Gå til innhold

Fra stilk til.... eh... litt mere stokk


Gjest =xXx=

Anbefalte innlegg

Uke 45:

Vekt: 76,6 (opp 1,2 kg) 

Liv: 87,5 cm (opp 1 cm)

 

Her svinger det litt opp og ned gitt. Sjekka vekta kvelden før måledagen, da var den på 75,4 kg, så det er en del vann. Løfteformen har ikke vært den beste denne uken. Skivene ville liksom ikke opp…

Nuvel. Skal fortsatt opp i vekt, så jeg trøkker til, følger råd og øker med ytterligere  50 kcal, så kommende uke blir det 2700 kcal (burp).

god helg til alt og alle!

Endret av Stilken
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 46:

Ligget på 2700 kcal siste uke, blir sulten på de underligste tidspunktene, klarte å trøkke inn 0,5 kg Walters mandler sist lørdag, har veldig høyt brekningspunkt.... Ellers så er det økning i styrke på baseøvelsene.Syns fortsatt dette med å ligge i "overskudd" er kompliserte greier:wacko:

Vekt: 76,8 kg (opp 0,2)

Liv: 87 cm (ned 0,5 cm)

Følger tips/råd og øker til 2750 kommende uke. Gønner på, tenker 82-85 kg som mål! skal eta piggtråd og skite kjetting. Jajamensann:hungry:

 

Snuskutt: 12 uker snusfri:blink: det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uke 47:

Ligget på 2750 kcal. Ekstra lang gåtur sist helg, ekstra mat og noe godt i glasset… vekta/mål er stabil på samme som forrige uke med 50 kcal i økning. Altså 76,8 kg og 87 cm liv. Måledagen var på torsdag, ikke rukket å oppdatere før nå. Økt til 150 kg i arbeidsvekt på markløft, knebøy og hiptrust. Det er helt topp for en med føkka rygg som egentlig ikke skal løfte handleposer en gang :)

Snuskutt: 94 dager og 15 timer, spart 6104 spenn. 

Brukt helga på å spise spearibs, vanlig ribbe og sjokkis i tillegg til ordinær mat. Litt dårlig samvittighet, men hvis jeg ikke benytter anledningen til å kose meg på bulk, blir det aldri en anledning:hungry:

neste uke blir det 2800 kcal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 150 kg i hip thrust ganske mye? Blir vel, eh, brukbar action på soverommet av slikt. :D 

Har selv en arbeidsvekt på 150-160 i markløft og da har jeg hatt rundt 80-90 i hip thrust. Skal sies at jeg knapt har trent øvelsen og kanskje har følt jeg kunne lagt på mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 150 kg i hip thrust ganske mye? Blir vel, eh, brukbar action på soverommet av slikt. :D 

Har selv en arbeidsvekt på 150-160 i markløft og da har jeg hatt rundt 80-90 i hip thrust. Skal sies at jeg knapt har trent øvelsen og kanskje har følt jeg kunne lagt på mer.

Nja.....action og action:blink: eh, god støtteøvelse til knebøyen i hvertfall. Syns bare den falt seg veldig lett uten at jeg fikk god muskelinvolvering/kontakt. Gikk opp litt i vekt, så ble det andre boller. Tror du har mye å gå på der gitt. Jeg er drittredd for ryggen, men det var DU som fikk meg opp på 150 kg, da du tidligere nevnte at det var litt å gå på, så takk ska du bættere ha^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja.....action og action:blink: eh, god støtteøvelse til knebøyen i hvertfall. Syns bare den falt seg veldig lett uten at jeg fikk god muskelinvolvering/kontakt. Gikk opp litt i vekt, så ble det andre boller. Tror du har mye å gå på der gitt. Jeg er drittredd for ryggen, men det var DU som fikk meg opp på 150 kg, da du tidligere nevnte at det var litt å gå på, så takk ska du bættere ha^_^

