Gå til innhold

Fra stilk til.... eh... litt mere stokk


Gjest =xXx=

Anbefalte innlegg

Haha. Så etter den på Bunnpris i dag, men no luck. Så endte med en Freia Dark 70% med Pekan og Havsalt. Skeiet litt ut ettersom jeg normalt spiser 86% Dark. Ettersom dette er en lavkaloridag stoppet jeg etter roughly 20 gram, men hele platen hadde vært NADA problem. 

Jakten etter Walter fortsetter...B)

Det der er virkelig imponerende. Jeg stopper når det ikke er mer igjen, derfor kan jeg ikke ha snop liggende, og kan heller ikke bare smake. Da er det kortslutning og inn med resten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er virkelig imponerende. Jeg stopper når det ikke er mer igjen, derfor kan jeg ikke ha snop liggende, og kan heller ikke bare smake. Da er det kortslutning og inn med resten. 

Jeg innser at jeg har møtt min overmann. Kikker nå på siste ruten av en 200 g plate av Walters Mandler (de hadde på Rema, jeg kikket bare ikke godt nok) og er nær brekningspunktet. :)

Hvordan i H kan du spise en halv kilo av dette? :D

Nei, jeg er nok velsignet med et lavt søtsug og søtbehov. Noen knekker mørk sjokolade og jeg er happy. Men glad i mat er jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innser at jeg har møtt min overmann. Kikker nå på siste ruten av en 200 g plate av Walters Mandler (de hadde på Rema, jeg kikket bare ikke godt nok) og er nær brekningspunktet. :)

Hvordan i H kan du spise en halv kilo av dette? :D

Nei, jeg er nok velsignet med et lavt søtsug og søtbehov. Noen knekker mørk sjokolade og jeg er happy. Men glad i mat er jeg. :)

Ååååhhh.... halvkilo'n er ikke problem. Utfordringen er å klare å ikke ryke på tilsvarende ladning 2 timer senere:wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 49

Ukens bombe: Har ligget 200 kcal LAVERE enn det jeg har trodd. Syns noe har vært litt muffens så jeg tok en trippelsjekk. Aaaaaargh!:angry: Hvorfor går allting gatl?

Vekt: 78 kg (opp 0,5) skal ta vurdering på 80, 82 og 84 kilo (stopper jeg på 84 har jeg gått opp snaue 14 kilo:blink:)

Livmål: 88 cm (samme som sist uke) men jeg føler meg så j..... oppblåst HELE tiden, magen er som en sperrbalong.

Snuskutt: ok, (106 dager og 14 timer uten) spart 6 900 spenn.

Fulgt matplanen lojalt siste uke, bortsett fra 250 g Walters mandler og Anton Berg (sort plomme i madeira - en hel eske). Mindre sperre på dette nå som jeg er i bulk - åpenbart....:hungry: I en tilstand av kronisk metthet, avbrutt av korte øyeblikk med rein og skjær sult. Pussig dette ingen mellomting.

Kan ikke annet enn å ta av meg hatten for de som har dette som sport (bulk, deff, eting, ingen eting, eting i mengder osv...) i tillegg til trening, dette krever j.... disiplin. Fytte katta, jeg er imponert.

Øker da med andre ord til snaue 2700 kcal for uke 50 og IKKE 2900 som jeg trodde... merde!

God helg til den som eventuelt skulle gidde å lese dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 50:

Siste uke: Ligget på kcal plan, en pose Dumle (sånne med sprø mais) i helga. Ikke spist Walter's gitt!

Eter piggtråd og skiter kjetting. Perset i mye som er tungt og skal løftes flere ganger (x-size program). Det gjelder for øvrig for de siste 4-5 ukene.

Vekt: 77,7 kg (ned 0,3) var som jeg trodde i forrige uke, mye vann...

Livmål: 87 cm (ned 1 cm)

Snuskutt: 112 dager og 19 timer.

Fortsetter og øker med 50 nye kcal til 2730 kcal.

GOD FØRJULSSTRI FOLKENS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 51:

Uforandret fra uke 50. Øker med nye 50 til 2770 kcal. Kronisk mett. 

Snuskutt: 120 dager og 14 timer. 

I jula blir det mindre trening og MYE mer kcal^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Uke 52:
Lite trening, ryggproblemer, spist crap, ikke fulgt kostplan. Øl og aquevitt. 
Vekt: 79,1 kg
Liveplate: 87 cm
 
Uke 53:
Ingen trening, ryggproblemer/isjias seng og soffa, spist crap (julemat), øl og aquevitt. 
78,5 kg
88,5 cm liv
 
Oppsummering for julen:
Ikke gått opp så mye som forventet. Klart å være litt smart på mengdeinntak per dag, stort sett ikke vært i stand til annet enn å forflytte meg raskt mellom seng, sofa og dass/dusj. Hadde en periode mest lyst til å gnage av høyrefoten grunnet smerter.  Akutt time til lege som mener det er ny prolaps med affeksjon på høyre S1-rot. No shit… foten er helt nummen og uten kraft, hælen, ankelen og de tre ytterste tærne er følelsesløse. Akutt MR, får se hva den viser (nytt eller gammelt prolaps).
Begynner å bli såpass at det blir trening på mandag. Skal være forsiktig med sittende kabelroing, knebøy, strakmark og mark.  
 
