Gå til innhold

Topp 5 Kostilskudd


Jon Pall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

En del dårlige forsøk på å være morsom her.

Oppriktig talt. Finnes det noen kosttilskudd som faktisk er verdt pengene? Husker jeg flørtet med en del ting når jeg var yngre og hadde ekstra cash. Typisk fancy kreatinprodukt med optimale leveranse- og loadingssystem. Den slags crap.

Følgende er essensielt for meg:

1. Proteinpulver (greier meg dog som regel uten eller med veldig lite når jeg er på diett)

2. Multivitamin

3. ZMA - Finnes litt motstridende forskning her, men jeg fant en del forskning som peker i positiv retning og i tillegg innbiller jeg meg at jeg sover bedre med dette.

I perioder bruker jeg også:

4. Vitamin D

5. Probiotika.

Kreatin føler jeg ikke gir meg noe spesielt. I hvert fall ikke vanlig mono. Så jeg har egentlig droppet det.

Har lurt på om BCAA KAN være verdt pengene, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i proteinpulver om kosten er bra, spe på hvis du har penger til overs, og ikke tenk fancy, sats på et billig Whey konsentrat ala Smartsupps whey.

-BILLIG kreatin - Smartsupps, gymgrossisten.no 79,- for 500g

- Omega 3, Activate lakseolje, eller Sunkost høykonsentrert omega 3.

- Vitamin D3 5000ug, må kjøpes fra et annet EU-land.

-ZMA, igjen, jeg går for smartsupps fordi de rett og slett leverer i forhold til pris :)

-Glutamin ELLER BCAA, til å ha under treningen. Smartsupps igjen baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...