Gå til innhold

Fra stilk til.... eh... litt mere stokk


Gjest =xXx=

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=
Uke 25, 2016 (deff, fulgt treningsplan. Spist ute, store porsjoner med indisk mat, 2,5 halvlitere øl, og 3 kuler is. Kompensert for ekstra kcal ved å ta ned på daglig kcal inntak i for- og etterkant):
Vekt: 74,9 kg (ned 0,5 kg)
Liv: 83 cm (ned 0,5 cm)
Fortsetter på 2000 kcal
Bilder på status. Må vel ned 3 cm til på livemål for å få skikkelig sixpack…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Litt sammenligning på det siste året, uke 24 i 2015og uke 25 nå i 2016:

Uke 24, 2015 / uke 25 2016:
Vekt: 70,6 kg / 74,9 kg
Liv: 82 cm / 83 cm
Lår: 52 cm / 55 cm
Arm: 35 cm / 36 cm
Ræv: 88 cm / 91 cm
Bryst: 100 cm / 100 cm
Skuldre: 122 cm / 125 cm
 
 
 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stilken skrev:

Litt sammenligning på det siste året, uke 24 i 2015og uke 25 nå i 2016:

Uke 24, 2015 / uke 25 2016:
Vekt: 70,6 kg / 74,9 kg
Liv: 82 cm / 83 cm
Lår: 52 cm / 55 cm
Arm: 35 cm / 36 cm
Ræv: 88 cm / 91 cm
Bryst: 100 cm / 100 cm
Skuldre: 122 cm / 125 cm
 
Bilde er fra juni 2014 og juni 2016:
 
image.jpegimage.jpeg

klare tegn til økning i muskelmasse der ja. Skulle ønske jeg var like dedikert som deg på å ta målinger over hele kroppen og ikke bare midjemål... Rått jobbet da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
1 time siden, playfair90 skrev:

klare tegn til økning i muskelmasse der ja. Skulle ønske jeg var like dedikert som deg på å ta målinger over hele kroppen og ikke bare midjemål... Rått jobbet da :) 

Takk skal du bættere ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Uke 26, 2016 (deff, fulgt treningsplan. Spist store mengder hjemmelaget pizza, ei svær plate Walters mandler og en del smågodt i helga som var (burp)  :hungry: Kompensert for ekstra kcal ved å ta NOE ned på daglig kcal inntak i etterkant, men åpenbart ikke tilstrekkelig, da vekt og midje er uforandret):
Vekt: 74,9 kg (stabil)
Liv: 83 cm (stabil)
 
Status sånn generelt: Plutselig økt på en del av øvelsene i programmet med 2,5 kg (trener fortsatt x-size) på tross av deffing. I tillegg oppe i arbeidsvekt på 150 kg i knebøy og markløft igjen etter prolaps og lammelse i fot (det tok 7 måneder med metodisk økning på 2,5 kg annenhver uke og å overprøve litt rygg/bein vondter. Det nytter folkens, ingen ting er umulig). Det føles veldig bra, men litt ergerlig at målet var å ligge på 160 kg i arbeidsvekt til sommeren og 180 innen jul. Litt usikker på om det er mulig nå. På en annen side så var fysio'n å filmet meg da jeg trente, for å ha egen dokumentasjon på hva som faktisk er mulig på tross av…
 
Sommerformen "OK", litt usikker på om jeg skal skrelle av de siste 3 cm/3kiloene for å få skikkelig sixpack (se bildestatus over, ka dåkk mein folkens? Trenger litt råd her).
 
Fortsetter inntil videre på 2000 kcal men med innlagte helgeutskeielser (i helga blir det egenproduserte Belgiske vafler stinne på kalorier, men jekla gode, og i mengder ;) ).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Uke 27, 2016 (fortsatt på deff, fulgt treningsplan. Som sakt, så gjort, spist store mengder vafler med MYE kcal og en drøy mengde sjokkis i helga som var :brb:. Prøvde å kompensere for ekstra kcal ved å ta LITT ned på daglig kcal inntak i for- og etterkant, men åpenbart ikke tilstrekkelig, det hadde heller ikke vært teknisk eller fysisk mulig, vi snakker MENGDER med vaffel og sjokkis :hungry:):

Vekt: 75,9kg (opp 1 kg, men det er vann, håper jeg...?  ehh?<_<)

Liv: 83 cm (stabil)

Rygg: Drittbra! Hvilken rygg?

