Gå til innhold

Hvordan holde seg til dietten?


Morten Korsnes

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har nå begynt på en diett og synes det er innmari vanskelig..

Er det noen enkle "straffemetoder"man kan gjøre hvis man si, skeier ut en gang eller tenker på den altfor fristende Snickersen som ligger ved siden av juicen? Tenkte kanskje å prøve å ha en strikk på håndleddet og dra den tilbake om jeg evnt skeier ut.

Eller har du noen andre tips eller triks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det enkleste tipset jeg vet om er å ta seg god tid. Jo lengre tidshorisont du ser for deg, jo mindre agressive endringer i hverdagen trenger man å innføre for å nå målene sine, og da reduserers sannsynligheten for at man sprekker og går på en smell betraktelig.

Ellers; man kan ikke spise det man ikke har, så hvis du synes det blir slitsomt å ikke spise den snickersen hele tiden; så la aktivt være å kjøp den? Eller sett av en dag i uken til "kosesegdag", hvor man spiser litt av de tingene man prøver å redusere resten av uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at er dietten vanskelig, så kan du sikkert gjøre endringer som gjør den enklere å følge. Ikke kutt ut for mye og ikke gjør for drastiske endringer. Det er bedre å få til noen endringer som gir resultater over et litt lengre tidsrom enn å få til raske resultater eller ikke klare å oppnå de pga at dietten er umulig å følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ståldisiplin, så kanskje ikke den beste til å svare, men det som hjelper meg er å ha en diett man kan leve med. For eksempel har jeg spist rimelig mye mat på treningsdager, henholdsvis etter trening. Feit og god mat. Karbohydrater. Osv. Dette hjelper.

I tillegg hjelper det å spise gode måltid på diett.

Og om det ikke alt er opplagt, så har du selvsagt ikke snickers og lignende liggende rundt i huset.

Ellers må du bare fokusere på målet ditt og tenke: "Ingenting smaker så godt som det føles å være slank."

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp boka, les: http://www.bodyrecomposition.com/a-guide-to-flexible-dieting/

Kaffe stagger sult, kjekt om mårran (spesielt ved periodisk faste) (y)

Planlegger du utskeiinga eller får den som en integrert del av dietten så er det større sjanse for at du lykkes. Det verste du gjør er å skeie ut som faen fordi du først skeier ut. Det er ikke svart/hvitt. Spiser du en ekstra Snickers så tar du bare en ekstra ronk etterpå, HIIT style. 20 minutter med ronkeintervaller! Kjempeidé for slankebok :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å spise deg mett. Dersom du både er sulten og fysen på Snickers, tenk at etter at du har spist 200 gram biff, med 500 gram grønnsaker, DÅ kan du spise Snickers. Eventuelt også den gode gamle "dersom eg fremdeles har lyst på den i morga, då kan eg spise den". Og sjølvsagt - aksepter at av og til spiser du ein Snickers. Det går greit. Fortsett med godt kosthold og god trening videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe stagger sult, kjekt om mårran (spesielt ved periodisk faste) (y)

o_O Hos meg er det stikk motsatt. Hvis jeg drikker kaffe når jeg er sulten forvandles magen min til en frådende, bunnløs malstrøm. Kaffe, eller frukt (eple eller pære eller noe slikt). "Bare ta et eple hvis du er litt sulten" fungerer mot sin hensikt hos meg. Jeg vet ikke om det er syren eller hva det er, men jeg forvandles i hvert fall til den lille larven Aldrimett. :confused:

Planlegger du utskeiinga eller får den som en integrert del av dietten så er det større sjanse for at du lykkes. Det verste du gjør er å skeie ut som faen fordi du først skeier ut. Det er ikke svart/hvitt. Spiser du en ekstra Snickers så tar du bare en ekstra ronk etterpå, HIIT style. 20 minutter med ronkeintervaller! Kjempeidé for slankebok :whistle:

Dersom ronking var effektiv energiforbrenning hadde samtlige menn vært tynne som streker. ;) Hvis energiinnholdet i en Snickers skal svis av med den aktiviteten må enten utstyret være av monstrøse dimensjoner, eller tidsaspektet være langt lengre enn 20 minutter tror jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ronking var effektiv energiforbrenning hadde samtlige menn vært tynne som streker. ;) Hvis energiinnholdet i en Snickers skal svis av med den aktiviteten må enten utstyret være av monstrøse dimensjoner, eller tidsaspektet være langt lengre enn 20 minutter tror jeg. :D

Neinei, du misforstår. Dette er et Ronkeprogram™, ikke vilkårlig masturbasjon. Tilfeldig ronking gir tilfeldige resultater ;)

Her er det snakk om et skreddersydd, übertilpasset ronkeprogram som tar hensyn til dine personlige svakheter. Dårlig utholdenhet i senga? No prob! Med vårt patenterte ronkesystem Ultraspank 2000 så øker du både hjertefrekvens og seksuell utholdenhet i én shmekk! Bli kåt, sterk & fit - bare 20 minutter hver dag! Sterkere med høyre hånd enn venstre hånd? Null stress! Med vårt proprietære bilaterale system får du trent begge sider synkront, noe som fører til perfekt symmetri og masse masse sex med vilt fremmede.

Dette programmet selger seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...