Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Her er min bilpark:

Helt standar Ford Focus 1,6 2000mod

[ATTACH]122616[/ATTACH]

Ford Mondeo 2,0 140hk 2007mod:

[ATTACH]122618[/ATTACH]

Peugeot 205 Cti, relativt mye modifikasjoner:)

[ATTACH]122617[/ATTACH]

Kawazaki zzr 600 1996 mod:

[ATTACH]122619[/ATTACH]

kjøpte meg "ny" bil for en uke siden, har ikke fått den enda. Men er MYE jobb på den får den er i orden. Slenger opp et bilde når den kommer på kranbilen

post-22411-14440960028018_thumb.jpg

post-22411-14440960028495_thumb.jpg

post-22411-14440960029323_thumb.jpg

post-22411-14440960030567_thumb.jpg

• 9 måneder senere...

Annonse

Cadillac av eldre modell. (78-80????)

Denne står mest i garasjen egentlìg

Cadillac Transporter, familiebil, hage bil. Temmelig digg bare løfte hele barnevogna rett inn! Og får frakta det meste til/fra vårt litt eldre hus. ;)

Opel corsa til den som bare skal handle uten barn, eller kjøre billig!

Min drømmebil akkurat nå: Cadillac escalade!

Edit en million stavefeil, pokkers autocorrect..

• 2 uker senere...

post-25969-14440987543246_thumb.jpg

Gulle mitt :D A4 2000 mod 1,8l, 125hk… Ikje den beste, og bruke VELDIG masse bensin :mad:Men grei og fin første-bil syns i :rolleyes:Bli vel stasjonsvogn etterhvert, da i ikje har plass te min store Boerboel baki na lille her :huh:

Annonse

Ingen bil for øyeblikket, men kjøpte meg akkurat en Suzuki 400cc Quad til bruk til og fra høyskolen. Leketøy deluxe!:whistle: Senk og gatedekk kommer

[ATTACH=full]149973[/ATTACH]

Nice! Hva ga du for den?

Drømmen hadde vært ein Banshee med skilt.. Må dessverre importeres fra Tyskland, og der finnes det kun noen få :(

Nice! Hva ga du for den?

Drømmen hadde vært ein Banshee med skilt.. Må dessverre importeres fra Tyskland, og der finnes det kun noen få :(

Gav i overkant av 40k. Kun 1 eldre eier og 2800km siden 08 :) Hva med en Raptor da? Er litt mer å velge mellom der.

Raptor er kjedelig i forhold :( 2 takt for alltid <3

Men neida, får jo 450yzf og , litt grommere enn Raptor :p

Får se, skal ha ein med skilt om et par år.. Kan være eg ender opp med ein arbeidshest og, Grizzly feks.. Har hunder, så greit å kunne bruke den til langturer med de.

Raptor er kjedelig i forhold :( 2 takt for alltid <3

Men neida, får jo 450yzf og , litt grommere enn Raptor :p

Får se, skal ha ein med skilt om et par år.. Kan være eg ender opp med ein arbeidshest og, Grizzly feks.. Har hunder, så greit å kunne bruke den til langturer med de.

Hehe har aldri kjørt disse "traktorene", men kan umulig være noe gøy å kjøre sammenlignet med crossmodellene. Må ikke la fornuften ta overhånd!;)

Hehe har aldri kjørt disse "traktorene", men kan umulig være noe gøy å kjøre sammenlignet med crossmodellene. Må ikke la fornuften ta overhånd!;)

Kjørt Kodiak (500) blant annet, går heilt greit, og du kan ha det litt gøy :) Men for all del, crosserene er morsommere! :D Prøvd Banshee?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...