Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"Roger Marcussen skrev:
Jeg brakk et ribbein da jeg tok skråbenk en gang:D

Husker faren min knakk et ribbein under et sett tung beinpress( den man ligger under å presser skrått oppover) udigg lyd det lagde ;) Ossen klarte du å knekke ribbein av skråbenk da? Spretter du den i kassa?

"DukeNukem skrev:
Husker faren min knakk et ribbein under et sett tung beinpress( den man ligger under å presser skrått oppover) udigg lyd det lagde ;) Ossen klarte du å knekke ribbein av skråbenk da? Spretter du den i kassa?

Var skråbenk med manualer, glemte å skrive det. Mistet den bare ned, over ribbeina:)

"Roger Marcussen skrev:
Var skråbenk med manualer, glemte å skrive det. Mistet den bare ned, over ribbeina:)

Okey, gjorde det en gang selv i flatbenk etter at jeg ble sterkt anbefalt "suicide grip". Resultatet ble et svart blåmerke som så ut som en halvmåne og at jeg holder alltid stangen så hardt jeg klarer i ettertid ^^

Annonse

Barbell Bent Over Rows og Standing Militaty Press. Gleder meg til at jeg kan bevege meg opp til litt større plater sånn at jeg kan gjøre Pendlay Rows i stedet for Bent over rows, akkurat nå kommer klypene litt i veien :ninja:

Ellers er løping på mølla zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:sick: og jeg får stadig (statisk) elektriske støt, som jeg hater.

"FluffyCylon skrev:
Barbell Bent Over Rows og Standing Militaty Press. Gleder meg til at jeg kan bevege meg opp til litt større plater sånn at jeg kan gjøre Pendlay Rows i stedet for Bent over rows, akkurat nå kommer klypene litt i veien :ninja:

Ellers er løping på mølla zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:sick: og jeg får stadig (statisk) elektriske støt, som jeg hater.

Får du elektrisk støt? :p Har jeg aldri opplevd :) Mølla liker jeg, den behandler meg stort sett penere enn vektene :thumbsup:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...