Jump to content

fitnes53

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by fitnes53

  1. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 08.mai 96,0 28,6 15.mai 97,4 28,9 22.mai 96,5 28,6 29.mai 97,4 29,2 Flott flott flott, etter ca. 4 måneders "målrettet innsats" har jeg gått opp 0,7 kg pinsen ble akkurat så stygg som forventet. Men nå er "Sommerkropp 2015" ikke realistisk mer for meg. Ikke gir jeg meg men, tror jeg hellere må satse på lengere sikt, noe lignende helårskropp, kanskje det finnes en mer relevant tråd for meg enn denne? Held og lykke til alle med hver sitt prosjekt!
  2. dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 08.mai 96,0 28,6 15.mai 97,4 28,9 22.mai 96,5 28,6 Bra tall, men pinsen var tøff, gruer meg for neste måling
  3. Hei Samsons, takk for koselig innspill. Ja du har mange bra forslag, kanskje jeg skulle prøve noe av det, får da se om det kan hjelpe litt. Men jeg kunne aller helst tenke meg å få lært en metode til å bevare fokus. Det handler egentlig om en endring i livsstil, dvs. en langsiktig endring. Jeg er overbevist om at når man en gang er fallet til rette med en ny livsstil, at det bare er slik det skal være, ja da går det som det skal. Det er omleggingen som er så krevende. Men som Muhammed Ali har sagt: Impossible is Nothing. Jeg fortsetter, men når sikkert ikke mine opprinnelige mål, mål justere noe.
  4. Hei Hjema, takk for koselig innspill. Du har et par veldig bra pointer. Det er bedre å fokusere på målet enn på forhindringene. Det er bedre å fokusere på det man kan oppnå isf det man går glipp av. Min utfordring er å bevare dette fokus. Men jeg tror ikke jeg greier dette helt uten regler. Jeg er veldig glad i mat og drikke, jeg er en skikkelig kosing :happy:. Derfor må jeg ha noen kjøreregler.
  5. Hei Kiira og LeanMachine, takk for koselige tilbakemeldinger. Mitt opplegg tror jeg egentlig er helt ok, kosthold er steinalderkost h!vert måltid hele uken bortsett fra 1 kosekveld i helga uten regler, trim er 6 ganger i uken, basisøvelser, annenhverdag musklene over navlen, annenhverdag musklene undre navlen for nå å si det slik. Jeg følger som sagt med på vekta og fett% fra en digitalvekt. Regner ikke med at det er så veldig presist. Dessuten måler jeg meg rundt ved navlen og rundt ved beltet. Disse tallene er dessverre heller ikke på vei nedover. Ja, det hele henger jo sammen. Det er stabiliteten og kontinuiteten som er problemet. Når jeg følger "reglene" mine går det veldig bra. Men plutselig går det galt, jeg glemmer meg bort, mister fokus og så er mange dagers resultater borte. Back to square one. Og den ene kosekveld om uken har en irreterende tendens til å bli til 2 kosekvelder, nesten hver uke Jeg tror at hvis jeg kunne få til å holde fokus HELE TIDEN ville jeg kunne nå mine mål. Men har stadig til gode å lære en skudsikker metode for det. ALLE GODE FORSLAG TIL DET MOTTAS MED GLEDE!
  6. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 08.mai 96,0 28,6 15.mai 97,4 28,9 Tilbake til start jeg flipper snart helt ut kanskje jeg skal melde meg på sommerkropp 2016
  7. dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 08.mai 96,0 28,6 2 bra uker i strek, håper jeg greier å "stay on track"
  8. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 Bra uke, bra tall good feeling, god helg til alle !
  9. dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 jo-jo jo-jo jo-jo sh*t
  10. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 Det ble en bedre uke, nå bare må jeg "holde dampen oppe", gidder ikke mer jo-jo, det er fredag , ønsker alle en fin helg
  11. Ja påsken blev akkurat så skummel som fryktet. dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 1. målsetning misset totalt , derfor nye mål: Midsommer < 90kg 1. november 80 kg (litt +/-). Så på tv i går fra NM i Fitness, diverse disipliner, her var det jammen mange imponerende folk med dedication, kjempe målrettet er de og med gjennomførings evne som det er bare å ta av hatten for. Ikke at jeg drømmer om å nå slike mål, men veldig inspirerende å se at det lar sig gjøre. OK, here we go again
