Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Forsøksperiode på TO år? Har du bilder eller? Vil si du har misforstått hele prinsippet om du tror du må ofre trening, sosialt liv og jobb for å følge pf altså.. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne, ble bare frustrert av å lese det her. PF er en tilnærmingsmåte som gjør hverdagen enklere i forhold til mindre matlaging, spesielt for de som ikke er glad i å spise tidlig på morgenen. Du sier du går sulten og ukonsentrert på skolen, vet du hvordan du skal unngå det? Man spiser maten sin på kvelden. Bilder? hva skal du med bilder?=) Sa jeg brukte dette som en livsstil like mye som en treningsstil.. Som jeg skrev kom resultatene f;rst og fremst i meget lav fett%. Kanskje ikke sammenlignet med hva mange andre her har klart,. men for min del var det aa komme need paa 9-11% meget bra (med kaliperklype vel aa merke) Vet du. det er Bullshit at denne passer for alle og gir mer tid til overs. viss du starter skola 08.00 og er hjemme 23.00 hver dag i en gitt periode er det ikke lett aa drive aa lage mat planlagt for hver eneste ukedag. Jeg personlig lagde som oftest middager for 3-4 dager om gangen, men av aa til kresjet det. Ser du er notorisk uenig dog, og jeg la dette ut som et synspunkt fra en som har testet det relativt grundig =) jeg paapeker at dette er et synspunkt da denne dietten (noe Berkhan selv sier flere gnager) slettes ikke fungerer for ALLE av den ene eller andre grunnen.Den passer ikke til timeplanen rett og slett... Og det er bare tull at du vet best i dette omraadet =) Har h;rt n;yaktig samme innlegg av enkelte f;r, og det var like my tull da som det er naa=) Som jeg ogsaa brukte en stor andel av teksten min paa var aa rose denne dietten. Den skaffer deg lett lav fett%, det er digg aa trene paa tom mage, samt at store maaltider er lett... synes selv jeg ;kte sagtere men mulig det bare er meg=) dette var f;rste og siste svaret jeg kom til aa gi paa noe jeg allerede har forklart i forhold til min og mest sannsynlig enkelte andres livssyklus =) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Bilder? hva skal du med bilder?=) Sa jeg brukte dette som en livsstil like mye som en treningsstil.. Som jeg skrev kom resultatene f;rst og fremst i meget lav fett%. Kanskje ikke sammenlignet med hva mange andre her har klart,. men for min del var det aa komme need paa 9-11% meget bra (med kaliperklype vel aa merke) Vet du. det er Bullshit at denne passer for alle og gir mer tid til overs. viss du starter skola 08.00 og er hjemme 23.00 hver dag i en gitt periode er det ikke lett aa drive aa lage mat planlagt for hver eneste ukedag. Jeg personlig lagde som oftest middager for 3-4 dager om gangen, men av aa til kresjet det. Ser du er notorisk uenig dog, og jeg la dette ut som et synspunkt fra en som har testet det relativt grundig =) jeg paapeker at dette er et synspunkt da denne dietten (noe Berkhan selv sier flere gnager) slettes ikke fungerer for ALLE av den ene eller andre grunnen.Den passer ikke til timeplanen rett og slett... Og det er bare tull at du vet best i dette omraadet =) Har h;rt n;yaktig samme innlegg av enkelte f;r, og det var like my tull da som det er naa=) Som jeg ogsaa brukte en stor andel av teksten min paa var aa rose denne dietten. Den skaffer deg lett lav fett%, det er digg aa trene paa tom mage, samt at store maaltider er lett... synes selv jeg ;kte sagtere men mulig det bare er meg=) dette var f;rste og siste svaret jeg kom til aa gi paa noe jeg allerede har forklart i forhold til min og mest sannsynlig enkelte andres livssyklus =) Jeg er "notorisk uenig", spist idiotmiddel eller. Syns bare det ikke så ut som noen 9% på profilbildet. Om du spiser etter pf eller ikke driter jeg faktisk i.. Olaf G. