Gå til innhold

Hvilken bil kjører du?


Pinglekringla

Anbefalte innlegg

Jeg søkte på bil i forumet, og kom ikke frem til et eneste innlegg (som jeg kunne se :p)

Så hvilken bil kjører du? Og hva er din beste bilhistorie/opplevelse? :D

Alt som omhandler biler, kjøring, opplevelser med bil osv er lov! (Til og med de gangene du gjør skikkelig teite ting og setter deg fast og greier) :D

Bring it on :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

"Hvilken bil" :)

Tenkte på det samme selv :)

Jeg kjører for så vidt ingen bil her i Trondheim (behøver det ikke), men hjemme hos mamma og pappa står min kjære Passat som jeg fikk av pappa i jula:) Den er mørkeblå, en ganske gammel modell, går superfint opp alle bakker, og jeg kjenner dens lyter ut og inn:) Eneste jeg ikke vet, er hva mer den heter enn Passat:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det da rettet i innlegget.. Menne skjønte vel spørsmålet fordiom? Så kan jo svare mens du først er i gang! :D:p I overskrifter aner jeg ikke hvordan man retter ting:unsure:

Det er en knapp som heter "rediger innlegg" or something, og der kan du gjøre om navnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en knapp som heter "rediger innlegg" or something, og der kan du gjøre om navnet:)

Har redigert innlegget.. Men overskriften må nok bare være gitt.. Med mindre en av mod'a gidder :p

Uansett.. Jeg kjører Volvo 940 HT 1991mod verdens beste bil!!

Min beste opplevelse vet jeg ikke.. Men da jeg definitivt følte meg teitest var da jeg kjørte meg fast i pappa sin hage, eller i en hekk også presterte jeg en gang å skli nedi snøen sånn at INGEN av hjula var neddi bakken :rofl:

Og nå høres jeg sikkert ut som verden verste sjåfør, men tror ikke jeg tar den prisen (jeg er bare klønete)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suzuki Baleno 4WD 2001 mod stasjonsvogn her, som er omtrent like kjapp som en utrimma moped på vei opp mount everest, og som sitter på i svingene på lik linje med en marsipangris på flukt fra telemarksbataljonen. De elektriske vinduene bruker 16 år på å gå opp eller ned (avhengig av turtall), og lukten av sprengt proteinshake i høyre baksete sommeren 2007 henger fortsatt igjen i luften. Det orginale musikkanlegget som mest sansynligvis er laget av juicekartonger, skurer så snart volumet stiger over 30% av styrke. Og radioen er bare sånn halveis etter at jeg glemte å trekke ned antenna under en poleringsvask på statoil (sånn går det når de slenger med en 3 pack boller og VG i prisen). Lyset fremme i dashbordet gikk før jul, så nå ser jeg bare hvor fort jeg kjører mellom kl 09.00 og 16.00. Bensinlokket nå på vinteren må brytes opp med med meisel og hammer, og spylervæsken har en tendens til å gå over ruta mi, og heller vaske rutene på bilen som ligger bak. Har handsfree til mobilen, som forsåvidt fungerer utmerket, helt til det begynner å regne og jeg må slå på viskerene. Da kommer det fra venstre siden en lydfrekvens som kan få SAS fly til å måtte nødlande om de skulle være så uheldig å fly i nærheten. Det er med andre ord bare å legge på.

Sett bort fra dette så har bilen bestandig startet og tatt meg fra A-B, den bruker veldig lite bensin, og jeg har aldri opplevd å kjørt meg fast med den. Så kommer jeg til å kvitte meg med den, tvilsomt. ;) og ja, den har varme i setene som fungerer helt utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...