Gå til innhold

R10EN1

Medlemmer
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

R10EN1 vant dagen sist 11. november 2018

R10EN1 hadde mest likt innhold!

Om R10EN1

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Gikk på vekta i går og veide 67,2.. må vel forvente å gå litt ned i fett, menmen. Første gang på leng, og ufrivillig, under 68.
  2. Ønsker meg ikke en treningspartner. Men en partner over formuet til å dele sin hverdag med meg Slik at jeg har en å diskutere med, få tips av, dele erfaringer med osv.
  3. Hei! Jeg ønsker meg en gjevnaldret partner inne på forumet her som vil dele sine treningsplaner, måltider, mål, evt. vektnedgang osv. Jeg er en jente på 19 år som er ute etter å få en strammere kropp og ønsker å trene bort litt overflødig fett og få strammere muskler. Jeg ønsker spesielt å bli flinkere til å ha et stabilt og sunt kosthold over en lenger periode, slik at jeg kan overbevise meg selv om at det faktisk fungerer! Jeg har sett og opplevd tidligere at det fungerer for meg, så jeg ønsker å komme inn på rett spor igjen. Et annet ønske er å tvinge meg gjennom kondisjonsøktene, og he
  4. Jeg er med! Jeg vil gjerne opp i vekt, men muskelmasse. Vil ned i fettmasse. Så først ned i vekt, deretter opp igjen! Eller litt ettersom hva kroppen føler for Jeg veier 68kg, vil gjerne veie rundt 72-73kg, noe jeg veide når jeg var fornøyd med kroppen min. Men da var jeg sterkere og bedre trent enn hva jeg er nå. Så dette målet vil jeg klare! Men jeg trenger nok å følge sammen målet mitt sammen med noen andre og virkelig se at andre får medgang sammen med meg
  5. Takk for svar. Ja, gjelder vel bare å komme seg ut å gjøre.. Null unnskyldninger! Må bare få banka det inn i hodet at ingen ting skjer før jeg selv bestemmer meg for det Om det bare kunne vært så lett!
  6. Her står jeg og ser meg selv i speilet. Større enn noen gang... Jeg er en 18 år gammel jente, 171cm høy og veier 71kg. Jeg tenker tilbake på tiden hvor jeg veide 73kg og følte meg helt fantastisk. Jeg har mistet selvtilliten. Jeg føler meg tjukk. Jeg har egentlig aldri hatt noe problemer med å trene og gå ut døra og bevege meg. Det er de siste månedene hvor motivasjonen har falt helt. Jeg ser meg i speilet hver eneste dag og føler meg større og større. Jeg ha begynt å spise mye sunnere, men motivasjonen for å trene er ikke der. Jeg har nemlig gått ned i vekt, men fettet blir mer og m
  7. Jeg er selv russ i år Men har valgt å ikke gjøre noe spesielt ut av den
  8. Mandag, 04.05 (formiddag) - 71,2kg I dag, 07.05 (formiddag) - 70,7kg Skal veie meg imorgen tidlig å se hva vekta blir, fremgang er gøy! Men støl så det verker i beina i dag
  9. Ser at jeg skrev 72kg, men så har det seg slik at jeg veier 71kg Jeg har forøvrig ingen planer om noen store forandringer i treningsprogrammet. Eneste målet nå fremover er å kutte ut sukker og klare å få i meg nok frukt og grønt, samt proteiner. Jeg kommer til å legge inn 1 ekstra økt med kardio og litt mer beinstyrke. Ønsker å få freshe bein til sommeren
  10. Slenger meg på her Jeg er 170 høy, veier 72 kg og jente, ønsker å gå ned til 67kg frem til midten av juni. Har fått full bodyscan nå, og vet hvor jeg ligger med fettprosent osv. Fikk et overraskende resultat med en fettprosent på 22%. Hadde jeg aldri trodd... Noe annet som var sjokkerende var at overkroppen kun bestod av 13% fett. Når det er der jeg ønsker å fjerne mest fett på mage og hofte. Armene hadde 25% og beina 33%. Noen som kan tipse om deres kosthold om dagen? Bl.a. hva dagens måltider bestod av?
  11. Jeg er jente, 170 cm høy, 73 cm rundt hoftene/midjen (over navlen) og veier 73,5 kg. Jeg har en treningsmengde på 11 økter i uka, og spiser fort nærmere 3000 kcal i løpet av en dag. Ikke at du skal spise så mye som jeg gjør, men det kan kanskje gi deg en vekker på at kcal er ikke usunt! Det er hva du spiser som avgjør det. For meg motiverer jeg meg med å kunne spise så mye jeg bare vil, så lenge det er sunt og godt! Muskler veier helt klart mye mer enn fett, jeg selv har hatt det meste fettet mitt sittende på hoftene og rundt midjen. Jeg trente ikke så mye kardio før, men har alltid vært
  12. Skaff deg en massasje ball, eller som jeg selv personlig bruker, en gammeldags og litt større sprettball! Ligg på gulvet og rull litt på denne, det fungerer kjempe bra! Rull både på bakside og på framside, siden det som oftest er kombinasjon av stramhet på begge sider. Når du ligger å ruller vil du kjenne noen punkter som gjør mye mer vondt enn andre. Press deg selv og kjenn at ballen går ordentlig inn i smertepunktet! Det gjør vondt, men merker forskjell utrolig fort
  13. Noen som har erfaring med smerter på det innerste partiet på kragebeinet før? Smerten sitter så langt inn mot halsen at jeg nesten tror at det kan sitte øverst på brystbeinet. Jeg løftet frivending i går, ganske tunge serier, og fikk vel et litt tungt slag mot øverste brystparti. Treninga fortsatte som normalt, men med litt ubehag der hvor smerten sitter. I dag når jeg våknet var det veldig stivt og ømt (er det fortsatt..). Det har også hovnet opp litt og det kan kjennes ut som det er en slags kul akkurat på smertpunktet. Om det skulle være et lite brist eller bare et slag, så er det ve
  14. Jeg glemte å legge ved at jeg er en jente på 17.
  15. Har alder og erfaring noe å si? Jeg veier 70 kg: Benk: 72,5kg x 1 (1,03%) Knebøy: 90kg x 3 (1,28%) Kjører også andre olympiskeløft som frivending og rykk. Hvor jeg ligger på 75kg x 1 (frivending) og 55 kg x 1 (rykk)
×
×
  • Opprett ny...