Gå til innhold

Fra stilk til.... eh... litt mere stokk


Gjest =xXx=

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=
Uke 13, 2016 (bulk, ryggproblemer/isjias, delvis fulgt kostplan, feiret påske, spist annet, drukket øl, sprit, vin og spist sjokkis, snop, carbs og pizza):
Vekt: 81,3kg (ned 0,2 kg)
Liv: 93 cm (opp 3 cm)
Rygg: Føkk ryggen! ;) 
Snuskutt: Snus??
 
For første gang er ikke motivasjonen så sterk lengre. Sliter med å gidde å spise, må bytte uniform for 3 gang siden jeg startet med bulken....
Øker fra 3379 til 3442kcal mulig jeg øker enda mer, bare for å raskere komme til 85 kg. Kan ikke si annet enn at jeg virkelig er imponert over de som gjør dette ifbm sporten sin. Det er jaggu krevende.
 
Skal prøve å ta et statusbilde, nå er det dvaske greier gitt, navel'n henger over bukselinningen. 
 
God helg folkens!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

OK. Da har jeg bestemt meg. Stopper bulken på rundt 82,5 kg og et inntak på rundt 3400-3500 kcal (alternativet er å få ny uniform for tredje gang på 10 måneder :wacko:). Dritt mett, punktum :depressed:. Hele jævla tiden går med på å eta! Jeg beundrer virkelig dere som driver med dette på et høyere nivå(y)

Dessuten kjennes ikke kroppen så bra lengre. Styrken øker, men det er noe med kroppsfølelsen (tung og daff). Nå har jeg nesten spist familien ut av huset, for ikke å si at jeg nesten har spist familien… Ligget på et lavt inntak i helga, kun spist minimalt, men j… mett og oppblåst. Kan ikke akkurat si at jeg har blitt en stokk, så jeg fortsetter med kallenavnet mitt. Bildene er dønn ærlige, pump, men ingen fleks (hater bildeeksponering). Ikke mye igjen av magerutene nei, forsåvidt ikke så mye igjen av kjøleskapet heller… burp…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
9 timer siden, FrkHoel skrev:

3500 kcal er et veldig godt utgangspunkt for et nytt kutt da! (y)

Mottatt, takk for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.4.2016 at 20.15, Stilken skrev:

OK. Da har jeg bestemt meg. Stopper bulken på rundt 82,5 kg og et inntak på rundt 3400-3500 kcal (alternativet er å få ny uniform for tredje gang på 10 måneder :wacko:). Dritt mett, punktum :depressed:. Hele jævla tiden går med på å eta! Jeg beundrer virkelig dere som driver med dette på et høyere nivå(y)

Dessuten kjennes ikke kroppen så bra lengre. Styrken øker, men det er noe med kroppsfølelsen (tung og daff). Nå har jeg nesten spist familien ut av huset, for ikke å si at jeg nesten har spist familien… Ligget på et lavt inntak i helga, kun spist minimalt, men j… mett og oppblåst. Kan ikke akkurat si at jeg har blitt en stokk, så jeg fortsetter med kallenavnet mitt. Bildene er dønn ærlige, pump, men ingen fleks (hater bildeeksponering). Ikke mye igjen av magerutene nei, forsåvidt ikke så mye igjen av kjøleskapet heller… burp…

Mye inn, mye ut, kona mener indianernavnet mitt nå ville vært Svær Kabel… jeg har døpt henne til Gneldrende Coyote.

Takk for all støtte, råd og gode kommentarer folkens, ingen nevnt, ingen glemt. Usikker, men jeg tror jeg legger meg på et kcal inntak på 2400 eller 2600. Kommer i utgangspunktet ikke til å ligge over på treningsdager og under på fager med treningsfri. Veldig usikker, men prøver 2600, så får vi se.image.thumb.jpeg.94590f4a6a3262563648dbfimage.thumb.jpeg.f58b5698d5a1151a36c4b1c

Tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Uke 14, 2016 ("deff" fulgt ny kostplan):
Vekt: 80,6 kg (ned 0,7 kg som sikkert er vanntap)
Liv: 90,5 cm (ned 2,5 cm, rett og slett ikke så oppblåst og stappet)
Kuttet fra 3500 til 2600 kcal. Fantastisk å ikke være kronisk stappmett. Opplevde til og med å være sulten i dag:o fortsetter på 2600 kcal ei uke til, får se hva som skjer. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
En periodisk sammenligning
Uke 19 2015/uke 39, 2015/uke 14, 2016: 
Vekt: 72,1 kg /76,7 kg/80,6 kg
Liv: 83,5 cm/87 cm/90,5
Lår: 54 cm/54 cm/56,5 cm
Biceps: 35,5cm/36,5 cm/37 cm
Ræv: 90 cm/93 cm/ 94 cm
Bryst: 101 cm/103 cm/103 cm
Skuldre: 123 cm/125 cm/127 cm
 
