Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg er ikke typen som går ut å drikker ofte. Har ikke behov for d. Og dagen derpå med kvalme, hodepine og bare junkfood til matlyst eksisterer ikke hos meg heldigvis :p det som skjer hos meg dagen derpå er masse, da mener jeg MASSE energi, toppform og kroppen er utrulig mye bedre utsendemessig :cool: nesten rippa

Så å holde formen eller gå ned i fettmasse er ganske enkelt (y)

Jeg er selv russ i år :) Men har valgt å ikke gjøre noe spesielt ut av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dato kg f%13.feb 96,7 29,0

20.feb 96,4 28,9

27.feb 95,7 28,3

06.mar 97,5 28,9

13.mar 96,2 28,6

20.mar 97,9 29,3

27.mar 97,7 ???

10.apr 97,9 29,2

17.apr 97,1 29,0

24.apr 97,6 29,4

01.mai 96,9 28,7

08.mai 96,0 28,6

2 bra uker i strek, :)

håper jeg greier å "stay on track" :wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 106,1 kg

Dagens vekt: ( 13.04.15 ) 106,1 kg

Dagens vekt: ( 20.04.15 ) 104,6 kg

Dagens vekt: ( 27.04.15 ) 102,8 kg

Dagens vekt: ( 04.05.15 ) 102,6 kg

Dagens vekt: ( 11.05.15 ) 100,9 kg

Vektnedgang: 1,7 kg

Total vektnedgang: 5,2 kg

Yes, her går det nedover..

på fredag drar jeg på ferie, en uke i syden, håper ikke den uka gjør at jeg kræsjer alt jeg har klart hittil... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 106,1 kg

Dagens vekt: ( 13.04.15 ) 106,1 kg

Dagens vekt: ( 20.04.15 ) 104,6 kg

Dagens vekt: ( 27.04.15 ) 102,8 kg

Dagens vekt: ( 04.05.15 ) 102,6 kg

Dagens vekt: ( 11.05.15 ) 100,9 kg

Vektnedgang: 1,7 kg

Total vektnedgang: 5,2 kg

Yes, her går det nedover..

på fredag drar jeg på ferie, en uke i syden, håper ikke den uka gjør at jeg kræsjer alt jeg har klart hittil... :eek:

Stå på :-D! Mega god framgang! Verdens beste tips; Svøm MYE i syden, så forbrenner du godt ;-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuusen takk :D Ja skal prøve å få svømt endel, det er jo såå gøy og bra trim :D

Ja svømming er kjempe god trening! :roflmao: Husk også å prøve å ikke få i deg for mye kalorier via alkohol :) Her har du en skala du kan laminere og ha med deg :lol:

Næringsinnhold pr drink/enhet

Kaloriinnholdet kan variere med serveringsmåte og størrelse. Tallene er basert på vanlige serveringsstørrelser.

Drikkekcal

Brennevin 40 vol% alkohol 48 kcal

Tørr hetvin 15 vol% alkohol 56 kcal

Likør 35 vol% alkohol 68 kcal

Brennevin 50 vol% alkohol 72 kcal

Tørr hvitvin 12 vol% alkohol 80 kcal

Halvtørr hvitvin 12 vol% alkohol 80 kcal

Søt hetvin 17 vol% alkohol 81 kcal

Rødvin 12 vol% alkohol 84 kcal

Øl (1 flaske) 129 kcal

Cosmopolitan 150 kcal

Tørr dessertvin 157 kcal

Mojito 160 kcal

Drikkekcal

Søt dessertvin 165 kcal

Kaffelikør 169 kcal

Gin/Vodka & Tonic 200 kcal

Øl (halvliter) 220 kcal

Fog cutter 225 kcal

Champagne cocktail 250 kcal

Rusbrus (1 flaske) 250 kcal

Mai tai 350 kcal

White russian (med fløte) 425 kcal

Pina colada 644 kcal

Margarita 740 kcal

Long island iced tea 780 kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja svømming er kjempe god trening! :roflmao: Husk også å prøve å ikke få i deg for mye kalorier via alkohol :) Her har du en skala du kan laminere og ha med deg :lol:

Næringsinnhold pr drink/enhet

Kaloriinnholdet kan variere med serveringsmåte og størrelse. Tallene er basert på vanlige serveringsstørrelser.

