Gå til innhold

Hvor ryker fettet først?


T-bone_84

Anbefalte innlegg

Jeg vil kanskje ikke kalle det diett, men har kjørt et anderledes kosthold over en måned nå trur jeg, sånn ca. Og folk kommenterer at jeg ser tynnere ut i ansiktet og mye tynnere hals/nakke. Men jeg trodde liksom at fettet først forsvant fra magen. Er det bare tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I følge Lyle McDonald, så forsvinner fettet ofte aller sist fra hofter og lår hos kvinner. De fleste i Fitnessmiljøet vil erfare at de har sixpack lenge før de får kutt i lårene:) Men i tillegg er dette individelt i forhold til hvor man legger på seg. Litt som Velvet sier, der du legger på deg først vil du også bli ripped helt til sist. Det avhenger visstnok også litt av hormonbalansen; Noen kvinner lagrer mer fett på mage og overarmer, mens andre får det nesten bare over hofter og rompe, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettet ryker fra magen min først, og vil ikke rikke seg fra nedre rygg/hofte/rumpe. Der trives fettet meget godt, storkoser seg rett og slett. Det positive med det er at fettet legger seg på disse kvinnelige områdene og ikke utgjør noe helserisiko, men kjedelig at det sitter så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har synlige ribbein og utstikkende krageben, men grevinneheng, litt buk, ridebukselår og handles bak på ryggen. Går jeg ned litt, en runde med omgangssyke bare, så får jeg et dratt ansikt og enda mer fremtredende ribbein.

Er ikke så galt som det kan høres ut som, er egentlig fornøyd med kroppen jeg. Men finner det irriterende at enhver kilo borte blir synlig. Og puppene er selvsagt et kapittel for seg, men tror de har nådd sitt absolutte "lavmål" nå he-he. Men siden de funker til vårt bruk i heimen, får det bare være.

Som flere sier, vi har alle våre områder som ikke forsvinner. Punktslanking er vel det normale, kan man si. Men man kan ikke bestemme hvike punkt man VIL slanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...