Gå til innhold

Fra stilk til.... eh... litt mere stokk


Gjest =xXx=

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=
11 timer siden, SamGold skrev:

Hvis du trener hardt og riktig, så tviler jeg på det er veldig mye. I hvert fall gitt at du har holdt på styrken rimelig greit.

Stå på! :)

Åssen går det med deg for tiden forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 6.5.2016 at 8.57, Stilken skrev:

Åssen går det med deg for tiden forresten?

Det går fint, takk som spør! :)

Første treningsuke igjen etter jeg fikk tilbakefall sist. Føler meg ikke i toppform, men tror jeg føler meg bedre enn etter forrige gang jeg prøvde. Så forhåpentligvis kan jeg overleve denne gang og kommer meg til treningsuke 2.

Ellers fryktelig opptatt med studier, jobb og nå også en jente som gjør sitt beste for å lokke meg vekk fra min evige ungkarstilværelse. Så, lite tid til trolling og tulling på Fitnessbloggen utenom et innlegg nå og da. :D

God lørdag!

PS: Fin V-form! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
6 timer siden, SamGold skrev:

Det går fint, takk som spør! :)

Første treningsuke igjen etter jeg fikk tilbakefall sist. Føler meg ikke i toppform, men tror jeg føler meg bedre enn etter forrige gang jeg prøvde. Så forhåpentligvis kan jeg overleve denne gang og kommer meg til treningsuke 2.

Ellers fryktelig opptatt med studier, jobb og nå også en jente som gjør sitt beste for å lokke meg vekk fra min evige ungkarstilværelse. Så, lite tid til trolling og tulling på Fitnessbloggen utenom et innlegg nå og da. :D

God lørdag!

PS: Fin V-form! ;)

Ta det rolig da. Litt forsiktig, så klarer du uke 2. Dame? Ja, ja, jeg feirer sølv bryllup om 2 årB) så bare la deg lokke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Uke 19, 2016 (deff, fulgt treningsplan, ryggen kødder litt, carbo refeed dag på lørdag, drukket 4 x 0,33 l øl i helga):
Vekt: 77,7kg (opp 0,5 kg) ehhh, mheh?? Vann etter refeed tenker jeg. 
Liv: 86 cm (stabil)
Ryggen har køddet siste 14 dager. En del stråling til beina. Måtte droppe toppsett på markløft forrige fredag og bein økt forrige tirsdag. Det liker jeg dååååååårlig! Trøkket på denne uka med litt listing, men fulle vekter. Gikk nesten greit, så da er det fullt kjør til neste uke. Jadda:)
Fortsetter på 2200 kcal. 
God pinse folkens!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Uke 20, 2016
Deff, ca 2000 kcal, trent kun 2 av 4 treningsdager grunnet stengt gym. Stort sett fulgt kostplan, men sjokkis og karameller på fredag, ekstra entrecôte biff lørdag, droppet derfor en del carbs/kcal påfølgende dager. Spist godt med mat og kaker på 17 mai :hungry:.
Vekt: 77,3 kg (ned 0,4 kg)
Liv: 86 cm (stabil)
Rygg: helt "tåelig"
 
god helg^_^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Uke 21, 2016 (deff, fulgt kost og treningsplan):
Vekt: 76,7 kg (ned 0,6 kg)
Liv: 85,5 cm (ned 0,5)
Rygg: "OK"
Litt småslapp i muffa. Mangler trøkken, men styrken står seg sånn sirkumsarum…
Ikke sulten, men fnyser. På en annen side så er jeg alltid det, uansett deff eller bulk. Ligger på minimum 2000 kcal og over det, fortsetter med samme i kommende uke. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
11 timer siden, SamGold skrev:

Ryggen ser jo ganske så slank ut! Ser ikke ut som du sliter med mine kjærlighetshåndtak. :D

Takk for det. Jeg får det mer rundt navel'n som du ser på bildet. Var ganske tynnfeit i noen år da jeg ikke trente…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
3 timer siden, Tuba skrev:

Kva årsmodell er du?

