Gå til innhold

Hvilken bil kjører du?


Pinglekringla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Om en uke kjører jeg denne.

2006 V70 2.0T manuell, kunn kjørt 51.100km :)

Ikke verdens mest spenstige bil, men kal bli godt å kjøre noe skikkelig komfortabelt en stund også.

Konge at du valgte manuell, ellers hadde det fort blitt dyrt for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mørkeblå suzuki baleno, 97modell. Funkar fint, sjølv om den har litt småfeil. Bil med sjarm;)

Om ein prøvar å bruke spylarvæska, vil ein oppdage at koblingane er feil, så skal ein spyla framme, spylar det bak, medan viskarane framme går:p (go vise versa)

Og glasrutene er litt treige å opne/lukke. Samt at bagasjeluka ikkje står av seg sjølv (anna enn av og til på ein god dag, når det er veldig fint veir, og bilen ikkje bevegar seg, då kan luka halde seg oppe ei stund, før den plutseleg deisar igjen). Bilen har og ein kronisk bankelyd, som ingen blir kloke på kva kan vere:cool: (bilen min er besatt av bankeånder!:giggle:)

...Så bilen min er akkurat passe sær og spesiell, til å passe til eigaren!:roflmao:

Den har og lekre gaffadetaljar, etter at eg og bilen stifta nærare bekjentskap med ein grøftekant, for ca4år sia!(y) (kvifor bruke tid og pengar på å fikse ting som ikkje må fiksast?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke lappen :( har aldri trengt det i de storbyene jeg har bodd i som student, men savner å kunne komme meg rundt når jeg er hjemme (hello Drammenkommune, gi litt beng i å herpe kollektivtrafikktilbudet, m'kay?). Alltid hatt lyst på en Jeep, men det blir nok med drømmen der, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...