Fikk jeg deg opp på 150 kg i hip? Eh, vær så god i så fall. :D

Hva ligger forresten knebøyen på? Jeg lurer på hvorfor min er så patetisk. Husker ikke sist jeg var over 90 kg * 5 eller slik. Og repper som sagt mark rundt 150-160 med god teknikk. Er vel bare at jeg har trent lite bøy. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jeg deg opp på 150 kg i hip? Eh, vær så god i så fall. :D

Hva ligger forresten knebøyen på? Jeg lurer på hvorfor min er så patetisk. Husker ikke sist jeg var over 90 kg * 5 eller slik. Og repper som sagt mark rundt 150-160 med god teknikk. Er vel bare at jeg har trent lite bøy. :(

Nei, nei, markløft. Ikke hiptrust ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at du skriver 150 kg på knebøy også. Det er vel i så fall ganske sykt bra?

Nei, nei, sykt bra er å dra i. Men greit med tanke på føkka rygg og knær for en gubbe. Så er det slik at jeg ikke går helt ned. Blir sånn feil tilt for bekken, rygg og knær i følge fysioterapeut. Så ikke la deg imponere. 

Fremgangen kom forøvrig på jevn og samtidig økning på knebøy og hiptrust. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 48:

Vekt: 77,5 kg (opp 0,7 kg)
88 cm liv (opp 1 cm)
Spiste en del mengder mat laaaaaaaangt over kcal plan. Vi snakker ribbe, spearibs, lutefisk. I tillegg min akilleshæl i form av Walters mandler. Temmelig nøyaktig 0,5 kg av narkotikumet. 
Ikke så overrasket at vekta føyk opp. Sikkert mest vann. 
Snuskutt: OK!
Styrken bare øker.
Legger på 50 kcal til, så ukas mengde blir 2850 kcal. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det er Freia melkesjokolade med mandler. Mandlene er karamellisert, og saltet litt. 

Rema er langer av dette. Det er for meg rein heroin i sjokoladefondant. Bare vanskelig å se forskjellen på vanlig melkesjokolade og Walter's. Så det er lett å ta feil. Forresten mindre kalorier i Walter's enn mørk sjokkis, men det vet du sikkert allerede. På en annen side, hva hjelper det når man spiser 1/4 til 1/2 kilo av faenskapet. Klarte nye 250 gram i går, i tillegg til 4 Anton Berg sort plomme i Madeira. Igjen har et høyt brekningspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lekkert. Får se å prøve de der en dag. Men i motsetning til deg er jeg ikke på full 'bulk mode' (enda) og skimter fortsatt sixpacken, så må være forsiktig. :D

Hold deg unna mann! Vent til du evt skal bulke. Reint narkotikum. Sixpacken min er borte for en god stund siden  men jeg håper og tror mye er vann:wacko:

Pussig det der, men det går på humøret. Positive er at styrken bedres. Som tidligere nevnt, jeg syns dette er en komplisert greie. Mye lettere å deffe. Bulkinga kødder med huet:blink: Har aldri hatt så j… søtsug som nå, og jeg spiser så jeg nesten rogner. Fett, karbs og proteiner. 

Hadde det ikke vært for rådene jeg har fått her inne, hadde jeg vel sikkert hoppet av for lenge siden. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna mann! Vent til du evt skal bulke. Reint narkotikum. Sixpacken min er borte for en god stund siden  men jeg håper og tror mye er vann:wacko:

Pussig det der, men det går på humøret. Positive er at styrken bedres. Som tidligere nevnt, jeg syns dette er en komplisert greie. Mye lettere å deffe. Bulkinga kødder med huet:blink: Har aldri hatt så j… søtsug som nå, og jeg spiser så jeg nesten rogner. Fett, karbs og proteiner. 

Hadde det ikke vært for rådene jeg har fått her inne, hadde jeg vel sikkert hoppet av for lenge siden. <_<

Jeg vet ikke hvor lenge du har trent, men jeg har hatt en god del deffer i min tid og invariabelt skjedde følgende: Full bulkmode så snart jeg var ferdig med diett --> Smellfeit etter kort tid og med styrkeøkninger som etter min mening ikke matchet fettøkningen. :) Så denne gangen er jeg forsiktig.

