalt er olympisk stang 20 kg, EZ stang med olympisk ende 10 kg, "normal" EZ-stang 7,5 kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men av hva jeg har blitt fortalt er olympisk stang 20 kg, EZ stang med olympisk ende 10 kg, "normal" EZ-stang 7,5 kg. :)

+1

Jeg har faktisk veid de to EZ stengene vi har på gymmet og den ene har olympisk ende ( den veier 10 kg ) den andre veier 7,5 kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet jeg hva en EZ stang er? *blond moment*:blush:

Det er den zikkzakk stanga... men jeg trodde den veide 8 kg jeg da :p

Men jeg fortsetter på den "blonde"veien... Smithmaskinen, veier den noe? jeg trodde jeg bare la vekter på der jeg. Men da er jeg nesten litt sterk jeg da? Iom at jeg legger på 40 kgvekter utenpå? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...