Gå til innhold

sports-bh.. hjælp?


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har Nike Determination2-BHene, og de har dobbel tekstil foran, så selve stoffet er ganske tykt. Ikke snakk om at det hjelper, uansett. Jaja, løsere & mørke tskjorter får vel bli veien videre (jeg har bare hvite tskjorter som er litt for tighte over bryst & skuldre :().

...noen som har tips om tskjorter som faktisk passer over veldig brede skuldre og bryst og som passer for de av oss som er smale i livet? Orker ikke tanktopper/racerback-topper, blir så kald!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos sports-bh'er; må bare få ut frustrasjonen over sportsbh'er i str "small", "medium", "large", osv. Vanlige bh'r kommer jo i forskjellig cupstørrelse og omtrets i alle mulige variasjoner - hvorfor skal det være annerledes med sports-bh'er?

Forbanna irriterende om man både er "small" og "large", ehe..

ShockAbsorber virker dog som et bra alternativ. Kjøpte en over eBay en gang, men den var utrolig liten i størrelsen, så jeg fikk litt skrekken for å kjøpe sånt over nett. Men Nelly har bra returrett, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du har alltid 14 dagers bytte- og returrett. For å kunne returnere må produktet være ubrukt. Originalemballasje og eventuelle merkelapper skal legges ved returen. Om varen er returnert i uforsvarlig stand har vi rett til å nekte refusjon. Det er dessverre ingen bytterett på undertøy, kosmetikk og parfymer." fra http://nelly.com/no/bytte-og-retur/

Spørs om de regner det som undertøy, da. Du kan mest sannsynlig finne denne BHen i en butikk. Så kanskje sjekke innom noen sportsforretninger, og få prøvd først? :) Da finner du fort ut hvilken størrelse, så er det bare å bestille fra nett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nike Determination2-BHene, og de har dobbel tekstil foran, så selve stoffet er ganske tykt. Ikke snakk om at det hjelper, uansett. Jaja, løsere & mørke tskjorter får vel bli veien videre (jeg har bare hvite tskjorter som er litt for tighte over bryst & skuldre :().

...noen som har tips om tskjorter som faktisk passer over veldig brede skuldre og bryst og som passer for de av oss som er smale i livet? Orker ikke tanktopper/racerback-topper, blir så kald!

T-skjortene fra herreavdelingen på H&M:thumbsup:

Jeg har ett par svarte og de er faktisk veldig fine i fasongen selv om de er for menn, og jeg er kvinne:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det evige problemet! Pupper! :) jeg fant noen bh er på lindex, uten pushup og går i kryss bak. Du "fester" dem framme. Di er veldig greie. Og for noen så er d kanskje greit å "drite i det" men ikke når du er den eneste jenta på gymmet og alle guttene niglor.. Blir ikke så lett å fokusere på det du skal gjøre da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Brukernavn007
Apropos sports-bh'er; må bare få ut frustrasjonen over sportsbh'er i str "small", "medium", "large", osv. Vanlige bh'r kommer jo i forskjellig cupstørrelse og omtrets i alle mulige variasjoner - hvorfor skal det være annerledes med sports-bh'er?

Forbanna irriterende om man både er "small" og "large", ehe..

ShockAbsorber virker dog som et bra alternativ. Kjøpte en over eBay en gang, men den var utrolig liten i størrelsen, så jeg fikk litt skrekken for å kjøpe sånt over nett. Men Nelly har bra returrett, sant?

Viktig å huske på at en sports-bh skal være en god del strammere enn en vanlig bh ;) Og ShockAbsorber kjører samme størrelser som vanlige bher, derfor er det lett å finne riktig bh. bruker du str 75 d skal du ha 75 d i ShockAbsorber også :) Ja de er sykt stramme, men det er jo for å holde ting på plass der de skal være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
jeg liker å puste når jeg trener jeg:p

hehe:p etter et par vask så blir de jo litt løsere. Men hele poenget med en sport-bh er jo å holde ting på plass, så da må det jo være litt stramt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å huske på at en sports-bh skal være en god del strammere enn en vanlig bh ;) Og ShockAbsorber kjører samme størrelser som vanlige bher, derfor er det lett å finne riktig bh. bruker du str 75 d skal du ha 75 d i ShockAbsorber også :) Ja de er sykt stramme, men det er jo for å holde ting på plass der de skal være :D

Klart det, men det skal jo ikke være så stramt at det skjærer inn i huden og lager valker du ikke visste du hadde, samt at det skal være mulig å puste i dem! Er som oftest forskjell på størrelser. Eks kan en bukse fra den ene butikken passe i str 27, mens du i den andre butikken må ha 25. Så jeg har altså en teori om at ShockAbsorberne er små i størrelsen. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å huske på at en sports-bh skal være en god del strammere enn en vanlig bh ;) Og ShockAbsorber kjører samme størrelser som vanlige bher, derfor er det lett å finne riktig bh. bruker du str 75 d skal du ha 75 d i ShockAbsorber også :) Ja de er sykt stramme, men det er jo for å holde ting på plass der de skal være :D

Skal man gå utifra den str man bruker i H&M bh eller den str man blir målt i unertøysforretninger? Ganske store avvik (nok til at det kan bli forskjellen mellom superbehagelig og litt irriterende stram/løs), blir alltid så usikker på hvilken av de to jeg skal høre på når jeg bestiller på nett. Innspill fra deg som har testa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Skal man gå utifra den str man bruker i H&M bh eller den str man blir målt i unertøysforretninger? Ganske store avvik (nok til at det kan bli forskjellen mellom superbehagelig og litt irriterende stram/løs), blir alltid så usikker på hvilken av de to jeg skal høre på når jeg bestiller på nett. Innspill fra deg som har testa? :)

De som blir målt i undertøysforretninger:) Er litt ubehagelig stram de første gangene, men etter litt bruk og noen vask blir det bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...