Gå til innhold

Hva skal jeg spise nå? FORT FORT


Jenny95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hahahaha, dere er så sykt snille. Hip thrust gjør jeg ALDRI fordi øvelsen er så sykt klein. Den gjør jeg hjemme uten vekter. Det ble forresten banan og cottage cheese og avokado. Vet ikke hvor optimal maten min er, men… ja.

Jeg trente knebøy, og gikk helt ned… og utfall. Jeg tror de andre på senteret definerer meg som "hun jenta som bare trener knebøy og squats og går hjem igjen" :/ :/ Dessuten… vet jeg ikke hvordan jeg skal trene armene, når de er såppass svake at jeg ikke klarer å ta 2 push ups på rappen. VIRKELIG FRUSTRERENDE :(

Takk for innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, dere er så sykt snille. Hip thrust gjør jeg ALDRI fordi øvelsen er så sykt klein. Den gjør jeg hjemme uten vekter. Det ble forresten banan og cottage cheese og avokado. Vet ikke hvor optimal maten min er, men… ja.

Jeg trente knebøy, og gikk helt ned… og utfall. Jeg tror de andre på senteret definerer meg som "hun jenta som bare trener knebøy og squats og går hjem igjen" :/ :/ Dessuten… vet jeg ikke hvordan jeg skal trene armene, når de er såppass svake at jeg ikke klarer å ta 2 push ups på rappen. VIRKELIG FRUSTRERENDE :(

Takk for innspill

http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/

Les og lær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener. Jeg foretrekker også å ta hip-thrust hjemme, men da med vekt. Hørtes ganske tungt ut å både ha knebøy og squats på samme dag da. Så jeg syns du var flink!

Har hatt knebøy i supersett med knebøy i nokre program, tungt nok. På ekte.

Men driver du ukontrolert hjemmetrening uten spotter Dag? Håper du har nokon til å passe på teknikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny95, et par råd basert på det du spør om.

1. Før trening er det greit med noe mat, men om du spiser rett før trening bør det være lettfordøyelig mat og gjerne noe energirikt så du ikke blir for tung i magen. Cottage cheese med banan og avokado var et fint valg! Hva du gjør en dag har imidlertid lite å bety, så prøv deg fram med forskjellig mat så finner du ut hva som fungerer best før trening for din egen del.

2. Knebøy er en av de beste øvelsene for både mage og rumpe så fortsett med å trene knebøy. Utfall er også bra for lår og rumpe så etter en god benøkt med knebøy og utfall trenger du slettes ikke være redd for at noen synes du går hjem uten å ha trent nok. Men selvsagt bør du trene resten av kroppen også.

3. Ikke bry deg om hva andre tenker på hvordan du trener. Tren for egne resultater og ikke bry deg om en øvelse ser "klein" ut. Hip thrust er en god øvese og det vet de fleste som trener endel, så selv om den for Dag gir assosiasjoner til noe som helst gjøres hjemme så er det absolutt en øvelse som kan være verdt å ha i programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...