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg er "notorisk uenig", spist idiotmiddel eller. Syns bare det ikke så ut som noen 9% på profilbildet. Om du spiser etter pf eller ikke driter jeg faktisk i.. jess. det jeg har gjort=) da har du svaret ditt unge mor. PS bra observert at jeg ikke har 9-11% nu =) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik Hope Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Så du sluttet på pf fordi du ikke hadde tid til mat pågrunn av skole osv? Men du har gått opp i vekt siden den gang du var nede på 9-11%? Så nå tar du deg tid til mat? Det du nevnte med trening osv i forbindelse med pf klarer jeg ikke helt skjønne hvor du har ifra.. ps hvis man snakker crap mat her skjønner jeg det... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Så du sluttet på pf fordi du ikke hadde tid til mat pågrunn av skole osv? Men du har gått opp i vekt siden den gang du var nede på 9-11%? Så nå tar du deg tid til mat? Det du nevnte med trening osv i forbindelse med pf klarer jeg ikke helt skjønne hvor du har ifra.. ps hvis man snakker crap mat her skjønner jeg det... er en mye lengre forklaring paa dette som burde hvert gitt, noe jeg gjerne gj;r muntlig.. pga senebetennelser skriver jeg sjelden mye om gangen.. naa kan jeg spise naar jeg kommer hjem, selv om det er klokka 00:00.. , f;r jeg drar paa skolen, klokka 07.00, til lunsj naar alle andre spiser, osv osv..... men men.. Klart man realistisk sett kunne startet spisevinduet paa et annet tidspunkt for aa spise paa dette tidspunktt men ja. da blir det hverre aa gaa opptil 12 timer uten aa spise, noe berkhan ogsaa nevner eller hva? =) hva mener du? viss du trener styrke paa kveldstid f;r du legger deg, og deretter gaar 20 timer uten mat, tror du dette er idielt? mulig jeg tar helt feil her , men det virker serri;st ikke idielt:p (Ps dette var mer et sidenotis.. jeg personlig trente alltid klokka 05 om morgenen for aa faa treninga unna f;r jeg begynte paa jobb aa skole) evt tok jg meg fri fra skola noen timer for aa treffe spisevinduet bedre...slik det er nu gj;r jeg og trener jeg naar jeg vil og naar det passer=) trives bedre med det=) Maten var god den: gikk mest i kyllingfile, biff, o.l reint kj;tt og fisk.. men det var problemet med aa ha tid til aa lage den ogsaa da? alternativet ble gjerne mye kald mat fra rema 1000 hver dag... det blir tungt og kjipt i lengden. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ser du er notorisk uenig Du kan ikke bruke "notorisk" på den måten. Du kan heller ikke klage på at folk går i forsvar av faste mønsteret, når du skriver et langt innlegg her, og ikke engang helt har forstått poenget bak spisemønsteret. Klart du får reaksjoner. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Du kan ikke bruke "notorisk" på den måten. Du kan heller ikke klage på at folk går i forsvar av faste mønsteret, når du skriver et langt innlegg her, og ikke engang helt har forstått poenget bak spisemønsteret. Klart du får reaksjoner. Innlegget er hentet fra min dagbok paa iform.no, som jeg noterte ned grunner til hvorfor jeg sluttet med den.. Og hvor ut i fra denne teksten ser du at jeg ikke har forstaatt poenget, med spisem;nsteret, naar jeg i bunn og grunn ikke diskuterer poenget bak spisem;nsteret......? og du har helt rett i at notorisk kom paa feil plass der. takk for paapekning =) Det jeg mente var at enkelte har en tendens til aa krangle om hva som helst bare for aa krangle, selv om innlegget var ment som opplysende ut i fra mine erfaringer... Detaljer om spisem;nster og bakgrunnen for de kom jeg da ikke med fordi jeg ikke saa behovet. =) dere er velkommen til aa forsvare dere saa mye dere vil, men blir tull naar innlegget ikke var ment og ikke er et angrep=) S.O.T 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik Hope Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Whatever works for you er jo viktigst, men synes bare omtalen din hadde noen pussige punkter etter hva jeg foreløpig har lest meg gjennom. "Verre å gå opp til 12 timer uten å spise, noe også berkhan også nevner?" Skjønte ikke helt, faster 16 timer null prob. Hvis man snakker å trene så seint kan det jo ligge noe i det, selvom jeg ikke tror det har så