Gå til innhold

Hva slags treningsprogram kjører dere, og hva har dere hatt god effekt av før?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke fått trent så mye på "ordentlige" treningsprogram, men den beste fremgangen har jeg hatt på en gjennomgang av RYP og på RPT. På RPT gikk jeg opp fra 1RM 147,5kg mark til 5RM 145 på noen uker samtidig som jeg gikk ned i vekt. Var like før jeg skulle teste 1RM på nytt, så fikk jeg en ganske alvorlig skade i hofta, og har derfor ikke økt noe i annet enn chins siden mai.

post-242-1444082305744_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første programmet jeg hadde skikkelig god fremgang med var Børges 5x5-program. I senere tid har jeg også kjørt PHAT i en lengre periode og fått gode resultater på både styrke og muskelmasse. For øyeblikket kjører jeg mitt eget hjemmesnekrede fullkroppsprogram, som foreløpig feier gulvet med alt annet jeg har forsøkt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5x5 powerbulding ifra iform var det første programet jeg hadde skikkelig fremgang på. noe av grunnen var nok at dette var det første programmet jeg førte loggbok på. nå kjører jeg 3 uker hit og 3 uker german volum trening. (beste fra to verdner) lik det som er her på fitnessbloggen. synes dette også funker bra hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 1 måned senere...

Anbefaler PHAT http://fitnessbloggen.no/treningsmetoden-phat/ på det sterkeste! Kjører dette 2 dager underkropp/overkropp (Tungt) og 2 dager underkropp/overkropp (hypertrofi) legg til en dag med litt cardio med evt sykling, svømming, ro eller 4x4 intervall så er uka komplett;) Har kjørt dette en god periode på 6 uker nå og det fungerer hvertfall for meg. Tung trening, progresjon og variasjon må til etterhvert men da bytter jeg enkelte støtte øvelser.

Prøv det! Pain is temporary, Pride is forever:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent RYP og Sheiko. Hadde kjempegod fremgang på RYP første gang jeg kjørte gjennom det. Fremgangen på Sheiko har imidlertid vært enda bedre! Har blitt i MYE bedre form og sterkere enn jeg noen gang har vært. Anbefales til alle som liker mye og tung trening :) Har trent sheiko 3 ganger per uke, en styrkeøkt med fokus på booty og 3 kardioøkter i uka. Er nå i uke 11 og har bare en og en halv uke igjen på programmet. Det har blitt mange gode økter med Sheiko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent Sheiko (fornøyd, men jævlig å gjennomføre), diverse treningsprogram laget av Eirik Sandvik (fornøyd) og siden mars i fjor har jeg med unntak av gjennom sommeren trent ulike varianter av Dietmarprogrammer. Hatt jevn og fin utvikling hele veien, og veldig fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...