Godt nytt år folkens!
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 1, 2016:

vekt: 77,9 kg (ned 0,6)

livmål: 87 cm (ned 1,5)

snuskutt: 141 dager

Ok, på tross av julemat og alkohol er det nedgang i vekt og livmål, f....n. Fått trent nesten i henhold til program, men prolaps, isjias og nerveskade med lammelse i fot gjør ikke mark, strakmark og knebøy enkel. Har måtte kutte 50 kg, og teknikken er rævva, siden det nesten bare er en fot som tar vekta/støyten. Men jeg trener!!!!!

øker da videre med nye 50 kcal til 2816. Skal på 85 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, står på selv om ting ikke alltid går som det skal.  Kommer nok fort back on track tipper jeg ;) 

1000 takk for det tøffa. Gode nyheten er at nå kan jeg ikke uansett ta utfall (som jeg hater) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Skal ikke klage over min rygg når jeg leser om din :o

he, he, he! Takk for det. Men jeg er tross alt heldig. Kunne vært værre. Tenker på hvor mange som ligger i ukesvis. Jeg var på trening etter 12 dager^_^ 

Har som deg hatt prolapser og ryggproblemer i åresvis. Er litt "vandt" med dette. Målet blir nå å få til full rekonvalesens ila 6 måneder. Greit med mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke2

Vekt: 77,2 (gått ned 0,7 cm)

Livmål: 87,5 (gått opp 1/2 cm)

snuskutt: helt ok. 

Rygg: går mye bedre, fortsatt vondt og delvis følelsesløs i et bein, men det er avtagende. Blir konservativ behandling, droppet 50 kg på mark, strakmark, knebøy og hiptrust. Ligger på 100 kg på disse nå. Og det føles j... tungt. Fortsatt heldig, mange ligger i ukesvis, jeg kjørte knebøy etter 12 dager. Var til fysio som anbefalte å kutte øvelsene. Byttet fysio som mener det er mulig å fortsette trening som før med litt tilpasning, skal på time til uka. Ikke fortell meg alt jeg ikke kan, det er jeg som gammel ryggpasienter drittlei av. 

Gått ned i vekt tross kcal økning, øker med 50 kcal til denne uken til ca 2860. Har mulig ikke vært like flink til å spise i helga, men det ble kompensert med sjokkis, øl, annet snop osv… åpenbart ikke tilstrekkelig.

god helg folkens! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 3:

Fulgt kostplan og noe modifisert/tilpasset treningsprogram grunnet ryggfaenskapet. Høyrefoten er fortsatt doven og slapp. Klarer ikke stå på tå. Fortsatt en del isjias smerter, men det er overkommelig. Første fysioterapeut anbefalte rolig gange og sånn forsiktig liksomtrening. Så da byttet jeg fysioterapeut, han hadde mer forståelse for at jeg ville fortsette treningen, men med LITT tilpasning. Me like. Blir så irritert av å bli fortalt alt jeg ikke kan, si meg hva som er mulig eller kan være mulig, så snakker vi…

Spist ihht kostplan, men også hamburger, kebab og sjokkis i helga. Ca 2875 kcal per dag. Fortsetter treningsprogrammet, målet er full rekonvalesens innen 6 måneder. Liker den utfordringen:)

Vekt: 77,8 kg (opp 0,6 kg)

Liv: 87 cm (ned 0,5 cm)

Snuskutt: uten anmerkning. 

Legger på 50 kcal til, så da runder jeg 2900 kcal. Tror det blir noen måneder før jeg når 85 kg, og sånn skal det være. God helg folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis går sånne plager over - forhåpentligvis! Selv har jeg ingen erfaring med skader, men har vært sjuk en halvannen uke nå, og jeg kløøøøør etter å komme skikkelig i gang nå. Har jo blitt en pinne igjen. Du er fantastisk flink som fortsetter å stå på selv om kroppen krangler, mange hadde bare gitt opp. Du inspirerer!

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis går sånne plager over - forhåpentligvis! Selv har jeg ingen erfaring med skader, men har vært sjuk en halvannen uke nå, og jeg kløøøøør etter å komme skikkelig i gang nå. Har jo blitt en pinne igjen. Du er fantastisk flink som fortsetter å stå på selv om kroppen krangler, mange hadde bare gitt opp. Du inspirerer!

God helg :)

Takk tøffa, god helg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...