Gå til innhold

sports-bh.. hjælp?


Tessa

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid brukt treningstoppene fra H&M, men trengte litt mer støtte da jeg begynte med løping. Bruker modell fra Nike ( kjøpt på xxl, men finner den ikke på nettsiden lenger) Sikkert den samme som Linn Marie snakker om, for det er bra med "padding" på fronten. Jeg trener alltid i svarte topper/t-skjorter så evt. stive nippler vises ikke så godt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Jeg har på følelsen av at så og si alle av hukjønn som bruker sportsbh kjenner til det problemet. Sykt irriterendes! :meh:En ting er sikkert, jeg har ikke funnet en eneste en som er dugbar enda. Høres fryktelig ubehagelig å bruke vanlig bh i tillegg? Og to stk? Det må da finnes en bh med padding, uten at vi må ta turen til Australia?:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut at den beste måten å bli kvitt problemet på var å slutte å bry seg, for jeg har ikke funnet noen sports-BH som fikser det. Med et litt tykkere stoff i t-skjorta, eller ei litt løsere t-skjorte så synes det ikke noe særlig uansett. Jeg tror nok at vi legger merke til det på oss selv myyye oftere enn andre legger merke til det, no worries :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at den beste måten å bli kvitt problemet på var å slutte å bry seg, for jeg har ikke funnet noen sports-BH som fikser det. Med et litt tykkere stoff i t-skjorta, eller ei litt løsere t-skjorte så synes det ikke noe særlig uansett. Jeg tror nok at vi legger merke til det på oss selv myyye oftere enn andre legger merke til det, no worries :)

Å du..jeg skal informere deg om at jeg legger merke til det på "alle" der jeg trener:p

(Men nå har jeg aldri sagt at jeg er helt normal:whistling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Dette er et fryktelig teit spørsmål, men jeg regner med jeg ikke er den eneste jenta som sliter med dette problemet: pupper og disse fryktelig irriterende brystvortene (egentlig et utrolig ekkelt ord) som på død og liv bare må vise gjennom uansett hva jeg tar på meg. :whistling:

Så.. er det noen her som vet hvilke sports-bher som skjuler dette "problemet" mest? Har prøvd litt forskjellig, men herregud, jeg gir jo snart opp!

Jeg bruker ShockAbsorber, å de gjør jobben:) I tillegg så er de overlegne når det kommer til støtte!;) Litt stiv pris, men absolutt verd hver krone:)

http://www.dick-daisy.no/shop/manufacturer.php?id_manufacturer=26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Thesandy. Kjøpte Shock Absorber når jeg fikk 200kr i avslag på Nelly.no pga av at jeg kjøpte meg noe på cdon. Angrer ikke på det. Disse er fantastiske med tanke på støtte, pluss de har uttakbare innlegg. Betaler gjerne 599 for det, jeg. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du..jeg skal informere deg om at jeg legger merke til det på "alle" der jeg trener:p

(Men nå har jeg aldri sagt at jeg er helt normal:whistling:)

hahaha, jeg også!! Men jeg kan jo ikke bry meg for mye, for jeg springer jo rundt med stive brystvorter selv :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjenner godt til denne her ja! Spesielt når jeg står forann speilet og skal ta skulderpress, da går det ikke an å ungå å få stivis!:blush: Det står liksom , en fyr, deg i midten og en fyr. Da føler jeg meg utrolig teit:oops:

Jaaaa! Og det skjer meg HELE tiden! Litt fordi det alltid er noen som trener der, og mye fordi jeg er ca den eneste jenta der under 40 som svirrer rundt i "gutteavdelingen". :oops:

Trener jo bare i mørke klær slik det ikke viser så godt, men det viser jo en del uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...