Hva mener du med humøret? Blir du i dårlig humør av bulking/fett gainz?

Jeg er velsignet med å aldri ha hatt et stort søtsug, men som deg merker jeg at når man først gir slipp på restriksjoner, er det gjerne ubegrensede mengder som går ned. Samme med mat. Jeg har egentlig en enorm apetitt og har nesten ikke magemål. Pussig nok har jeg null problemer med å "sulte" meg selv. 

Om jeg nå har et måltid hvor jeg liksom skal ha 50 g nøtter, så er jeg fornøyd når de er borte. Men hadde jeg ikke hatt den restriksjonen hadde jeg lett spist hele pakken. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor lenge du har trent, men jeg har hatt en god del deffer i min tid og invariabelt skjedde følgende: Full bulkmode så snart jeg var ferdig med diett --> Smellfeit etter kort tid og med styrkeøkninger som etter min mening ikke matchet fettøkningen. :) Så denne gangen er jeg forsiktig.

Hva mener du med humøret? Blir du i dårlig humør av bulking/fett gainz?

Jeg er velsignet med å aldri ha hatt et stort søtsug, men som deg merker jeg at når man først gir slipp på restriksjoner, er det gjerne ubegrensede mengder som går ned. Samme med mat. Jeg har egentlig en enorm apetitt og har nesten ikke magemål. Pussig nok har jeg null problemer med å "sulte" meg selv. 

Om jeg nå har et måltid hvor jeg liksom skal ha 50 g nøtter, så er jeg fornøyd når de er borte. Men hadde jeg ikke hatt den restriksjonen hadde jeg lett spist hele pakken. :D

Har økt veldig forsiktig med 50 kcal per uke. Derfor ikke så mye fett. Vært "relativt" flink og kun skeiet ut på enkelte helger. Aldri i ukedagene. 

Syns vel ikke at vektøkningen nødvendigvis gjenspeiler seg på volum og styrke, men jeg prøver å være tålmodig og stå i det. Det er ganske utfordrende… blir frustrert av å se at sixpack forsvinner og midja vokser. Så er det sikker samme for meg som deg, når man åpner for mer, så blir det mye. Har aldri hatt magemål, og søsknene mine veddet med vennene sine på hvor mye jeg kunne spise på en gang. 

Disiplinen er lettere å følge på deff, det er liksom litt "strengere" regler (enda det ikke er det). 

Har nesten konstant søtsug. Deff eller bulk, speller ingen rolle

Endret av Stilken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ok. Men kanskje lurt å legge inn utskeielsene på treningsdager om du ikke alt gjør det? Jeg drikker sjokomelk og spiser potetgull akkurat nå. PWO. Har spist ganske lite før trening, så det går helt fint. Så prøver jeg å være rimelig strikt på dager med liten aktivitet.

Ellers fortsetter jakten på Walters mystiske mandler. De hadde ikke på Bunnpris. Så jeg endte med sjokomelk og potetgull i stedet. Egentlig fornøyd med det. Men den sjokoladen skal smakes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ok. Men kanskje lurt å legge inn utskeielsene på treningsdager om du ikke alt gjør det? Jeg drikker sjokomelk og spiser potetgull akkurat nå. PWO. Har spist ganske lite før trening, så det går helt fint. Så prøver jeg å være rimelig strikt på dager med liten aktivitet.

Ellers fortsetter jakten på Walters mystiske mandler. De hadde ikke på Bunnpris. Så jeg endte med sjokomelk og potetgull i stedet. Egentlig fornøyd med det. Men den sjokoladen skal smakes. :)

du er advart min venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er advart min venn!

Haha. Så etter den på Bunnpris i dag, men no luck. Så endte med en Freia Dark 70% med Pekan og Havsalt. Skeiet litt ut ettersom jeg normalt spiser 86% Dark. Ettersom dette er en lavkaloridag stoppet jeg etter roughly 20 gram, men hele platen hadde vært NADA problem. 

Jakten etter Walter fortsetter...B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...