Fortsetter inntil videre på 2000 kcal, ei uke til, skal vurdere hva jeg skal gjøre, enten gå for full sixpack eller bare reversere. Er veldig i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
1 time siden, Tuba skrev:

Kva sjokolade?

 

Gullbrød x 4

Snickers x 4

Toppris x 2

Peanuttkube x 2

Plate Walter's mandler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
1 time siden, Tuba skrev:

Imponerende. Kva var best?

Takk for det. Veit ikke helt om jeg er stolt eller skjemt. Mengden sjokkis var beskjeden ift mengde vaffel.... Men jeg har meget høy brekningsrefleks:censored:  Må vel nevne at normalt sett så er ikke dette en normal helgeaktivitet, så jeg bruker å holde meg unna (dette er drøyt), men en gang i blant:)

Walter's var lenge en favoritt, men etter at de gikk over til melkepulver i stedet for melk for å maksimere profitten, har denne og resten av Freia "melkesjokoladeproduktene" tap seg. Tørrere konsistens.

Gullbrød har derimot blitt noe jeg verdsetter mer og mer, men just nå så er vel Snickersen på topp. Stratosen er også en sikker vinner (ble ei plate med det også, glemte å sette opp den opp). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Helg uten mateskapader. Fulgt kostplan, men ligget en del i underskudd på karbs for å kompensere for tidligere synder. Helg uten sjokkis = nays!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.7.2016 at 13.27, Stilken skrev:

Uke 27, 2016 (fortsatt på deff, fulgt treningsplan. Som sakt, så gjort, spist store mengder vafler med MYE kcal og en drøy mengde sjokkis i helga som var :brb:. Prøvde å kompensere for ekstra kcal ved å ta LITT ned på daglig kcal inntak i for- og etterkant, men åpenbart ikke tilstrekkelig, det hadde heller ikke vært teknisk eller fysisk mulig, vi snakker MENGDER med vaffel og sjokkis :hungry:):

Vekt: 75,9kg (opp 1 kg, men det er vann, håper jeg...?  ehh?<_<)

Liv: 83 cm (stabil)

Rygg: Drittbra! Hvilken rygg?

Fortsetter inntil videre på 2000 kcal, ei uke til, skal vurdere hva jeg skal gjøre, enten gå for full sixpack eller bare reversere. Er veldig i tvil.

I all verden, og jeg som trodde JEG gikk bananas når jeg går bananas! Imponert!! :X3:Hvorfor skeier du egentlig sååå mye ut når du er på diett, det nuller vel ut omtrent ukevis med hard jobbing :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
10 timer siden, Kari73 skrev:

I all verden, og jeg som trodde JEG gikk bananas når jeg går bananas! Imponert!! :X3:Hvorfor skeier du egentlig sååå mye ut når du er på diett, det nuller vel ut omtrent ukevis med hard jobbing :o

Fordi jeg er på diett… må ha en sånn en gang i blant, hjelper på motivasjonen. Er forresten lite det gir i utslag for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Stilken skrev:

Fordi jeg er på diett… må ha en sånn en gang i blant, hjelper på motivasjonen. Er forresten lite det gir i utslag for meg :)

Men sånn av nysgjerrighet, si at du proppa i deg 5000kcal ekstra denne dagen (grovt overslag ga meg det..). Da kunne du vel likegreit spist 700kcal mer hver dag uka igjennom og hatt samme resultatet? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
3 timer siden, Kari73 skrev:

Men sånn av nysgjerrighet, si at du proppa i deg 5000kcal ekstra denne dagen (grovt overslag ga meg det..). Da kunne du vel likegreit spist 700kcal mer hver dag uka igjennom og hatt samme resultatet? ^_^

Njaei… funker ikke sånn på meg. Opplever at kroppen ikke klarer å absorbere alt på en gang. Dessuten så er ikke dette så ofte da. Jo hyppigere, dess mere reell fettøkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...