71 modell. Karrosseriet bærer preg av slitasje, riper, rust og bulker. Motoren går fortsatt, men oljeforbruket er tiltagende. Det er også ventilkakkelet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Uke 22, 2016 (deff, fulgt treningsplan, mengder med pizza, sjokkis, øl og aquevitt i helga, men kompensert på kcal inntak dagene i etterkant), Målingene er forøvrig en dag etter normal måledag:
Vekt: 76,1 kg (ned 0,6 kg)
Liv: 84,5 cm (ned 1 cm)
Mangler trøkket på treningene og det siste løftet er j… tungt:blink:
Nuvel, fortsetter med 2000 kcal.
God helg folkens!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
5 timer siden, LeanMachine skrev:

Her har det skjedd litt siden jeg var her sist! Så bra jobba, ser jo supert ut! Dedikasjon og tålmodighet lønner seg skjønner, så jeg får bare smøre meg med min! 

1000 takk for det. Godt at du er tilbake tøffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Uke 23, 2016 (deff, ikke fulgt hele treningsplan droppet dag 4 da rygge kranglet. Spist MENGDER med pizza, sjokkis/smågodterier og en flaske øl sist helg. Når Stabburet reklamerer med at en "hjemmelaget Graniosa" er for 2 til 3 personer, så er det FEIL. Den holder til en… Kompensert på daglig kcal inntak):
Vekt: 75,3 kg (ned 0,8 kg)
Liv: 84 cm (ned 0,5 cm)
Fortsetter med 2000 kcal gått opp i vekter på noen øvelser, på tross av deffingen ;) 
Nå er det helg og Taco's og sjokkis. Begge unga er hjemme fra studier og blir hjemme i 3 måneder, så da slappet alfabikja godt av med full flokk samlet rundt seg.
God helg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Liten status på X-SIZE programmet nå i uke 23
 
Dag 1, overkropp:
Benkpress: 100 kg, 4x4-6
Kabelroing: 70 kg, 4x6-8
Skuldepress: 60 kg, 3x4-6
Pullups: 15 kg, 4x4-6
Dips: 40 kg, 3x4-6
Pallof press: 17,5 kg, 3x10-12
 
Dag 2, bein og kjerne: 
Øvre og nedre kjerneaktivering
Knebøy: 145 kg, 4x4-6
Strakmark: 105 kg, 3x6-8
Hiptrust: 145 kg, 3x6-8
Knebøy: 105 kg, 3x6-8
Hengende beinhev: 3x10-12
 
Dag 3, bryst, skuldre og triceps:
Skrå man.benk: 30 kg, topp/dropp
Flat man.benk: 32 kg, 3x8-10
Flies: 24 kg, 3x12-15
Sidehev: 14 kg, 4x10-12
Frankspress: 40 kg, 3x8-10
Triceps m/tau: 42,5 kg, dropp
 
Dag 4, bein, rygg og biceps:
Markløft: 145 kg, topp/dropp
Chins/pullups: max x max x max osv
Benkroing: 30 kg, 4x10-12
Facepull: 40 kg, 3x12-15
Hammercurls: 22 kg, 3x8-10
Ez-curl, preatcher: 37,5 kg dropp
Beinpress widomaker: 220 kg
 
Fortsatt ikke helt tilbake etter prolaps og tap av følelse/kraft i foten, men det går rett vei:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Uke 24, 2016 (deff, fulgt treningsplan. Spist MENGDER med sjokkis/smågodterier og brødskiver, denne helga IGJEN. Forsøkt å kompensere for snopet på daglig kcal inntak i etterkant):
Vekt: 75,4 kg (opp 0,1 kg)
Liv: 83,5 cm (ned 0,5 cm) fortsatt 3,5 cm igjen til mål på 80 cm. 
Rygg: OK, mangler fortsatt noen prosent ift nedsatt førlighet i bein etter prolaps. Men det blir bedre og bedre. Klarer 145 kg i reps på markløft og knebøy, 10 kg unna der jeg var før prolaps/lammelse for 6 mnd siden det går fremover(y)
Snuskutt: OK, se skrytebilde
Har økt med 2,5 kg på noen øvelser siste uker, på tross av deff. Fortsetter på 2000 kcal, men i helga blir det ikke den  snopmengden:wacko:
 
 
GOD HELG!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Ekstra kommentar:

begge unga hjemme for sommeren. Halleluja! 23 års bryllupsdag, dobbelt halleluja! Drukket 2,5 halvlitere øl (drikker øl Max 4 ganger i året), spist ute (indisk), inntatt dessert (jeg spiser aldri dessert) og munchet is, mengder med is. Nå er jeg så mett og oppblåst at det ikke er mulig. 0,5 kg og 0,5 cm på vekt og livmål er vel ikke innen rekkevidde denne uka heller. Kunne liksom ikke lavære å være med i etegildet når det er bryllupsdag. Burp…:hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...