Gå til innhold

Hvilken bil kjører du?


Pinglekringla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Annonse

En av de første gangene jeg øvelseskjørte hadde jeg følgende reaksjon på møtende bil: Lukke øya, slippe rattet og krype sammen i setet. Jeg har ikke lappen, og alle er glade for det :)

Hvis jeg skulle hatt bil ville jeg hatt ei boble til hverdagsbruk og en Pontiac Firebird som "penis"forlenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celica GT 1997 mod, har planer om å gå videre til en Celica GT-Four, når det faktisk er en på markedet som er interessant. Kan godt hende jeg påkoster meg en GT-86 2013 før det skjer:p

Har lenge ventet på en kurant Celica GT T20. Bilde? Rop ut hvis den skal selges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Tenkte på å selge den nå i sommer faktisk. Den er godt vedlikeholdt og har gått i underkant av 155 000km. Så mye bil igjen. Kontakt meg gjerne på PM.

Tok litt for lang tid .. nå har jeg kjøpt meg ny. Min 8. bil som 20-åring :D

04_910272681_xl.jpg

04_625260129_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Tok litt for lang tid .. nå har jeg kjøpt meg ny. Min 8. bil som 20-åring :D

Må bare spørre: Jobbet lenge, eller spart lenge med andre ord? lærling/yrkesfaglig? arvet?:p Hva er hemmeligheten? lån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre: Jobbet lenge, eller spart lenge med andre ord? lærling/yrkesfaglig? arvet?:p Hva er hemmeligheten? lån?

Altså som nummer 8, ikke at jeg har 8 biler, ser den kunne misforstås :) Har alltid bare hatt én bil i mitt eie.

Men uansett, har alltid vært interessert i bil og da er det naturlig for meg å bruke en god del penger på det også (ikke at denne er noe dyr, men).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]101533[/ATTACH]

Med takboks fordi hunden okkuperer hele bagasjerommet.

Føler meg som en firebarnsmor. Var så fast bestemt på at jeg skulle ha audi tt, så var det de jævla hundene som ikke kunne stroppes på taket........

trenger vel trim de å? har du hengefeste på drømmebilen så er problemet løst, går kanskje noe sakte i svingene, men hundene holder tritt og får trim samtidig som du får kjøre bilen du vil :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...