  12. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? Hater fredag etterhver, nå er det påske - det blir ikke sundt, håper å gjenfinne rytmen etter påskeuken, det kan snart ikke bli verre god påske til alle !
  13. editoren på disse sidene er litt av en utfordring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  14. Glemte denne uka sine tall, prøver vel å fortrenge dem dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 year all high
  15. Enda en dypt tragisk uke, tallene taler sitt tydelige språket, dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 kan det bli verre???
  16. Veiedag i går, viste en mye bedre uke , veldig bra kost, trening kunne dog ha vært mer av, uansett vekta ser igjen bra ut, back on track, neste uke skal bli enda bedre DATO KG F-% 13.feb 96,7 28,9 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6
  17. Sh*t uke, filmen knekket fullstendig, for lite trim og utallige brud på kostreglene, jo da ... "straffen" lar ikke vente på seg , 13.feb 96,7kg 29,0 f% 20.feb 96,4kg 28,9 f% 27.feb 95,7kg 28,3 f% 06.mar 97,5kg 28,9 f% øv øv øv øv øv øv øv mer enn tilbake til square 1, god helg til alle tross alt
  18. Da var det måledag, denne uka ga bedre utbytte 13.feb 96,7kg 29,0 f% 20.feb 96,4kg 28,9 f% 27.feb 95,7kg 28,3 f% Ikke helt som håpet men absolutt bra nok. Håper at at dere som har mistet humøret og fremdriften kommer Back on Track igjen, selv den minste lille seieren kan bli starten på en fin periode god fredag og god helg til alle
  19. Da var det måledag, huffa 13.feb 96,7kg 29,0 f% 20.feb 96,4kg 28,9 f% Ikke den mest imponerende start, men heldigvis ned og ikke opp, god helg til alle
  20. Hei Marianva, takk for svar, mener du dermed også at det er mulig å halvere fett% i løpet av den perioden, fra 29 tl f.eks 15?
  21. Jeg blir med jeg også. Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre noe slik, men det er så mange inspirerende og motiverende innlegg her i denne tråden som jeg håper jeg også kan få glede av. Og med dette er det også ekstra press på meg. Utgangspunkt mann 180 cm. Her til morgen vekt 96,7 kg og 29 fett% . Mener at jeg bør veie 80 kg +/-. Fremtidig veie / måle dag blir fredag. Jeg har prøvd å komme i gang siden nytt år men har vært veldig ustabil og veier i dag det samme som 2. januar L. Målsetning er 92 kg til påske, 85 kg ved midsommer (nesten sommerkroppen J) og 80 kg 1. oktober. Jeg vet ikke om jeg kan / skal lengere ned. Egentlig er min ultimative målsetning å slippe av med den store stygge magen jeg etter hvert har «anskaffet» meg. Rundt beltestedet er jeg 98 cm, rundt navlen er jeg 106 cm. Målsetning for beltestedet er 88 cm, rundt navlen noenlunde det samme. Vet ikke om dette er helt urealistisk. Men disse målene håper jeg å nå 1. oktober. Jeg har 4-5 par kjempe lekre bukser som jeg ikke har kunne passe i 10-15 år (etter røykekutt) men som jeg innmari gjerne skulle kunne bruke igjen. De henger i skapet og bare venter på meg J. Jeg vet ikke, hva som er realistiske målsetning for fett%. Den bør vel halveres men hvor rask kan det skje, kanskje samtidig som vekta går ned? Er det noen her som har erfaring med det eller som kan vise til en bra web side om det? Midlerne for å nå målene er jo endret kosthold og trim. Kosthold blir steinalderkost / paleo. Det har jeg prøvd i perioder tidligere og det virker veldig bra samtidig som det er ganske enkelt. Det blir da bare fredag kveld eller lørdag kveld med god mat og vin, resten av ukens måltider blir etter paleo prinsippene. Trim ukentlig 2-3 styrke økter og 1-2 cardio økter. Ja, da er skuta satt i vannet, håper dette skal gå bra.
  22. Impossible is nothing

×
×
  • Create New...