ekstremt mye å bety.. Trener i 5-6 tiden selv hvor jeg rundt halv 8, 8 spiser 1 heftig måltid som sitter godt i fram til neste måltid 16 timer etter. Det går igjen og igjen det der med å tro man ikke har tid til å lage mat osv.. Det tar faktisk ikke så lang tid sålenge man har en rutine på det.. Men siden du drev med dette i 2 år ser jeg litt annerledes på det, da hadde du mest sannsynlig ikke tid til dette (I guess).. Du nevner også diverse ting som burde være på plass for å kunne gjennomføre pf å få det til å passe til din livsstil (planlegging f.eks) Så hvis dette blir ett veldig stort issue for deg over tid forstår jeg godt hvorfor du gikk vekk ifra det.. Men hovedgrunnen til jeg løfta litt på brynet når jeg leste det første innlegget ditt var at du la fram info om hvordan pf måtte gjennomføres osv og at det ikke passet sosialt osv.. Stikk motsatt av det jeg har lest ihvertfall, so there you have it! Grunnen til jeg starta med pf for litt siden var pågrunn av: friheten, prøve noe nytt, spise mer men sjeldnere, gunstig for fettforbrenning i fasteperioden, heftige økter selvom jeg går i et underskudd tilsammen i uka osv osv.. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Whatever works for you er jo viktigst, men synes bare omtalen din hadde noen pussige punkter etter hva jeg foreløpig har lest meg gjennom. "Verre å gå opp til 12 timer uten å spise, noe også berkhan også nevner?" Skjønte ikke helt, faster 16 timer null prob. Her maa jeg faktisk forklare meg.. Det jeg mente var 12 timer etter jeg har voknet.. dvs.. at jeg sover 8 timer, og deretter gaar helt fram til jeg kommer hjem for mitt f;rste grundige maaltid.. Hvis man snakker å trene så seint kan det jo ligge noe i det, selvom jeg ikke tror det har så ekstremt mye å bety.. Trener i 5-6 tiden selv hvor jeg rundt halv 8, 8 spiser 1 heftig måltid som sitter godt i fram til neste måltid 16 timer etter. Her er jeg enig, slikt gjorde jeg selv av aa til, men for meg gikk dette litt utover skolem;nstret mitt, da trening alltid frister mye mer enn skoleb;kene Det går igjen og igjen det der med å tro man ikke har tid til å lage mat osv.. Det tar faktisk ikke så lang tid sålenge man har en rutine på det.. Men siden du drev med dette i 2 år ser jeg litt annerledes på det, da hadde du mest sannsynlig ikke tid til dette (I guess).. Av aa til gikk det helt supert, derfor jeg klarte aa holde paa med det i 2 aar ogsaa.. Av aa til var dette den beste maaten aa spise paa jeg har opplevd. men i perioder ble det sinnsykt t;ft ogsaa. det varierte veldig... stort sett digg, og derfor roser jeg PF ogsaa=) Du nevner også diverse ting som burde være på plass for å kunne gjennomføre pf å få det til å passe til din livsstil (planlegging f.eks) Så hvis dette blir ett veldig stort issue for deg over tid forstår jeg godt hvorfor du gikk vekk ifra det.. Men hovedgrunnen til jeg løfta litt på brynet når jeg leste det første innlegget ditt var at du la fram info om hvordan pf måtte gjennomføres osv og at det ikke passet sosialt osv.. Stikk motsatt av det jeg har lest ihvertfall, so there you have it! Og dette er litt fordi mange venner osv spiser og er sosial utenfor spisem;nstret mitt. Ble litt slik at om jeg var paa bes;k hjemme kunne jeg ikke ha familiefrokosten klokken 09.00 fordi jeg skulle vente til 12 osv, og samtidig ble det slik at jeg ikke kunne ta den pizzaen klokka 23.00 fordi vinduet lukket seg klokken 20.00.. Dette var de sosiale bakdelene slik jeg saa det, for min del.. I tilegg var det fylla da.. student og fester 2 ganger i uka, auch..... (klart det ogsaa bare er periodevis men ja)og i dette tilfellet fulgte jeg nok ikke marthin 100% selv om jeg til tider pr;vde aa f;lge hans pre-fyll oppbygging for ikke aa gaa tilbake paa en slik dag:-) Grunnen til jeg starta med pf for litt siden var pågrunn av: friheten, prøve noe nytt, spise mer men sjeldnere, gunstig for fettforbrenning i fasteperioden, heftige økter selvom jeg går i et underskudd tilsammen i uka osv osv.. Og den har jeg full forstaaelse for.. Naar PF fungerer, fungerer det sinnsykt godt... det skal jeg aldri nekte for =) er en utrolig digg livvstil jeg gjerne skulle fulgt om jeg hadde et standardisert liv.. blir nok kanskje naar studiene er over ogsaa =) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik Hope Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ah, forklarer en del det du sier nå da.. Du så sikkert hvorfor noen av oss reagerte i utgangspunktet? Do your thang! Case closed! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ah, forklarer en del det du sier nå da.. Du så sikkert hvorfor noen av oss reagerte i utgangspunktet? Do your thang! Case closed! haha er vel en bakside paa senebetennelsa at jeg ikke gidder utdype for mye. beklager =) pr;vde aa rette den som et enkelt innlegg/synspunkt uten aa ta forbehold om akkurat hvor jeg ville. =) Naar jeg skrev denne i dagboka var det mer folk som kjente meg som leste denne og da fikk jeg god tilbakemelding (dagbok/logg) derfor tenkte jeg ikke paa a fintilpasse den til denne traaden:=) In any case, case closed, agreed=) takk for god argumentasjon, helt enig i at du plukket fram noen svakheter her=) Henrik Hope 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjeldmann Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Forsøksperiode på TO år? Har du bilder eller? Vil si du har misforstått hele prinsippet om du tror du må ofre trening, sosialt liv og jobb for å følge pf altså.. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne, ble bare frustrert av å lese det her. PF er en tilnærmingsmåte som gjør hverdagen enklere i forhold til mindre matlaging, spesielt for de som ikke er glad i å spise tidlig på morgenen. Du sier du går sulten og ukonsentrert på skolen, vet du hvordan du skal unngå det? Man spiser maten sin på kvelden. PF gjør absolutt ikke hverdagen enklere FOR MEG eller christian. Jeg prøvde det ikke i to år men noen uker så jeg kunne uttale meg og hatet det. PF er bra, men ikke for alle. For noen er det dritt. Ikke glem det kjære PF followers. Edit; Og er det noe PF follower med martin i spissen er gode til er det og skrive hvor vanskelig det er og leve et normalt liv med "vanlig" spisemønster. Så skjønner ikke hvorfor dere blåser dere opp når noen andre sier at PF ikke passer i sosialt liv? JEg reagerer ikke når dere "kritiserer" min måltidsrytme:) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 PF gjør absolutt ikke hverdagen enklere FOR MEG eller christian. Jeg prøvde det ikke i to år men noen uker så jeg kunne uttale meg og hatet det. PF er bra, men ikke for alle. For noen er det dritt. Ikke glem det kjære PF followers. Edit; Og er det noe PF follower med martin i spissen er gode til er det og skrive hvor vanskelig det er og leve et normalt liv med "vanlig" spisemønster. Så skjønner ikke hvorfor dere blåser dere opp når noen andre sier at PF ikke passer i sosialt liv? JEg reagerer ikke når dere "kritiserer" min måltidsrytme:) hehe har merket det f;r at det fort blir litt oppblomstring naar andre synspunkter enn den populere blir ytret ja =) De hadde nok rett at traaden min kunne ha vert grundigere men syns enkelte, og her nevner jeg ikke Henrik da jeg syns han argumenterte bra. hisser seg opp uten bakgrunsforstaaelse i det hele tatt =) in any case fint aa se at jeg ikke er alene om aa mene at d kan by paa problemer:D Aisha og Fjeldmann 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg fikk også problemer - ikke fordi jeg ikke trivdes med det, men fordi han som hjelper meg med å komme skikkelig i form ikke ville ha noe av det Men seriøst, så er det mange som sier at PF-ere ser "flatere" ut enn de som ikke er på PF. hehe det kan jeg tenke meg til Er enest paa PF jeg noen sinne presterte aa faa six pack :-) saa du har nok noe rett ut i det. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MEvsME Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg fikk også problemer - ikke fordi jeg ikke trivdes med det, men fordi han som hjelper meg med å komme skikkelig i form ikke ville ha noe av det Men seriøst, så er det mange som sier at PF-ere ser "flatere" ut enn de som ikke er på PF. Er det ikke Børge som pisker deg i form? Trodde ikke han hadde noe imot PF? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-374929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aisha Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Dunno, og don't care. Poenget er at vi er alle forskjellige, og selv om jeg fint kan gå 18-19 timer og så trykke i meg 3000+ kcal i spisevinduet mitt betyr ikke det at alle kan det. Noen får fordøyelsesbesvær, andre liker ikke følelsen av virkelig full mage, andre holder på å rive hodet av noen når de ikke får frokost osv osv. Om man ser litt mer/mindre fyldig ut på en eller annen diett er ikke det viktigste når man ikke konkurrerer (mener jeg), men selv om jeg ikke har kilder her så har jeg sett flere som har sagt det samme. Og da har det vært snakk om seriøse trenende som gjerne har vært under 10%, og helt sikkert ned mot konkurranseform. Har du Børge i ryggen? How can I make that happen for me? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-375090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aisha Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Nei, jeg har ham ikke i ryggen. Du kan få ham som trener ved å melde deg på som kunde - da følger han deg i 8 uker eller noe. PM BadWolf for å få vite hans erfaring. Jeg booket Børge for formsjekk, hjelp til spesialiseringsprogram og hvordan jeg skulle fortsette på dietten når jeg hadde for lite fett til å kunne forsvarlig fortsette med PSMF. Ja, jeg fikk med meg at man kunne "booke" han via nettsiden (myrevolution), men han er jo ikke der lenger PMer BadWolf , beklager avsporingen Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-375116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aisha Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Svarer her siden det sikkert er av generell interesse: Børge Fagerli » Personlig Trener Jøss.. den var nesten FOR enkel... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-375134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 PF gjør absolutt ikke hverdagen enklere FOR MEG eller christian. Jeg prøvde det ikke i to år men noen uker så jeg kunne uttale meg og hatet det. PF er bra, men ikke for alle. For noen er det dritt. Ikke glem det kjære PF followers. Edit; Og er det noe PF follower med martin i spissen er gode til er det og skrive hvor vanskelig det er og leve et normalt liv med "vanlig" spisemønster. Så skjønner ikke hvorfor dere blåser dere opp når noen andre sier at PF ikke passer i sosialt liv? JEg reagerer ikke når dere "kritiserer" min måltidsrytme:) Ikke misforstå, er ingen forkjemper for hverken pf, psmf, lchf eller noe annet. Virker som enkelte forhøyer tankene om spesielle spisemønster så til de grader, brukte pf under diett tidligere i vår (og da fungerte veldig bra, ble mye mer skjerpa til å overholde dietten enn med vanlig spisemønster) men ikke ellers. Deilig å spise hva man vil, når man vil. Liker ikke å lage så mange regler og begrensninger i hverdagen, beklager at det kom litt skeivt ut i innlegget til Christian. Var grinete i går.. Fjeldmann 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-375321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
catober Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Hvordan er det egentlig på denne dietten vis jeg skal jobbe nattskift? Har ikke lest alt for mye enda, men skal lese alt når jeg kommer offshore. Men tenkte vis jeg spiste mellom 18:00 og 24:00 vil dette virke like bra når jeg går tilbake til vanslige spise mønsteret? Er ikke alltid like lett å kombinere bra kosthold og offshore jobbing så må prøve å finne ut helt hvordan jeg skal få til dette her Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/447-den-store-periodisk-faste-tr%C3%A5den/page/50/#findComment-375348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.