Har vel gått opp 1 cm per kg kroppsvekt rundt livet (sånn oppsummert fra 70 kg til 82,5 kg). Overrasket over at brystet ikke har økt mer. Magefasong gjør at jeg ser litt sånn tynnfeit ut - igjen :whistle:. Føkk it!
Har gitt bort flere skjorter til jentungen da de ikke passer over bryst, så det skjønner jeg ikke helt. Uansett er Veslefrøkna en overlykkelig eier av en shit-load med Jean-Paul skjorter som hun bruker som pysj på hybelen:shifty:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
Uke 15, 2016 (deff, ikke fulgt kostplan på 2600 kcal, ligget på ca 2200):
Vekt: 80,2 kg (ned 0,4 kg)
Liv: 89 cm (ned 1,5 cm)
Kjenner at jeg er trøtt og daffere på trening.
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrkHoel skrev:

Sjekk V'en da! (y)

1000 takk. Rød på øra - igjen. Tror ryggen kommer delvis av gener (selv om jeg er i den grunne enden av genpølen) i kombo med aktiv svømming i barn og ungdomstid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Uke 16, 2016 (deff, fulgt kostplan på 2300 kcal siste uke):
Vekt: 79,8 kg (ned 0,4 kg)
Liv: 89 cm (stabil)
Snuskutt: OK, men jeg lukter veldig at noen snuser i nærheten av meg:blink:
Rygg: greit, litt smerter og fortsatt ikke all følelse i fot, men det skiter jeg i. 
Oppsummert for denne uka: greit med litt deff. Var rimelig matlei, så å kjenne litt på sulthetsfølelse er veldig greit. Ingen cravings så langt… mulig at jeg er LITT daffere på trening, men det er ikke sikkert. 
God helg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 17, 2016 (deff, fulgt kostplan på 2300 kcal, men drukket en GOD DEL rødvin i helga):
Vekt: 79,1 kg (ned 0,7 kg fra forrige uke, totalt 2,2 kg)
Liv: 89 cm (stabil siste uke, ned 4 cm totalt).
 
Styrke og trøkk på trening er OK (økte en del kilo på øvelsene rett før oppstart deff), rygg er "grei" og snussuget helt ok. 
 
Veit ikke om det er så mye fett borte. Tror mer det er vanntap og luft (oppblåsthet) som gjør at målene går ned. Men det er jo motiverende.... Skal legge ved et formbilde etter hvert, nå er det bare bilringer, det er vel ikke mye vits å vise frem. Goodyear har i så fall bedre bilder. 
God helg. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, NoBro skrev:

Bra jobba !

Inspirerende og morsom logg å lese, kudos for å holde den i live over tid, en god dose glimt i øyet her.

Takk for det, og for at du gidder å lese;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Uke 18, 2016 (deff, delvis fulgt treningsplan, droppet dag 1 og 2, av 4 dagers planen x-size, ryggen køddet såpass at jeg valgte å ta det med ro… Ligget lavere enn kostplan på treningsfrie dager i form av carbokutt):
Vekt: 77,2 kg (ned 1,9 kg, WTF????? :blink:)
Liv: 86 cm (ned 3 cm)
2200 kcal
ALT for lavt i kcal på treningsfrie dager.  Kuttet carbs på fridagene. To treningsfrie dager mer enn normalt i tillegg, så det ble mange dager med kutt. Gått et par gode gåturer mer enn normalt og sparret litt, uten å kompensere med kcal. Men 1,9 kg:wacko:? Lurer på hvor mye muskelmasse jeg har tapt på dette… 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Stilken skrev:
Lurer på hvor mye muskelmasse jeg har tapt på dette… 

Hvis du trener hardt og riktig, så tviler jeg på det er veldig mye. I hvert fall gitt at du har holdt på styrken rimelig greit.

Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
10 timer siden, SamGold skrev:

Hvis du trener hardt og riktig, så tviler jeg på det er veldig mye. I hvert fall gitt at du har holdt på styrken rimelig greit.

Stå på! :)

Enig i det. Styrken later til å være relativt konstant. Var ei uken med kun 2 av 4 økter på skivene og 2 cardio økter i stede. Mere sjokka over vekttapet, men igjen sikkert vann som forsvant ut ifbm lite carbs spesielt og lite kcal generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...