Jump to content

fitnes53

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

  1. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 08.mai 96,0 28,6 15.mai 97,4 28,9 22.mai 96,5 28,6 29.mai 97,4 29,2 Flott flott flott, etter ca. 4 måneders "målrettet innsats" har jeg gått opp 0,7 kg pinsen ble akkurat så stygg som forventet. Men nå er "Sommerkropp 2015" ikke realistisk mer for meg. Ikke gir jeg meg men, tror jeg hellere må satse på lengere sikt, noe lignende helårskropp, kanskje det finnes en mer relevant tråd for meg enn denne? Held og lykke til alle med hver sitt prosjekt!
  2. dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 08.mai 96,0 28,6 15.mai 97,4 28,9 22.mai 96,5 28,6 Bra tall, men pinsen var tøff, gruer meg for neste måling
  3. Hei Samsons, takk for koselig innspill. Ja du har mange bra forslag, kanskje jeg skulle prøve noe av det, får da se om det kan hjelpe litt. Men jeg kunne aller helst tenke meg å få lært en metode til å bevare fokus. Det handler egentlig om en endring i livsstil, dvs. en langsiktig endring. Jeg er overbevist om at når man en gang er fallet til rette med en ny livsstil, at det bare er slik det skal være, ja da går det som det skal. Det er omleggingen som er så krevende. Men som Muhammed Ali har sagt: Impossible is Nothing. Jeg fortsetter, men når sikkert ikke mine opprinnelige mål, mål justere noe.
  4. Hei Hjema, takk for koselig innspill. Du har et par veldig bra pointer. Det er bedre å fokusere på målet enn på forhindringene. Det er bedre å fokusere på det man kan oppnå isf det man går glipp av. Min utfordring er å bevare dette fokus. Men jeg tror ikke jeg greier dette helt uten regler. Jeg er veldig glad i mat og drikke, jeg er en skikkelig kosing :happy:. Derfor må jeg ha noen kjøreregler.
  5. Hei Kiira og LeanMachine, takk for koselige tilbakemeldinger. Mitt opplegg tror jeg egentlig er helt ok, kosthold er steinalderkost h!vert måltid hele uken bortsett fra 1 kosekveld i helga uten regler, trim er 6 ganger i uken, basisøvelser, annenhverdag musklene over navlen, annenhverdag musklene undre navlen for nå å si det slik. Jeg følger som sagt med på vekta og fett% fra en digitalvekt. Regner ikke med at det er så veldig presist. Dessuten måler jeg meg rundt ved navlen og rundt ved beltet. Disse tallene er dessverre heller ikke på vei nedover. Ja, det hele henger jo sammen. Det er stabiliteten og kontinuiteten som er problemet. Når jeg følger "reglene" mine går det veldig bra. Men plutselig går det galt, jeg glemmer meg bort, mister fokus og så er mange dagers resultater borte. Back to square one. Og den ene kosekveld om uken har en irreterende tendens til å bli til 2 kosekvelder, nesten hver uke Jeg tror at hvis jeg kunne få til å holde fokus HELE TIDEN ville jeg kunne nå mine mål. Men har stadig til gode å lære en skudsikker metode for det. ALLE GODE FORSLAG TIL DET MOTTAS MED GLEDE!
  6. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 08.mai 96,0 28,6 15.mai 97,4 28,9 Tilbake til start jeg flipper snart helt ut kanskje jeg skal melde meg på sommerkropp 2016
  7. dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 08.mai 96,0 28,6 2 bra uker i strek, håper jeg greier å "stay on track"
  8. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 01.mai 96,9 28,7 Bra uke, bra tall good feeling, god helg til alle !
  9. dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 24.apr 97,6 29,4 jo-jo jo-jo jo-jo sh*t
  10. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 17.apr 97,1 29,0 Det ble en bedre uke, nå bare må jeg "holde dampen oppe", gidder ikke mer jo-jo, det er fredag , ønsker alle en fin helg
  11. Ja påsken blev akkurat så skummel som fryktet. dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? 10.apr 97,9 29,2 1. målsetning misset totalt , derfor nye mål: Midsommer < 90kg 1. november 80 kg (litt +/-). Så på tv i går fra NM i Fitness, diverse disipliner, her var det jammen mange imponerende folk med dedication, kjempe målrettet er de og med gjennomførings evne som det er bare å ta av hatten for. Ikke at jeg drømmer om å nå slike mål, men veldig inspirerende å se at det lar sig gjøre. OK, here we go again
  12. dato kg f% 13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 27.mar 97,7 ??? Hater fredag etterhver, nå er det påske - det blir ikke sundt, håper å gjenfinne rytmen etter påskeuken, det kan snart ikke bli verre god påske til alle !
  13. editoren på disse sidene er litt av en utfordring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  14. Glemte denne uka sine tall, prøver vel å fortrenge dem dato kg f%13.feb 96,7 29,0 20.feb 96,4 28,9 27.feb 95,7 28,3 06.mar 97,5 28,9 13.mar 96,2 28,6 20.mar 97,9 29,3 year all high
×
×
  • Create New...