Drikkekcal

Brennevin 40 vol% alkohol 48 kcal

Tørr hetvin 15 vol% alkohol 56 kcal

Likør 35 vol% alkohol 68 kcal

Brennevin 50 vol% alkohol 72 kcal

Tørr hvitvin 12 vol% alkohol 80 kcal

Halvtørr hvitvin 12 vol% alkohol 80 kcal

Søt hetvin 17 vol% alkohol 81 kcal

Rødvin 12 vol% alkohol 84 kcal

Øl (1 flaske) 129 kcal

Cosmopolitan 150 kcal

Tørr dessertvin 157 kcal

Mojito 160 kcal

Drikkekcal

Søt dessertvin 165 kcal

Kaffelikør 169 kcal

Gin/Vodka & Tonic 200 kcal

Øl (halvliter) 220 kcal

Fog cutter 225 kcal

Champagne cocktail 250 kcal

Rusbrus (1 flaske) 250 kcal

Mai tai 350 kcal

White russian (med fløte) 425 kcal

Pina colada 644 kcal

Margarita 740 kcal

Long island iced tea 780 kcal

ÆÆÆÆH, sick! kødder du? Favorittdrinken min, Pina Colada, 644 kcal ? Neifysøren.. Hm, jaja, godt jeg ikke skal på fyllatur ;) men et glass vin skal jeg heller unne meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆH, sick! kødder du? Favorittdrinken min, Pina Colada, 644 kcal ? Neifysøren.. Hm, jaja, godt jeg ikke skal på fyllatur ;) men et glass vin skal jeg heller unne meg :)

Jepp, er HELT sykt :shifty:.. Når jeg var i Spania drakk jeg MINST 5 om dagen, lå sikkert på meg 5 kilo :( Rødvin er bra, og sunt for hjertet også (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 106,1 kg

på fredag drar jeg på ferie, en uke i syden, håper ikke den uka gjør at jeg kræsjer alt jeg har klart hittil... :eek:

Du har jo vært kjempeflink!

Hvis du tar noen smarte valg i syden, som å erstatte pina colada med vin - evt kan du ta pina colada en dag hvor du vet du har svømt masse? Litt i pluss vil du nok gå uansett, men se på dette som en avkoblingsferie og så er du back on track igjen når du kommer hjem (det er jo DET som teller!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært kjempeflink!

Hvis du tar noen smarte valg i syden, som å erstatte pina colada med vin - evt kan du ta pina colada en dag hvor du vet du har svømt masse? Litt i pluss vil du nok gå uansett, men se på dette som en avkoblingsferie og så er du back on track igjen når du kommer hjem (det er jo DET som teller!) :)

Tusen takk :D Vet du, jeg tror jeg heller drikker et ekstra glass med vin enn den drinken der :) kcal spart, og 2 vinglass på meg ;) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dato kg f%

13.feb 96,7 29,0

20.feb 96,4 28,9

27.feb 95,7 28,3

06.mar 97,5 28,9

13.mar 96,2 28,6

20.mar 97,9 29,3

27.mar 97,7 ???

10.apr 97,9 29,2

17.apr 97,1 29,0

24.apr 97,6 29,4

01.mai 96,9 28,7

08.mai 96,0 28,6

15.mai 97,4 28,9

Tilbake til start :(

jeg flipper snart helt ut :eek:

kanskje jeg skal melde meg på sommerkropp 2016 :chicken:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, fitnes53 - men siden vekten din har stått ganske stille over lengre tid nå - kanskje du kan legge inn noen endringer? Det kan jo være alt fra at du spiser mer enn du egentlig tror du gjør, at du faktisk spiser for lite, beveger deg for lite, stresser for mye eller liknenede. Jeg aner ikke om du går på noen diett eller har fått hjelp til å sette sammenkosthold. Men kanskje det er verdt å poste hva du spiser i tråden for feedback på kosthold her inne på FB?

Oooog, bruker du målebånd/formbilder?? (kanskje det er endring der, men ikke på vekt? Ser jo at fettprosenten din er ganske lik, men hvis det er fra vekt er den sjeldent helt nøyaktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kiira og LeanMachine,

takk for koselige tilbakemeldinger.

Mitt opplegg tror jeg egentlig er helt ok, kosthold er steinalderkost h!vert måltid hele uken bortsett fra 1 kosekveld i helga uten regler, trim er 6 ganger i uken, basisøvelser, annenhverdag musklene over navlen, annenhverdag musklene undre navlen for nå å si det slik. Jeg følger som sagt med på vekta og fett% fra en digitalvekt. Regner ikke med at det er så veldig presist. Dessuten måler jeg meg rundt ved navlen og rundt ved beltet. Disse tallene er dessverre heller ikke på vei nedover. Ja, det hele henger jo sammen.

Det er stabiliteten og kontinuiteten som er problemet. Når jeg følger "reglene" mine går det veldig bra. Men plutselig går det galt, jeg glemmer meg bort, mister fokus og så er mange dagers resultater borte. Back to square one. Og den ene kosekveld om uken har en irreterende tendens til å bli til 2 kosekvelder, nesten hver uke Jeg tror at hvis jeg kunne få til å holde fokus HELE TIDEN ville jeg kunne nå mine mål. Men har stadig til gode å lære en skudsikker metode for det. ALLE GODE FORSLAG TIL DET MOTTAS MED GLEDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve å ikke ha noen regler? Ikke la det skli helt ut, ikke det jeg mener, men kanskje du føler det er "for strengt" slik at kosedagene blir noe du tenker mye på? Tenker du for mye på at du ikke skal spise ditt og datt, så er det ofte de matvarene du får lyst på. Mitt tips er å fokusere på det du må gjøre mer av, og ikke mindre av. Tenk på å heller spise nok grønt enn å ikke spise for mye pizza eller smågodt. Det funker hvertfall for meg å legg fokus over den veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...