Gå til innhold

Den store skotråden!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH=full]11684[/ATTACH]

Woooop Woooop! High FiveFingers baby!

Åh, har sååå lyst på! Bruker du de til løping eller til styrketrening? Og jeg ser du bor i Kristiansand - har du kjøpt de der (evt hvilken butikk selger disse)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har sååå lyst på! Bruker du de til løping eller til styrketrening? Og jeg ser du bor i Kristiansand - har du kjøpt de der (evt hvilken butikk selger disse)?

Selv om det ikke var rettet til meg tar jeg meg den friheten til å svare. Jeg bruker mine til alt mulig. Har vært på både preikestolen og Kjerag med mine, løpt på alle mulige underlag i tillegg til styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, har sååå lyst på! Bruker du de til løping eller til styrketrening? Og jeg ser du bor i Kristiansand - har du kjøpt de der (evt hvilken butikk selger disse)?

hovedsaklig til styrketrening, men også til intervaller på mølle, løping i skog og mark:) Jeg kjøpte mine for halv pris på Løpslabbet i sommer :) Man får kjøpt de billig via utlandet på nett også vet jeg :) Mitt beste kjøp ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden passer helt ypperlig, jeg som tenkte å bytte sko i morgen, men jeg aner ikke i hvilken. Jeg har 8 forskjellige par jeg har lyst på, så har litt vanskelig for å bestemme meg;) Men tenker at jeg burde bytte inn i hverdagssko enn party/sommer sko!.. Eller er du/dere enig? :) Skal bytte de rosa pumps'an, de var ikke i den rosafargen jeg trengte!.. ;)

post-6397-14440835828472_thumb.jpg

post-6397-14440835828725_thumb.jpg

post-6397-14440835828896_thumb.jpg

post-6397-14440835829102_thumb.jpg

post-6397-1444083582932_thumb.jpg

post-6397-14440835829543_thumb.jpg

post-6397-14440835829732_thumb.jpg

post-6397-14440835830234_thumb.jpg

post-6397-1444083583043_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De røde med prikker er veldig søre men..Kork!:p hehe Rosa sandalene også.. Forstår ikke hva greia er med så mye kork?! Var jo det i fjor og..

Haha, heldigvis for meg så liker jeg kork;) men ja, de med røde prikker passer så godt til sommeren ved havet;) er jo en stund til det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 183 cm, og kjæresten min er 177 cm. Men jeg elsker å gå i høye hæler! Syns det er veldig fint med pumps med platå foran, men det blir litt for høyt for min del. De er jo fort 12-13 cm høye, og da blir jeg plutselig 195 cm. Er ikke så kult å være nesten 20 cm høyere enn kjæresten...

Når vi en gang skal gifte oss, så må han gå med platåsko og jeg gå med lave pumps ;) Sånn at brudevalsen blir litt lettere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 183 cm, og kjæresten min er 177 cm. Men jeg elsker å gå i høye hæler! Syns det er veldig fint med pumps med platå foran, men det blir litt for høyt for min del. De er jo fort 12-13 cm høye, og da blir jeg plutselig 195 cm. Er ikke så kult å være nesten 20 cm høyere enn kjæresten...

Når vi en gang skal gifte oss, så må han gå med platåsko og jeg gå med lave pumps ;) Sånn at brudevalsen blir litt lettere!!

Jeg skjønner det! Jeg er 166 cm å singel, så kan gå i akkurat så høye sko som jeg vil:D men kjæresten din kan jo gå med innebygd hel i skoene sine når dere skal gifte dere;) ingen som ser det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...