Gå til innhold

Fra stilk til.... eh... litt mere stokk


Gjest =xXx=

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OK. Selv herrens trofaste mennesketjener har godt av å bli minnet på litt ydmykhet. Snart et døgn med ukontrollert magesjau og magesmerter. Begge unga har det samme. Benyttet søndagen på å døtte innpå med ekstra kcal, alt er nå ofret på porselensalteret til vannverksguden. Nuvel, det værste er ingen trening i dag og i morgen. Og sikkert ikke onsdag/torsdag heller. Fredag er det 10 dager med ferie og mest sannsynlig treningsfri. Nå får jeg bare høre på englekoret…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Stilken skrev:

OK. Selv herrens trofaste mennesketjener har godt av å bli minnet på litt ydmykhet. Snart et døgn med ukontrollert magesjau og magesmerter. Begge unga har det samme. Benyttet søndagen på å døtte innpå med ekstra kcal, alt er nå ofret på porselensalteret til vannverksguden. Nuvel, det værste er ingen trening i dag og i morgen. Og sikkert ikke onsdag/torsdag heller. Fredag er det 10 dager med ferie og mest sannsynlig treningsfri. Nå får jeg bare høre på englekoret…

Aiaiaiai - så jævlig! God bedring mister - og god ferie:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Smileyvero skrev:

Åh fydda, god bedring 😵😷 Kjipe saker, det der!

Å jes! Markløft er dessverre pt en risikosport om du skjønner ;) 

Men det går over, er bare en midlertidig tilstand. Blir bare så føkking grinete når jobb og ikke minst treninger må droppes av slike grunner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tuba skrev:

Det er jo greit å få ting tømt. 

Sant, sant. Bieffekter som sårt kaviarkryss og lignende legger en demper på gleden ved tømmingen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Tuba skrev:

Det er berre å påføre litt salve på daimsjakten. Eventuelt berre bli sittende på potten. 

Visdommens ord. På det værste gadd jeg ikke forlate ramma. Godt vi har to porselensalter i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 32, 2016
Siste måling før ferie, egentlig på deff, ikke trent, grunnet langvarig magesjau.
Spiste 3 hamburgere og noe sjokkis og karameller på søndag, men kastet alt opp påfølgende natt, uvisst om noe i det hele tatt ble absorbert inn i kroppen… Hadde planer om tunge løft mandag og tirsdag. Sånn ble det ikke. 
Drukket 1 liter cola, spist en loff, 2 bokser tunfisk og 4 egg siden søndag. Drukket en del vann og Farris i tillegg.
Drit slapp, og dehydrert, fortsatt kroppsverk og leddsmerter til tusan, må droppe all trening denne uka. Nå mangler det bare at jeg tråkker på en legokloss…
Satser på å få til noe trening i ferien. 
Vekt: 74,4 kg (ned 0,5 kg)
Liv: 83 cm (opp 1 cm, men er bare oppblåst).
Rygg: OK!
Snuskutt: Snart et år ;) 
Da drar jeg på 10 dagers ferie til Frankrike med familien, god helg til alt og alle! Som jeg sa til mine gode kollegaer, ikke ødelegg noe før jeg er tilbakeB)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tilbake fra ferie. Magesjauen satt i kroppen i 10 dager. Til og fra med matinntak i den perioden. Kroppen ble skikkelig medtatt og bar preg av det. Ble sånn "mager look". Spiste og drakk alt med kalloritetthet og høyt kaloriinnhold frem til i går (altså snop, pizza, bayer, bakverk og børst).

Ikke trent på 14 dager, dagens første trening i dag, satser på myo-reps et par uker for å komme i gang. Kroppen kjennes ganske grei, men veldig bloated etter ferie. Spent på treningen…

Skal kjøre et par uker på lav kcal. Måledag på torsdag, men det blir bare for å konstatere høy vekt og livmål mest grunnet vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 33, 2016: Ferie, langvarig magesjau. Spist og drukket godt og MYE i ferien da magesjauen endelig ga seg:hungry:
Kroppen ble skikkelig medtatt gitt, skinnylook er vel ordet:wacko:.
Nuvel, erfaringsdeling: proteinshake, pre-workout og gainer mixet sammen i en shaker og styrtet ned er for så vidt kanskje greit med tanke på å få i seg noe når man spyr, meeeeeeeen det demper ikke på spyingen:hungover:
 
Uke 34, 2016 
Deff etter ferie, kjører en modifisert treningsplan basert på X-size (myo-reps på alle øvelsene hele denne og neste uken for å komme i gang igjen). Dæven så gangsperret jeg er nå. Ser ut som om jeg går med ei salamipølse opp i r**a....
Fulgt kostplan etter at vi kom hjem fra ferien f.o.m tirsdag. 
Vekt: 74,8 kg (opp 0,4 fra før ferie, usikker på hvor reelt dette er, og hvor mye som er vann. Får se på måling til neste uke).
Liv: 84 cm (opp 1 cm. Bloated??)
Kjører 2000 kcal ut denne uken, øker til uken. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gainz skrev:

Ikkenoe er som å komme igang med hverdagen igjen etter ferie - bli litt ekstra støl - virkelig kjenne at man lever:-)))

Kos deg med "comeback":-)

Takk for det. Når bilsetet kjennes ut som ei ølkasse med laken over, har'n trent godt for første gang på noen uker ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35, 2016 
Slags deff etter helgas eskapader, ca 1800 kcal (i helga var det pizza og masse sjokka/snop). Fortsatt modifisert treningsplan (myo-reps). 
Synlig muskeltap etter sykdomsperiode og treningsfri.
Vekt: 74 kg (ned 0,8 kg).
Liv: 84,5 cm (opp 0,5 cm. Vann og oppblåst etter helgas eskapader). 
Avslutter mitt kjære x-size program etter nøyaktig 2 år som også var målet. 
Insett at jeg ikke kommer lengre uten god og riktig veiledning. Derfor blir det nå coaching på kost og trening. Dette av en meget kompetent herre. Starter på mandag, allerede fått ny kost- og treningsplan som virker skittbra:) gleder meg vilt og er veldig trygg på denne coachen. Første nål er opp fra 74 til 80 kg så får vi se om det ikke blir mere også ;) 
GOD HELG folkens!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Marcus Halberstram skrev:

Gøy å høre! Alltid motiverende med en fresh start :-)

He, he. Ja, skal det bli mere power i geita, så trengs det litt nytt… ærlig talt, jo mer jeg har lært, jo mer skjønner jeg at jeg ikke kan ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...