Gå til innhold

Fra stilk til.... eh... litt mere stokk


Gjest =xXx=

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Stilken skrev:

Takk for hyggelig tilbakemelding. For å være helt ærlig så er ikke teknikken/dybden på knebøyen så bra lengre. Kne og rygg tillater ikke de dyyyyype draga lengre, gammel mann...:oldman:Så ikke la deg imponere. Men jeg har liksom sett for meg et mål (eller en urealistisk DRØM) langt der fremme på 180 kg i arbeidsvekt, på 4x4 på mark og bøy. Jeg har det ikke med å gi meg når jeg har satt meg mål. Det må da være mulig på tross av føkka rygg!!??

Er veldig glad i skuldrene, så takk for tipset. Har stagnert på dips'n for lenge siden, da jeg kjenner litt på skuldrene for tiden...

Bra uansett, mann!

Alt er mulig selv med "føkka rygg", men cluet er nok å ha det som et langsiktig perspektiv slik at man ikke gjør ting verre og havner helt ute av business.

Har en tendens til å advare folk mot dips. Mulig det er overdrevet. ELSKET øvelsen selv og hadde vel rundt 40 kg i beltet på slutten med 5-ere. Kanskje ting ikke hadde endt ille om jeg ikke gikk så dypt?

Vet at Menno også har uttalt seg om at det setter skuldrene i en veldig ugunstig posisjon og et google søk gir erfaringer fra diverse forum hvor folk uttaler at skuldrene har lidd av den.

Samtidig begynte jeg vel å ta øvelsen selv etter at Børge hadde skrytt av hvor fantastisk den er. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Uke 10, 2016 (fortsatt på bulk, fulgt kostplan, litt softiskake og et par munnfuller rødvin i helga som var).

Vekt: 80,4 (Ned 0,3 kg WTF???:blink:)

Liv: 98,5 (opp 0,5 cm)

Rygg og snuskutt: ok(y) 203 dager og 12 timer uten snus. Ikke sprukket.

 

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Stilken skrev:

Hva mener dere folkens? Skal jeg gå for 90 kg og så kutte ned, eller 85 med kutt?

Det må du nok svare på selv, men det fornuftige er kanskje å ta den avgjørelsen når du har nådd 85 kg og evaluere formen/fettprosenten da. ;)

Bra fysikk forresten! Ser ut som du har lagt på deg litt biff siden sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Uke 11, 2016 (bulk, fortsatt føkking ryggproblemer, fulgt kostplan og ordinær treningsplan. MEN i tillegg drukket øl og sprit, spist mat fra Midtøsten i helga og ekstreme mengder småmat).
Vekt: 80,5 kg (opp 0,1 kg)
Liv: 89 cm (ned 0,5 cm)
Fortsetter og øker til 3316 kcal i kommende uke. Tror jeg går for 85 kg, men gjør opp status når den vekta er nådd...
God helg og fredfull inngang til påsken folkens!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
11 timer siden, Broseidon skrev:

Inspirerende logg. Virkelig!

Når den kommer fra deg, så tar jeg det som et kompliment. Virkelig. Takk bro'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Uke 12, 2016 (bulk, ryggproblemer/isjias, fulgt kostplan (men spist ekstra mengder biff) og fulgt ordinær treningsplan. Drukket 3 øl, sjokkis og kokosboller, ekstra mengder mandler i helga):
Vekt: 81,5 kg (opp 1 kg, men det er dessverre mest vann)
Liv: 90 cm (opp 0,5 cm :blink: livmålet øker gitt…)
Snuskutt: fortsatt ok. 
Rygg: helt grei, mangler fortsatt 10-20% på høyre bein, litt isjias av og til, men de e bættere til å leve med:)
 
Eter og eter. Hjelper litt med energitett mat. Likavæl…
 
Nuvel, nå er det påske, skal utenlands med familien, så da blir det 4 dager hvor jeg skal spise og drikke hva som helst, hvor lite/mye som helst. Etekonkuranse med guttungen. Det blir øl og sprit i mengder for en som svært sjelden drikker. Biff, burger, pizza osv... i tillegg. 85 kg er minstemålet, 90 kg er max målet. Navel'n disser, men det får jeg bare leve med. 
Øker til 3379 kcal (men det blir mere de første 4 dagene :woot:).
 
God påske folkens!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...