Espen Espelund Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er big deal når han sender 350 omtrent like meldinger og har ingen interesse av å bruke resten av forumet. Men nå har vi hørt nok om hva han spurte om. Hvis det dukker opp lignende tullinger er det bare å sende en melding. Stig Ingebrigtsen og Athene 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis det dukker opp lignende tullinger er det bare å sende en melding. *gjemme seg* :ninja: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 *gjemme seg* :ninja: Lars, vi er veldig glad i deg uansett vi StineB 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHHH Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er big deal når han sender 350 omtrent like meldinger og har ingen interesse av å bruke resten av forumet. Men nå har vi hørt nok om hva han spurte om. Hvis det dukker opp lignende tullinger er det bare å sende en melding. Denne fyren er godt kjent fra flere andre treningsforum, hvor han har holdt på med akkurat det samme. Og det begynner å bli en del år siden jeg hørte om han. Et tips er å ikke legge han til som MSN kontakt om du er jente, da sliter du Han har en slags biceps-fetisj, og har nok forespurt flere hundre jenter om det samme han har spurt de det gjelder her. Vi får krysse fingrene for at han ikke kommer tilbake Noen har forresten skrevet hans fulle navn og bilde på et annet forum til skrekk og advarsel ..for de som er interessert i det. IdaL007, CaraMella og xxxxx 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eizs Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Legg til sms aktivering for brukere-> problem solved. mt79, Aisha og Gompen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaL007 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Haha! Var det biceps-fyren?! :rofl: Kobla ikke helt nick og melding. Uff.. Bra dere tøffe moddene passer på oss ja! :thumbsup: +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gompen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Legg til sms aktivering for brukere-> problem solved. +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Synes det er flott dere er så oppmerksomme på dette!! Har opplevd noen ubehageligheter, men det mest på facebook da, og hvis jeg føler noe ekkelt her på fitnessbloggen så skal jeg si ifra Leser dere privatmeldingene her egentlig? Bare av ren nysgjerrighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Selma: Private meldinger er private, de blir ikke lest av noen andre enn de som sender og mottar dem. Om det legges ved bilder i private meldinger så dukker de opp i en liste over opplastede elementer, så enkelte ubehageligheter som folk har opplevd på pm har blitt oppdaget slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BROrilla Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Selma: Private meldinger er private, de blir ikke lest av noen andre enn de som sender og mottar dem. Om det legges ved bilder i private meldinger så dukker de opp i en liste over opplastede elementer, så enkelte ubehageligheter som folk har opplevd på pm har blitt oppdaget slik. hehe, mye bra bilder rundt forbi eller? Li na 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Selma: Private meldinger er private, de blir ikke lest av noen andre enn de som sender og mottar dem. Om det legges ved bilder i private meldinger så dukker de opp i en liste over opplastede elementer, så enkelte ubehageligheter som folk har opplevd på pm har blitt oppdaget slik. Så da er det opp til en selv å rapportere hvis det er noe som burde gjøres. Håper folk gjør det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dize Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Skal prøve å slutte med slibrighetene mine..beklager! ^^ Nå har jeg bare opplevd hyggelige folk her da, men det forundrer meg egentlig ikke at noen prøver seg her. Det er vel mer nakenhet her enn på de fleste andre forum. Flott at dere fjerner eklinger da, dere burde vært en runde på gymmen rundt omkring også. :-P Titanium, tsutsugamushi og Tuba 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McBain Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg vet hvem bicepsmannen er! Skal fortelle det om denne posten får 50 likes:) (nei det er overraskende nok ikke Tuba!) PrideFC, Assie, Cecilie! og 9 andre 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Synes det er flott dere er så oppmerksomme på dette!! Har opplevd noen ubehageligheter, men det mest på facebook da, og hvis jeg føler noe ekkelt her på fitnessbloggen så skal jeg si ifra Leser dere privatmeldingene her egentlig? Bare av ren nysgjerrighet Nope det gjør vi ikke. Men jeg (dvs ingen andre) har mulighet til å sjekke i databasen om vi mistenker at noen spammer reklame eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Eg er imponert over å ikkje ha fått ein advarsel eingang Kimo, McBain, Bjørn-Erlend Meistad og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Eg er imponert over å ikkje ha fått ein advarsel eingang Vi er bare ikke ferdig med siste kapittel på den enda. McBain, Kristin Charm, Tuba og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg vet hvem bicepsmannen er! Skal fortelle det om denne posten får 50 likes:) (nei det er overraskende nok ikke Tuba!) stklippen? McBain 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Neei, herrregud så ekkelt! Han sendte også til meg hele tiden før! Spurte om jeg hadde mål rundt armen og låra! Var helt opphengt i det første fleksebildet jeg postet i loggboka mi:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Vi er bare ikke ferdig med siste kapittel på den enda. Eg gidder ikkje å lese så mykje, gje meg ein lyd når filmen kjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Neei, herrregud så ekkelt! Han sendte også til meg hele tiden før! Spurte om jeg hadde mål rundt armen og låra! Var helt opphengt i det første fleksebildet jeg postet i loggboka mi:eek: Til eksen min også. Han fantaserte om å sitte på bicepsen hennes og lurte på om de kunne prøve en gang om hun klarte deto_O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.