Gå til innhold

Halloween kostumer makeup i dag!!


HappyGoLucky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal og på halloweenparty. Det jeg er mest spent på er om de andre på festen skjønner kostymet mitt da det kan være litt for spesielt interesserte :p Stikkord: hvit skjorte, sort bukse, rød tversoversløyfe, røde bukseseler og beige tweedjakke...

...og et sonisk skrujern :)

OMG!!!! Du går som Urkel!!!!

images?q=tbn:ANd9GcQEg8vzLopjqc91fpS8oPHoMPOqzYR4eTMXQG46GCZXWEzWSUYAV4g2Hw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig gå som en ood, men livet skjedde og tiden skjedde derfor ikke. Jeg dropper derfor hele Halloween i år, men lever lenge på minnene fra i fjor:

Li3QVHt.jpg

Og i forfjor:

jxwGpd9.jpg

Og året før der:

Dy2EDIJ.jpg

Og det året jeg var så nerdete at jeg måtte legge med referanse siden ingen skjønte hvem jeg var:

cXKhBYU.jpg

Skal ta det igjen til neste år, tenker Optimus Prime da, fra den gode gamle serien. Slik at jeg får til å legge meg ned og bli en bil! Må kanskje begynne nå for å rekke det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal og på halloweenparty. Det jeg er mest spent på er om de andre på festen skjønner kostymet mitt da det kan være litt for spesielt interesserte :p Stikkord: hvit skjorte, sort bukse, rød tversoversløyfe, røde bukseseler og beige tweedjakke...

...og et sonisk skrujern :)

Ååååh! Min plan var egentlig weeping angel, meeeen det ser ikke ut til å gå likevel. :( Note to self: å vente med kostymelaging til en halvtime før leggetid kvelden før bør muligens revurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh! Min plan var egentlig weeping angel, meeeen det ser ikke ut til å gå likevel. :( Note to self: å vente med kostymelaging til en halvtime før leggetid kvelden før bør muligens revurderes.

Jeg var heldigvis tidlig ute denne gangen. Og med bare en runde på Fretex og en annen bruktbutikk fikk jeg skaffet alt jeg trengte ^^, Også en bitteliten screwdriver da, fra Outland. Men med lys og lyd :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...