Gå til innhold

sports-bh.. hjælp?


Tessa

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Yndlingstoppene mine viser for mye når jeg trener, så gikk rett og slett til innkjøp av nippel covers på lindex(49,-) som jeg bare bruker under bh'en :p De er selvklebende, men kan skylles, og holder en stund! :D

Men bruker du vanlig bh eller sportsbh? Høres ikke såå veldig behagelig ut i vanlig bh :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg endelig prøvd ut denne bh'en litt "ShockAbsorberne"

Og den gjør ikke helt jobben jeg vil den skal gjøre. FOR Nipplene mien kan komme gjennom den også! MEN om jeg leggen sømmen slik at den går over nippelen så dekker den de:cool: Men syntes den var litt i dyreste laget...

Sjekk linken jeg la ut! Under 200 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et fryktelig teit spørsmål, men jeg regner med jeg ikke er den eneste jenta som sliter med dette problemet: pupper og disse fryktelig irriterende brystvortene (egentlig et utrolig ekkelt ord) som på død og liv bare må vise gjennom uansett hva jeg tar på meg. :whistling:

Så.. er det noen her som vet hvilke sports-bher som skjuler dette "problemet" mest? Har prøvd litt forskjellig, men herregud, jeg gir jo snart opp!

Jeg bruker Nike sine :D De er dobbelt fora, men ingen innlegg, og jeg har aldri sett nippler ( er dette egentlig ett bedre ord for brystvorter) igjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare de ikke er 100% bomull? Jeg svetter som en tulling, så må ha pustende materiale. Uendelig er den, denne kravslisten...

Og jeg er uendelig sein med å svare...

De er 100% bomull, men så lenge de er litt vide i fasongen så synes jeg de fungerer. Jeg svetter nemlig også som en tulling, uansett om jeg løper eller løfter vekter :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Ingvild.

Skjønner ikke hvorfor dere bryr dere så mye om det :) helt naturlig.. Litt nipples gjennom t-skjorta gjør ikke noe ;)

Liker at puppene er på plass jeg da :D hehe..Også syns jeg de bhene som er litt tykkere gir bedre støtte og er bedre å ha på, selv om de blir klemt litt. Da får jeg heller ha kløft på treninga:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg burde hatt noe slik jeg også. Greit nok, titsa mine er ikke så store lengre, men har ett skikkelig nippz-prob til tider (egentlig ganske ofte). For min egen del så bryr jeg meg ikke, men føler det blir en litt uhøflig og erotisk stemning som jeg ikke ønsker å prakke på uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Shock Absorber fra Less Bounce i flere år. De skriver ned verdien på pakken (<200), og jeg mener de også har fri frakt, ev. veldig lav frakt.

http://www.lessbounce.com/acatalog/Online_Catalogue_Shock_Absorber_Sports_Bras__4.html

Denne http://www.lessbounce.com/acatalog/Shock_Absorber_N4246_Pump_Sports_Bra_-_NEW_.html er stram, og har god støtte. Jeg bruker samme str i disse som i bh`ene jeg har fra Change og Victoria`s Secret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snubla over denne tråden først nå. Og dette er visst et problem jeg aldri har tenkt noe på. Det skal sies at jeg alltid har trent med kvalitets treningsbh'er! :) Har et par fra nike og et par fra et annet merke jeg ikke kommer på i forbifarten. Men disse bhene er vel greit tykke i stoffet, tykkere på fremsiden enn baksiden, og jeg er superfornøyd! Gode og behagelige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Noen som har en type å anbefale med god støtte og godt hold?????

Er så lei av puppestellet under trening... Alt funker til styrke øktene, men til jogging og aerobic funker det dårlig :banghead:

Gå på ebay og søk etter Shock Absorber. Obs! UK-størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...